Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Mitä yöllä oikeasti tapahtuukaan?

• Vastaa
Mä tykkään jutella unissaan. Viime yönäki olin kovasti jutellu jonkun kanssa. Sitten joskus kävelen unissani. Kerrankin olin näyttänyt ihan siltä,että olin hereillä, mutta kun olin mennyt vaatekomeroon (sellaiseen isoon),niin oli porukka tajunnu,et oon unessa

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Muokkasi: Stuntgirl
  • Vastaa
Minä potkin unissani, hakkaan ja lyön. Sitten käännyn yleensä poikittan päin sängyssä ja rymähdän alas. Sitten, kerran minulta oli tippunut peitto, ja äitini ohikulkumatkaltaan oli tullut käymään huoneessani, ja nosti sitten peittoa päälleni. Sitten, aivan yhtä-äkkiä minä avasin silmäni, ja olin silti vielä unessa. Mumisin jotain äitilleni ja käännyin seinään päin. En tajua, miten tuo on mahdollista?

Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato. Mitäs sitten kävi, kun Toivo kuoli?

• Vastaa
Mä en mitään ihmeempää yleensä yöllä tee, paitsi että pyörin usein älyttömästi. Ja sitten saatan yöllä herätä ja tehdä jotain ja aamulla mietin oliko se unta vai totta, kun en muista.

~

• Vastaa
Minä mietin usein myös, että onko jotkut asiat olleet unta, vai tapahtuiko ne ihan oikeesti. Aika huolestuttavaa, kun ei erota unimaailmaa ja todellisuutta toisistaan

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

• Vastaa
Mulla kun on ollut vaikeuksia nukahtaa niin olenpahan kehitellyt itselleni aktiviteetin. Kun muut nukkuvat niin musta on kivaa hiippailla ympäri taloa. Siis en tiedä mikä siinä viehättää, mutta heti kun valot sammuu ja muut nukkuu niin minä käveleskelen jossainpäin.
Sama juttu on kanssa, että saan kamalia inspiraatioita yöllä. Eli juuri kun olen nukahtamassa tulee kamalat inspiskohtaukset ja on pakko ruveta esim piirtämään. :>

RELAX GOD IS IN CONTROL

• Vastaa
joskus nukun ihan silmät auki. kaveri ainaki sanonnu et meinannu saada mun takia sydänkohtauksen kun on tullu alakertaan ja mä nukkunu siel sohval silmät auki kattonu sen päälle ja vielä vartalo jääkylmänä.

Ääretön turhuus ei ole turha

• Vastaa
Minä kuulemma kuorsaan vähän joskus -_____-'

En enää ikinä nuku selälläni.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Muokkasi: Irodorareta
  • Vastaa
Mä kävelin pienempänä unissani, mutta en enää. (Onneksi.)

Lainaus: Iiriva

Minä kuulemma kuorsaan vähän joskus

Minäkin. Ei pidä nukkua selällään.

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

• Vastaa
tuosta kuorsaamisesta tuli mieleen et mun yksi naispuolinen kaveri kuorsaa niinkuin moottorisaha -.- ihan kauheeta.

Ääretön turhuus ei ole turha

• Muokkasi: Doucat
  • Vastaa
Minäkin tykkään kävellä että puhua unissaan..kerran kun olin lähtemässä kävelyretkelle yöllä olin lämmityspatterini pahoinpidellyt että se oli kaatunut ja alakerrassa ihmeteltiin tuota ryminää.veljeni tuli katsomaan mitä oli tapahtunut ja hän oli kuulemma kysynyt minulta jotain ja olin vastannut: ota se kiinni se kössi miun kännyn ota se kiinni..ja painunu nukumaan? Itse en siitä tiennyt koko tapahtumasta aamulla vain mietin miksi lämmityspatteri oli kaatunut?? Ja ystävävieni mukaan tuhisen yöllä..kuulemma söpösti!?

live as if you would die tomorrow,dream as if you would live for ever....

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (predatoress). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!