Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä yöllä oikeasti tapahtuukaan?

Kirjoittanut: suden lumo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.02.2007 20:30
Mä olen saanut mahtavat unenlahjat, voin nukkua päivällä vaikka kolme tuntia ja kaatua illalla väsyneenä sänkyyn ja nukahtaa.
Mutta eräs kesä ajateltiin siskonpuolikkaiden kanssa valvoa koko yö.
Kateltiin siinä sitten ajankuluksi Suuren Seikkailun chattia, jossa oli vieraana mm. vanha ukko nimeltä Rauni. Nuorempi sisko oli ajat sitten kuiteskin nukahtanut ja kohta kuuluu: "..mmhhmmhmh..haithaako josh rupeen jo nukkumaanhmhh..?" sen jälkeen se alko suunnilleen jodlaamaan tän tyylistä että "RAUNI! jodhaalaljodlalalalaa!" ja vähän ajan mokelluksen jälkeen se käänsi kylkeä ja alkoi kuorsata. ei meinannut pokka pitää kun koitettiin olla herättämättä raukkaa mutta saatiin kyllä seuraavana päivänä hyvät naurut kun kerrottiin sille.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.02.2007 22:45
Yöllä: Kukan nukuu yöllä? No kuitenkin silloin kun nukutaan:

Poikaystäväni raapii itseääni (atopikko) ja narskutteleen hampaitaan.

Mie kuuleman pyörin kuin väkkäriä, ympyrää: vasemmalla kyljellä, vatsallaan, oikella kyljellä, selällään ja sitten kun nukun oikein sikeästi niin kuolaan tyynyn märäksi (tätä ei onneksi satu kovin usein) ja sitten kuulema vänisen unissani.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.02.2007 15:08

Lainaus: M Chaosbreather

Poikaystäväni raapii itseääni (atopikko)

Sama homma minulla. Vielä pari viikkoa sitten ei ihottumasta ollut tietoakaan mutta nyt... Lisäksi olen tajunnut mihin kaikki tyynyt yms. muut pehmusteet katoavat aina: heräsin eräs yö siihen kun olin tunkemassa tyynyä sängyn ja seinän väliin. (Olin jo ehtinyt tunkea peiton ja "hirtetyn kissa" pehmolelun.) Vähän ihmetytti.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.03.2007 11:56
Minulla on sängyssäni lakana, jossa on reunoissa kuminauhat, joten se pysyy paremmin sängyssä. Myllään unissani aika paljon. Olen nyt parinä yönä herännyt siihen, että on tajuttoman kylmä, ja olen yhrittänyt vetää peittoa paremmin päälle. Sitten olen vaan ihmetellyt, kun on vaan niin pirun kylmä. No, aamulla olen saanut huomata, että olen heittänyt peitot lattialle, ja nukkunut lakanani sisällä, ja yöllä yrittänyt mennä paremmin lakanan sisään. x) Ei ihme että on paleltanut, sillä normaalisti nukun kahdella peitolla.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 10.03.2007 12:38
Näemmä purenkin öisin hampaitani yhteen. Höh. Hammashoitaja-isosiskoni sen totesi jo pelkästään tiettyjä kasvolihaksia painelemalla.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 10.03.2007 13:08
mä olen joskus kävellyt ulos ja herännyt sateeseen, mulla oli yöhousujen päällä sortsit, talvitakki (oli loppukesä), faijan sandaalit ja hattu

puhun minäkin, riparilla kämppikset äänittivät voihkintaani ja muminaani ja kuuluttivat sitten kaikille. hävetti sillon vähän

osaan myös laittaa herätyskellon kiinni unissani. nyt olen keksinyt, että pistän kännykän herätysääneksi soittoääneni niin ainakin herään
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.03.2007 13:22
Joskus olin nukkunut äitini vieressä erittäin pahojen painajaisten jälkeen ja olinkin sitten yhtäkkiä alkanut selittämään ummet lammet fysiikan kaavoja ja äiti oli kysynyt sitten minulta että mitä minä selitän ja olin kuulema rypistänyt kulmiani erittäin pahasti ja karjaissut että et sinä ymmärrä mitään ja painunut kiukkuisena omaan huoneeseen. Kuka ihme nyt fysiikan kaavoja yöllä... O_o
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.03.2007 13:27

Lainaus: Fereyja

Kuka ihme nyt fysiikan kaavoja yöllä... O_o

Sinä olet tainnut koulussa ihan tosissasi kuunnella ja uskoa opettajia, ainahan ne hokee että "tää pitää sitte osata unissaanki!"
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.03.2007 13:39

Lainaus: Kuunsilta

osaan myös laittaa herätyskellon kiinni unissani.

Sama juttu minulla. Eikä auta, vaikka herätyskello on toisella puolella huonetta ja joudun nousemaan ylös ja kävelemään sammuttamaan sen. Tämän lisäksi kännykkä hälyttää neljästi, enkä useimmiten herää vielä siihenkään, mutta n. puolentunnin kuluttua herään ihan itsestään.

Jos joku yrittää herättää minut aamulla väitän kovasti olevani hereillä. Herättyäni sitten ihmettelen miksei kukaan yrittänyt herättää minua.

Lisäksi aamuisin saatan nähdä unta, että olen jo hereillä, mutta silti vielä sängyssä. Sitten joku avaa huoneeni oven ja kysyy minulta jotain. Havahdun omaan ääneni kun vastaan kysymykseen. Myöhemmin sitten täytyy varmistaa, onko joku käynyt oikeasti kysymässä minulta jotain.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.03.2007 14:29

Lainaus: Iiriva

Näemmä purenkin öisin hampaitani yhteen. Höh. Hammashoitaja-isosiskoni sen totesi jo pelkästään tiettyjä kasvolihaksia painelemalla.

Mulla on sama juttu. Hammaslääkäri sanoi, että tarvisin sellaisen purentakiskon öisin
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit