Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä yöllä oikeasti tapahtuukaan?

Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • • Muokkasi: Sharwynn
  • Lähetetty: 10.03.2007 15:37
Mulla on vähän samaa kuin SaMArAlla, eli vastailen kysymyksiin unissani ja vieläpä ihan ymmärrettävästi ja järkeenkäyvästi.

Se on tullut ilmi kun olen päässyt käymään kotona sukulaisten kyydissä, ja miehän nukun autossa tosi herkästi. Kuski saattaa kysyä vaikkapa että mitäs minun papalle kuuluu ja monennellako luokalla minun sisarukset olivatkaan ja mie vastailen täyttä päätä, kuin automaattisesti, vaikka nukun. Sitten vieressä istuva serkku on saattanut alkaa tökkimään minua koittaakseen että nukunko minä oikeasti vai onko minulla vain silmät kiinni ja mie oon sitten aivan että "häh, juu nukuin, mitä?".
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.03.2007 18:57

Lainaus: poison

tarvisin sellaisen purentakiskon öisin

Mitäs ne sellaset purentakiskot on? En ole ikinä kuullutkaan. Minäkin puren hampaitani, lisäksi puren (tai syön..) kieltä ja poskianikin. Mutta ei minulle ainakaan ole ikinä mistään tollasista purentakiskoista puhuttu.

Myös minä vastailen unissani, jos joku jotain kysyy tai sanoo, mutta minun vastauksissani ei ole ikinä mitään tolkkua.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 13.03.2007 22:16
viime yönä olin lörpöttänyt sormellani sillein huulia :S oli siinä varmaan kestämistä jos pitkäänkin sitä oli jatkunut
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.04.2007 21:34
olen kaksi kertaa kävellyt unissani.. ja mitä teinkään ? sitä mitä kaikki suomalaiset. ensimäisellä kerralla olin jääkaapilla toisella minut herätettiin teeveen äärestä.. hmm.. miten minä niitä töllön nappeja unessa painoin ? . aina potkin peiton päältäni ja muuta kivaa
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.04.2007 14:44
Vielä puolitoista vuotta sitten olin todella rauhaton unissani. Pyörin kuin hyrrä ympäriinsä ja yleensä aina heräsin jalat tyynyllä/sängyn alta/ilman peittoa, kun peitto on toisella puolella huonetta. Sen jälkeen kun aloin seurustella rauhoituin.
Poikakaverin mukaan kuulemma saatan keskellä yötä puhua jotain, käydä kokonaisia keskusteluja hänen kanssaan unissani. Siis ihan järkeviä keskusteluja. Tässä eräänäkin yönä olin kehunut yhtä ukkoni kaveria todella fiksuksi ja mukavaksi tyypiksi, mitä hän kyllä onkin. En vain itse muista tätä. Ei siis yhtään minkäänlaista muistikuvaa että olisin edes herännyt koko yönä.
Ja viimeinen juttu, joka on aina... nolo. Olen yllättävän monesti päätynyt harrastamaan intiimitoimia ukkoni kanssa unissani. Hän aina kiusaa sitten että onko hän niin huono että ihan nukuttamaan alkaa...
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.04.2007 15:26
Meikä pölöttää aika paljon unissaan, näkee kummia unia ja hyppii unissaan ympäriinsä aina välillä häiriten muita samassa huoneessa nukkujia (siis mun siskoja... sisko parat!).
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.04.2007 21:12
Yöllä nukutaan, jossen joudu valvomaan ukon dokaamisen tai yhteisten biletysten takia. Ajan yöllä tosi harvoin.. melkein vain pakosta..
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.04.2007 12:19
Mulla käy ainakin öisin kylässä jotain kalsaritonttuja... tai yleensä ne vievät vain sukilta parit, mutta viimeaikoina on myös alushousuja kasonnut mystisesti...

Pienenä kävelin ja lauloin ja puhuin unissani, mutta jossan vaiheessa se meni ohi. Äitee kerto, että kertaalleen meinas mennä hermot, kun lauloin pari tuntia putkeen Mikkihiiri merihädässä- biisiä
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.04.2007 12:55

Lainaus: Melia

Mulla käy ainakin öisin kylässä jotain kalsaritonttuja... tai yleensä ne vievät vain sukilta parit, mutta viimeaikoina on myös alushousuja kasonnut mystisesti...

Minulla taas käy jotkut syömässä, aamulla jääkaapin ovi oli kaapin ovi oli auki ja tonnikala purkit kateissa... toisena aamuna heräsin taas sitruuna muffinsien päältä.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.04.2007 12:56
Miekin puhelen unissani, useimmiten vielä jotain aivan käsittämätöntä. Muista omituisista tavoista en ole kuullut raportteja, joten ei kai niitä sitten ole.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit