Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä yöllä oikeasti tapahtuukaan?

Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2008 15:13
Miul menee yleensä pari tuntii ennen ko nukahan, mut sit ko nukahan ni mua ei herätä mikää muu ko: 1) oma herätyskello 2) jos joku avaa mun huoneen oven ja astuu sisää. Ukkosmyrskyt, tietyöt yms. ei oo viel kertaakaa herättäny. Kerra mun isoveli laukas varashälyttime kahesti putkee, enkä heränny kumpaakaa. Tosin yks kerta ko sisko laukas sen, ni olin ilmeisest viel sen verra kevyes unes, koska kävelin siihe siskon vieree ja pistin hälytyksen pois päält. Mut ilmeisest soli unissakävelyn tapasta, koska seuraavaan päivään luulin sit uneks, mut tajusin sen todeks, koska aamul hälytys oli pois päältä. Mie myös pyörin tosi paljo sängys. Melkei aina nukahan selältee ja herään vattaltee. Peitto voi olla potkittu jalkopäähä tai jopa niin ovelasti, et jalkopää o leuan alla ja yläpää jalkopäässä...Tai sit vaa peitto sivuttain. Vaihtelee joka yö.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.10.2008 19:23
nykyään ärsyttävän usein tapahtuu öisin niin, että joko tämä neiti a)makoilee silmät auki monta tuntia nukahtamatta b) nukahtaa mutta herää parin tunnin jälkeen ylipirteänä eikä nukahda enää kunnolla c)nukkuu yön, mutta herää aamulla ihan liian aikaisin ja ihan liian pirteänä . Univaikeudet on rasittavia
Kirjoittanut: kissamaki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.10.2008 19:54
Totta. Minulla kestää aina vähintään tunti nukahtamisessa, yleensä pidempään. Ei auta yhtään vaikka kävisi salilla päivällä ja lukisi kirjaa tuntia ennen nukkumaanmenoa. Tyhmäää.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2008 19:57
No joskus pienenä olin nyppinyt äitini vieressä peittoa, jostain aivan tuntemattomasta syystä :''D
Sitten olin tuijottanut paniikissa kättäni ja huutanu täyttä kurkkua '' Missä mun toisen käden kynnet on ??!!! '' ja alkanu ettii niitä kynsiä vissiinkin peiton alta

Niin ja piti vielä lisätä tämä:
Kerran olimme äitini kanssa meidän yksiössä, jossa joudutaan joskus yöpymään, yöllä mä olin yhtäkkiä pompannu hädissäni istuun sängyllä, ja mutissu jotain, kattonu rakoo seinän ja sängyn välissä ja tunkenu sinne peittoo hädissäni, sit äite tuli puhuu mulle, keskustelu meni näi:
''öö, kuules likka mitä sä teet?''
''eeen mitään...(Ei herranen aika enhä mä voi sanoo äitelle että mun kaverit on tuolla sängyn alla ja yrittää pelästyttää mut, se luulee mua hulluks) ''
''jaajaa, pistäs ny makuulles ja ala nukkuu''
''juuuu... *laskee hiljaa jalat jalkopäähän*''
Eli, mä olin siis unissani luullu, että mun kaks kaveria on sängyn alla, ja yrittää ottaa mua käsivarrest tai nilkasta kiinni, josta johtui etten voinut olla lähellä sitä rakoa, tai jalkopäätä
Kuulin jopa niitten äänet siin :''D
Ja mikä huvittavinta, muistin ite asian aamulla

Välillä myös herään silleen yhtäkkiä, ja tiedostan heti mitä pitää tehdä, harjata hiukset. Tartun ihan miettimättä harjaan ja alan harjaan. Sit ku oon sen tehny, heitän harjan lattialle ja meen nukkuu O.o Ja välillä heräilen ja luulen olevani joku toinen mitä oon. Kerran luulin olevani seksiterapeutti O.O
Kirjoittanut: mystinjection (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2008 18:49
Minua taas vaivaa liian todentuntuiset unet. :/ Joskus näen unta vaikka siitä että minun pitäisi soittaa kiireellisesti jollekkin ihmiselle,ja sitten herätessäni olen jo suunnilleen puhelin kourassa soittamassa jostakin unessa nähdystä kiireellisestä asiasta. Onneksi en ole kuitenkaan ihan niin pitkälle mennyt että olisin kenellekkään soittanut,yleensä hetken mietiskellessä selviää että mikä on unta ja mikä totta
Joskus myös puhun tai huudan unissani ja sitten herään siihen
Kirjoittanut: helmeri (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.02.2009 18:55
pari vuotta sitten olin serkulla yötä, ilta oli ollu aika härö ja sit mentiin nukkumaan..
olin nukahtanu melkee heti ja sanonu "bisnesmies", hiljaista "Mutta ne matkalaukut",
olin puhunu vaikka mitä ihme juttui unissani, esim. siitä mitä laulan musiikin kokeessa.. mutt sit nousin seisomaa ja serkku herätti mut,
kyllä naureskeltii ku se kerto mitä olin hölöttäny matkalaukuista ja bisnesmiehistä
Kirjoittanut: Miitu (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2009 08:21
Joskus pienempänä olin ahkera juttelemaan unissani, vieläkin saatan kommentoida silloin tällöin jotakin. Muksuna kävelin unissani, mutta se on loppunut nyt kokonaan.
Äkkiseltään herätessäni menee noin puolituntia ennen kuin tajuan yksinkertaisintakaan asiaa enkä herää enää edes herätyskelloon. Nukkuessa olen ajoittain hyvin levoton ja nukun oudoissa asennoissa, näkemäni unet ovat lähes aina äärimmäisen typeriä ja useasti käy niin etten erota unta todellisuudesta ja aamulla on pakko varmistaa mitä on tapahtunut ja mitä ei.
Eilen uskoin, että kämppikseni oli huikannut vessassa että paperi on loppu, toisitko rullan että hän pääsee pois. Vastasin tähän totuudenmukaisesti että siirsin vessapaperin vessan kaappiin josta uusi rulla on helppo ottaa, jolloin kämppis haistatti minulle vihaisena ja ähkäisin, että eikö se ole helpompaa kun rulla on vessassa eikä toisen tarvitse keittiöstä hakea.
Herättyäni kysyinkin oliko episodi ollut totta

Kaikista nolointa kuitenkin on, että unissani saatan joskus olla jotenkin... seksuaalisesti aktiivinen(?) jota päiväsaikaan en todellakaan missään suhteessa ole, saatika mistään moisesta kiinnostunut o_O''' Kämppikseni ei vieläkään suostu kertomaan mitä kammottavuuksia olen sanonut / tehnyt vuoteessani koska hänen mukaansa kuolisin häpeästä.
Minä kuulemma tuhisen unissani. En kuorsaa mutta jotain sen suuntaista se tuhina on. Ja se ilmeisesti on söpöä. Kaksi kaveriani stalkkaa minua jos olen kylässä ja nukun.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 16.02.2009 08:33

Lainaus: mystinjection

Minua taas vaivaa liian todentuntuiset unet. :/

Minulla taas on ollut täysin päinvastaista uinumista, sillä parina viimeisimpänä yönä/päivänä olen nähnyt unta siitä kun köpöttelen jossain Foyssa rynnäkkökivääri kädessä ja yritän otavalppaana selvitä hengissä johonkin taloon. Foy on sellainen sumuinen ja luminen kenttä Call Of Duty -sotapelin moninpelimoodissa. Kentän laidoilla yleensä kruisailee amerikkalaisten ja saksalaisten panssarivaunuja, mutta kentän keskellä on läjä rakennuksia ja pari tietä. Unen näkeminen pelistä voi olla surullista tai huolestuttavaa. En tiedä kumpaa se kohdallain on. Enkä oikeastaan haluakaan tietää, kun vaihtoehdot ovat mitä ovat.
Kirjoittanut: Ratatosk (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2009 15:26

Lainaus: Miitu

En kuorsaa mutta jotain sen suuntaista se tuhina on. Ja se ilmeisesti on söpöä.

Jostain kumman syystä useat ihmiset pitävät unissaan tuhisemista söpönä ja huvittavana kuunneltavana. Itsekin kuulema tuhisen nukkuessani ja monet ovat siitä kuittailleet.

Muuten en sitten mitään ihmeempiä unissani puuhaa, senkun tuhisen vain todella sikeästi menemään. Toisinaan saataan korkeintaan herättää itseni ja puolet naapurustosta karjunnallani, kun olen nähnyt jotain painajaista.
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.02.2009 17:33
Ehheh, minä kävelen, puhun, laulan ja teen muutakin älykästä. Olen myös herännyt omaan kuorsaukseeni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit