Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Mitä yöllä oikeasti tapahtuukaan?

• Vastaa
myös tuntuu siltä että ruumiinlämpöni nousee nukahdettuani. olen kuulemma elävä lämpöpatteri, tai niin olen ainakin saanu kuulla

Glaubst du an den Krieg?

• Vastaa
Lauleskelen unissani, ja kovaa. Olin kerran isän ja äitipuolen kanssa lapissa lomalla, ja nukuimme sellaisessa pienessä leirintäalueen mökissa. Olin kuulemma ruennut unissani laulamaan suureen ääneen että ''anna mulle tähtivieras anna pala sydämeen...'' mitä lie päässäni liikkunut. oli siinä mutsipuolella ja isällä nauramista.

Ja kun olen mummullani yötä, nukun aina jostain syystä hirmuisen rauhattomasti. Kerran kun olin katsonut salaiset kansiot-maratonia joskus illalla, ja ruennut sitten nukkumaan, oli mummun sanojen mukaan alkanut aamuyöllä mutisemaan epäselvästi: ''Nyt nuivaa se... nuivaa se... Mulder nuivaa se smookking!''
Aamulla en tieteenkään muistanut mitään.

Pimeyden tullessa kaikki muuttuu. Niin minäkin. Ja tämä maailma.

• Vastaa
Kerran olin huutanut pienenä keskellä olkkaria, että missä täällä pimeydessä sijaitsee valokatkaisija? Sitten kun äiti oli tullut kysymään, että mihin valoo tarvin, olin vastannut '' No ku meen laittaa pyykit telineesee'' :'D

And there is another corpse under my bed. Can you take it away? Why do i ask? I know that, you can't do it.

• Vastaa
Viimeaikainen stressi on aiheuttanut unissapuhumista..outoa, sillä en koskaan aiemmin ole puhunut unissani.

Love, peace and harmony ? Oh, very nice Very nice Very nice Very nice ...But maybe in the next world

• Vastaa
Minä kuulemma silloin tällöin, mutta siis tosi harvoin, höpöttelen unissani. Kerrankin menin herättämään sohvalla nukkuneen ystäväni, kohautin olikiani ja totesin, ettei minulla ole kurkkua(?!?!) Tällehän sitten aamulla naurettiin ja meinattiin tukehtua leipään...

Olen erittäin levoton unissani. heittelen lakanoita ja tyynykin löytyy usein jostain muualta kuin pään alta. "Parempi" puloliskoni on joskus jopa valitellut asiaa, vaikka on kyllä itse täysin samanlainen.

Ai mitä?! En se ollut minä!

• Vastaa

Lainaus: Vennu

''anna mulle tähtivieras anna pala sydämeen...''

HAHAHAHAHAHAHAAHAAHA !!!! Vähän hyvä

Ai mitä?! En se ollut minä!

• Vastaa
mun serkku oli meillä kesän ja tällasta se mumis: " Tuo mulle limsaa.. Tuo mulle popkornii.. iha surkee leffa!" perässä tuli jotai ongelle menoon liittyvää

Jos ihmisellä ei ole unelmia, mitä hänellä sitten on?

• Vastaa
Mulla on aina kauheita vaikeuksia päästä uneen, ja sit herään aina pienimmästäkin äänestä. Sellasta juttua kuullu että nukkuessa oon kuin kuollut; hyvä jos hengitän, jotenkin kuulemma "hengitystahti" hidastuu... weird.
Pienenä kun olin nähny jotain painajaista, olin menny mutsin viereen loppuyöks ja sitte aamulla mutsi kerto että olin lähteny keskellä yötä konttaamaan, ja melkeen tippunukki sängystä Joskus pienempänä jutellu jotain randomia unissani, kuulemma jotain nimeä toistanu koko yön... Enää en taida (ainakaan oo kukaan mitään sanonu) puhua unissani, enkä kait koskaan (tota konttaamista lukuun ottamatta) harrastanu pahemmin unissakävelyäkään.
  • Vastaa
Tekis mieli lähtee tonne seikkailee, mutta siellä on niin kurja keli, että jää välii

HC-Wild Line

• Muokkasi: Tillie
  • Vastaa
Pienenä mie kävelin unissani tosi usein, mistä seurasi se että saatoin herätessäni löytää itseni ihan jostain muualta kuin mihin olin nukahtanut. Ja mulla oli kans ihan uskomattomat unenlahjat. Kun ilta koitti saatoin nukahtaa ilman varoitusta, oli tilanne mikä tahansa. Olen siis mm. nukahtanut sohvalle ulkohaalarit päällä, isän villapaidan sisään jättikokoiset kuullokkeet korvilla ja niin, että olen ehtinyt kiivetä puoliksi sängyn päälle ennen kuin filmi katkes. On sitä kans tullu nukahdettua ulos viinimarjapuskan alle ja sängyn alle. Ihan kateeksi käy niitä muinasia unenlahjoja silloin kun pitäisi nukkua ilman patjaa esim. Ropeconissa.

Nykyään sitten nukun melko rauhallisesti. Sitten kun siis ylipäätään saan unenpäästä kiinni. Kaverilta olen kuulemma ryöstänyt unissani peiton, mutta mitään sen kummempaa ei ole käynnyt.

Paras kaveri on kyllä nukkuessaan hilpeä tapaus. Se alkaa puhua unissaan ja hänen kanssaan on käyty pitkiä keskusteluja, joista kaveri ei luonnollisesti muista herättyään yhtään mitään.

Kaveri: "Mainoksesta? Mistä mainoksesta?"
Minä: "Sofia, taasko sä puhut unissas?"
Kaveri: "ENKÄ!!"

Vänkää viellä vastaanki :'D
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!