Gootti.net

Mitä yöllä oikeasti tapahtuukaan?

Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2007 19:57

Lainaus: pikkumyy

Mäkin pystyn tohon ja joskus voin jopa päättää et jatkan edellisenä yönä "keskenjäänyttä" unta.

Sama mulla! Mutta yleensä teen niin että jos herään kesken hyvän unen x) niin päätän jatkaa sitä menemällä takaisin nukkumaan..
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.11.2007 14:13

Lainaus: Amelia De Vlarie

Mutta yleensä teen niin että jos herään kesken hyvän unen x) niin päätän jatkaa sitä menemällä takaisin nukkumaan..

Se on kyl paras tapa jos vaa on aikaa jäädä nukkuu.. Yleensä just sillon kun näkee jonkun mielenkiintosen unen ja herää kesken, ei oo aikaa jäädä nukkuu.
Kirjoittanut: Shadow (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.11.2007 21:04
Minä itse alan hmm... "kuvitella" asioita eli että joku istuu mun vieressä tai mun päällä siis kun on silmät kiinni, muuta kun avaan niin eipä ole mitään, tietenkään. Joskus oon pudonnu sängystä ja köpiny takasin sänkyyn enkä muistanu aamulla asiasta enää yhtään mitään!
Kirjoittanut: MariaAntoinette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.11.2007 10:47
Mä kerran siivosin sänkyäni unissani. Se oli sellasta puoliunta jossa olin mennyt kengät jalassa nukkumaan ja sitten siivosin sitä hiekkaa pois mikä ei kauhean helppoa kun sitä tuli kokoajan lisää. Olen aika aktiivinen yöeläjä.. Koskakohan siivoan oman huoneeni unissaan?
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.11.2007 18:35
Mä kuulemma hakkaan seinää unissani,välillä myös potkin. Äidin mukaan myös mun isä potkii seinää unissaan. Välillä olen herännyt käsi mustelmilla, joten kai se on itsekkin uskottava, että olen öisin väkivaltainen.
Ehkäpä ihan hyvä, ettei mulla ole ketään joka nukkuisi vieressäni.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.11.2007 16:33

Lainaus: The Evil Fairy

kai se on itsekkin uskottava, että olen öisin väkivaltainen.
Ehkäpä ihan hyvä, ettei mulla ole ketään joka nukkuisi vieressäni.

Mäkin kuulemma harrastan tota, mut jostain kumman syystä onneks vaan kun nukun yksin. Nukkuessani jonkun vieressä oon sit rauhallisempi tapaus
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.11.2007 21:05

Lainaus: MariaAntoinette

Koskakohan siivoan oman huoneeni unissaan?

sano knu tuo tapahtuu niin tervetuloa minun huoneessa vierailemaan!
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.11.2007 21:43
Mä saatan uneksia aika paljon. Kerran jouduttiin yhden kaverin kanssa nukkumaan samassa sängyssä. Meillä oli molemmilla omat peitot mut silti vein molemmat niistä itelleni. Ja yhtenä yönä sit sama kaveri oli taas yötä, mut se nukku patjalla lattialla. Noh, sit kaveri heräs siihen kun mä tuijotan sitä mun sängyltä. Mä sanoin, että: "Se on täällä jossain!" Kaveri:"Mikäh...?" "Se on täällä jossain!", ja kattelen samalla mun seinällä olevissa kuvissa olevien ihmisten silmiin, niinku ettien jotain. "Mikä...???" "No demoni!!!" Ihan tosissaan ja sit jatkoin unia...
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.11.2007 18:26
FilthyMannequin
Haha :'DD

Olin eräänä yönä huutanut isälleni "MINÄ HALUAN TEHDÄ TÄNÄÄN KALARUOKAA!" ja nauranut sen jälkeen mielipuolisesti ja mennyt komeroon vaihtamaan tyynyliinaa : DDDD
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.11.2007 02:32
Mun piti mennä vähän aikaa sitten nukkumaan, mutta päädyin syömään nuudeleita ja katsomaan telkkarista Ninja III -leffaa. Öö...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit