Gootti.net

Mitä yöllä oikeasti tapahtuukaan?

Kirjoittanut: Henna_Witch (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.02.2007 15:15
Mä kävelen unissani...! Se on tosi ärsyttävää! Oon kerran menny nukkumaan isosiskoni viereen! Heh.. Saatan joskus myös huutaa ja kiljua niin lujaa ku keuhkoista lähtee!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.02.2007 21:22
Minä saatan unissani käpertyä kainaloon. Mutta vielä hassumpaa on, että poikaystäväni aika usein unissaan nappaa minut kaksin käsin kainaloonsa vaikka on umpiunessa ja herättää minut siten tekemällä herään siihen, että kädet kiertyvät vyötärön ympäri ja minut vedetään toiselle puolelle sänkyä. mutta mikäs siinä
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.02.2007 22:22

Lainaus: Iiriva

Minä saatan unissani käpertyä kainaloon. Mutta vielä hassumpaa on, että poikaystäväni aika usein unissaan nappaa minut kaksin käsin kainaloonsa vaikka on umpiunessa ja herättää minut siten tekemällä herään siihen, että kädet kiertyvät vyötärön ympäri ja minut vedetään toiselle puolelle sänkyä. mutta mikäs siinä

Oi, vähän söpöä tommonen! hihi. Tuo ei ainakaan ole paha tapa, itsekään en panisi ollenkaan pahaksi jos poikaystävä harrastaisi tuollaista unissaan.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 07.02.2007 13:01
Mä olen usein valheunessa, kuvittelen olevani hereillä vaikka makaankin vielä sängyssä. Sit jossain vaiheessa herään, kun "kuvittelen" olevani esim. aamiaisella tai laittamassa hiuksia ja mietin että missä vaiheessa palasin takaisin sänkyyn. Se kuvittelu on niin aitoa.

Lucid dreamingia oon kovasti yrittänyt, mut se ei vaan toteudu mulla. tai sitten en vain käsitä sitä juttua täysin.

Mä myös kuulen olemattomia ääniä / näen valoja öisin.
Joskus heräsin siihen, että koira ulvoi, mutta siellä se vain makasi omassa korissaan. Oudompi kokemus oli se, kun joskus yöllä keskelle huonetta ilmestyi kamalan kirkas hahmo. (olin puolihereillä.)Tiesin heti, että siinä oli Jeesus, mutta huusin kuitenkin vain jotta "painu -ttuun, minä haluan nukkua!" se katosi. Oon väärä kohde ilmestymisille.

luojan kiitos etten puhu öisin. Unista päätellen se olis jotain aivan sairasta tekstiä.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.02.2007 13:17
Minä itse olen rauhallinen nukkuja, (tosin entinen poikaystäväni kertoi minulle, että minä muka kuorsaan, mutta itse en tuota suostu myöntämään )
mutta muut perheenjäseneni ovat sitten aivan toista maata.
Sisko tykkäilee kävellä unissaan ja sitä täytyy sitten olla aina raahaamassa keskellä yötä takaisin huoneeseensa kun se ei herää edes kosketuksesta.

Pikkuveli taas mutisee unissaan joitakin ihmeen rituaalimantrojen kuuloisia loruja, joita on oikeasti kammottavaa kuunnella, kun hän kuulostaa unissa puhuessaan todella epäinhimilliseltä.
Kiva herätä keskellä yötä unenpöpperössä sellaiseen laahustavaan, matalaan puheeseen ja täristä peloissaan sellaiset kymmenisen minuuttia ennen kuin järki palaa päähän heräämisen mukana. :/
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.02.2007 14:43

Lainaus: Azrael

Pikkuveli taas mutisee unissaan joitakin ihmeen rituaalimantrojen kuuloisia loruja,

Heh, mie olen myös harrastanut tuollaisia. Ex-poikaystävä sanoi minun hokeneen yhtenä yönä vain ja ainoastaan "ämmäähäpitä-ämmäähäpitä" juuri tuollalailla yhteen pötköön, hitaasti ja pahaenteisen kuuloisesti
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.02.2007 16:24
Koiramme on pelottavan näköinen nukkuessaan. Jos se näkee unta, se potkii ja huitoo käpälillään (ilmeisesti juoksee ), sen silmät kääntyvät ympäri ja suupielet nykivät. se myös haukkuu ja vingahtelee unissaan. Ilmeisesti neiti sitten ajaa jotakin takaa
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.02.2007 18:40
Minä saatan herätä yöllä nauramaan juuri näkemälleni unelle. Se on minusta aika erikoista, vaikea kuvitella että ihminen heräisi siihen, että uni jota hän näkee, on niin... hauska. Kerran pieneä näin unta, jossa Nelle Puh räjäytti joulukuusen, ja heräsin nauramaan sille. Ja tässä vähän aikaa sitten, aloin leikkiä lepakkoa eräässä kahvilasa, ja nauroin sille. x)
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.02.2007 13:30
Minulla oli kesällä aika levoton yö: Olimme mökillä, kaukana kainuussa ja minä olin ensimmäistä kertaa erossa rotista kokonaisen viikonlopun. Olin kuulemma unissaan alkanut tutkia peittoa ja olin kysynyt kaverilta että "näiksä mihin ne meni?"
kaveri oli vastannut "mitkä, minne?"
meikä: "rotat! mun vauvat on tääällä jossain..."
Sitten kaveri oli vähän aikaa katsellut kun etsin niitä ja sanonut että "ei täällä ole sun rottia, me ollaan mökillä. Ja ne on kotona."
Siihen olin vain todennut ihan vakana että "aha!?" ja mennyt takaisin nukkumaan.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.02.2007 19:05
Olen yleensä aika rauhallinen nukkuja, mutta ei sitä tiedä mitä tulee öisin touhuttua.
Sillon nukun todella levottomasti jos jokin asia huolestuttaa tai muuten vaan painaa mieltäni. Sen seurauksena tuleekin joskus öisin lähetettyä tyhjiä tekstareita.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit