Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä yöllä oikeasti tapahtuukaan?

Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.02.2009 18:59
Heh, avokki sanoi kerran, että olin yöllä puhunut japania
Ei muuten outoa, mutta en osaa japania
Olen kyllä varma, että tämä johtui siitä, että olin katsonut hopeanuolet ja weedit putkeen edellisen viikon aikana... Kyllä kai siitä jotain tarttuu päähän
Kirjoittanut: Count Dracul (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.04.2009 15:19
Minä puhun unissani ja nousen pystyyn ja kävelen ympäri taloa. Mikä sinänsä on spookya koska mitä jos kävelen ulos yöpuvussa ja kävelen jossain kadulla ihmisten ihmetellessä, tai kerron joitain salaisuuksia nukkuessani, tai pahimpana kävelen yöllä ulkona yöpuvussa ja kerron salaisuuksiani tuntemattomille.

Kuulemma myös saatan huitoa nukkuessani seinään, mutta en ole ainoa tässä talossa.
Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.04.2009 17:12
Joskus pienempänä kävelin ympäri taloa... siskoni kiljjuu joskus unissaan ja narskuttelee hampaitaan mikä on erittäin rasittavan kuuloista!!

Olin tässä kaverini luona yötä ja nukuimme sängyllä vierekkäin. Keskellä yötä heräsin siihen kun kaverini yritti halata minua unissaan. työnsin hänet pois ja yritin herätellä mutta hän sen kuin vain itsepintaisesti tunki halailemaan... meinasin pudota sängyltä ja hermot meinasi mennä kun ei rauhassa saanut nukkua.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.04.2009 18:08
Oma nukkumiseni on muuttunut taas hyvin katkonaiseksi. En tiedä johtuuko asia tästä keväästä tai mistä lie, mutta olen nyt parin viime viikon aikana herännyt joka yö vähintään kuusi kertaa ilman mitään sen kummempaa syytä. Tämä katkonainen unirytmi alkaa pikkuhiljaa vaikuttamaan arkeenkin, mikä häiritsee itseäni todella ja vaikeuttaa jokapäiväistä elämää.
Kirjoittanut: Jonepeikko (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.04.2009 02:02
Pyörin, hyörin, rehaan, korisen, kuorsaan ja ölisen. Viimeisin oma muistikuva on se, että herään huutaen "MITÄ ******!?", siis niin kovaa että itsekin heräsin, olin ihan varma että oli älähtänyt, mutta kukaan ei ollut kuullut... Kummallista tosiaan..
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.04.2009 10:22

Lainaus: Jonepeikko

Kummallista tosiaan..

"Kultaa tyhjissä kuorissa"
Kirjoittanut: secret (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.05.2009 11:20
Sivupersoonat syntyy öisin
Kirjoittanut: PrincessVampire (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.09.2009 14:34
Mä ainaskin vaeltelen hautausmaalla tai jotain mut ku on koulua on vähä pakko nukkua pari tuntia ainakin (juon paljon kahvia) mut viikonloppusin hiippailen takaovesta ulos ku muut vetää sikeitä.
Kirjoittanut: Horned (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.09.2009 20:20
kerran kun olin serkuilla yökylässä niin olin kuulemma puhunut unissani ja alkanut huutamaan kovaa mutten mitään oikeaa sanaa, ja kun serkku kysyi että mikä on niin olin vastannut että "porkkanoita."
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.09.2009 21:12
Viime yönä minun huoneessani ei ainakaan tapahtunut mitään muuta, kui nhermoromahduksia ja tässä vähän tarinaa:
-Minulla on 2 marsua, toinen on vanhempi ja toinen nuorempi. Molemmat ovat poikia. Viime yönä nämä kaksi karvakasaa sitten ottivat yhteen aina, kun sain unen päästä kiinni ja sitten heräsin heidän elämöintiinsä. Kävin laittamassa valot päälle ja tuijotin häkkiä vihaisen näkösenä. Marsut vaikenivat ja alkoivat kölliä itsekin tyytyväisinä. Sammutin valot ja hetken päästä taas sama rumba: kävelen huoneen toiseen päähän, laitan valot tuijotan marsuja, sammutan valot. Ja kaikki tämä vain siksi, että tämä nuorimmainen ville Pakkanen oli pehvuloinut (eli pehvallaan istunut) Marvinin hienon heinäluolarakennelman lyttyyn ja hän toisti sen aina, kun valot sammuivat.... Ihania nämä eläimet...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit