Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä yöllä oikeasti tapahtuukaan?

Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.07.2007 15:04

Lainaus: Doucat

kuulemma söpösti!?

Minäkin tuhisen yöllä, ja kaikki hokevat että se on nii-iiin suloista.
Itse en näe siinä mitään suloista, kuin vieressänukkuja tuhisee, se on aika häiritsevää, mutta olenkin hieman erikoinen.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.07.2007 15:43
Tämä ei tietenkään voi olla totta, sillä en ole itse tähän herännyt , mutta kaverini väittävät, että kuorsaan kuin jokihinaaja. Olen kuulemma myös joskus laulanut unissani, Puhun myös sujuvasti siansaksaa unissani.

Monesti olen löytänyt otseni lattialta ja ihmettelen, että miten ihmeessä minä sinne?
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.07.2007 20:43
minä puren ja syön unissani kaikennäköstä. Omat hampaat ja posket ovat usein puremisen kohteena, samoin kuin tyynyt ja peitto, sormet.. Ja muut mitä en mahdollisesti itse tiedä. Puhelen myös omiani, jos joku tulee jotain kysymään. Faija kysäisi multa tässä vähänaikaa sitten, aamuyöllä kun minä olin vielä täydessä unessa ja hän lähdössä töihin, että "onks sulla herätyskello päällä?" johon minä olin vastannut että "se ei ole kovin yleistä täällä päin" kuulin kun faija kertoi tuosta mutsille ja valitteli kun en ikinä herää ajoissa..
Kirjoittanut: Haze (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.07.2007 22:58
Mä en kai tee mitään ihmeellistä
Pyörin ja potkin paljon, aamulla kaikki peitot ja tyynyt hyvin usein lattialla, mutta en puhu tai kävele (ainakaan tietääkseni )
Unet ja todellisuus menevät kyllä välillä sekaisin. En tiedä, onko joku asia tapahtunut oikeasti, vai oliko se vain unta.
Kirjoittanut: VampireSoul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.07.2007 23:31
Täällä taas on sellanen tapaus joka ei liiku tai inahdakkaan nukkuessa :-/ Mies tapaa aina herätellä, että oonko elossa
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.07.2007 23:35
Minä naksuttelen hampaita ja tuhisen O.o
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.07.2007 08:25
tuota... tekeekö ihmiset jotain unissaan?
Potkin, huudan, laulan, vastailen kysymyksiin, haukun, itken, tanssin, siivoan, lyön(oli mies hiukan ihmeissään vieressä ), kerron tarinoita, teen töitä, vietän vapaa-aikaa. Eli tästä päätellen olen aika eloisa ihminen kun nukun. niin juu! Kuorsaus unohtui!
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.07.2007 18:48
no vähä riippuu unen laadusta kai mut kyl oon kuullu et oon kuten kuollut kun nukun tai sitten et oon ihan kuin hereillä en sit ite tiedä mtn.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 04.07.2007 18:52
huusin tossa viimeviikolla yöllä täysiä että HYÖKKÄYKSEEN!! enkä muista mitään, tais olla raju uni.

en tiiä oonko tänne jo sanonu mut tos kerran olin unissani vastannut puhelimeen ja käynyt tällasen keskustelun:

kaveri: moi, olitko nukkumas?
mä: joo
kaveri: no okei, sori, olisin kysyny et palautinko mä ne sun cd:t mulle?
mä: kysy mun mummilta (mummi kuoli 3 vuotta sitten)
kaveri: tota..ok. sori kun herätin. hyvää yötä
mä: hyvää pääsiäistä

ja kaveri soitti marraskuussa tästä kun kuulin niin aloin sammuttamaan kännyn yöks
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.07.2007 20:38

Lainaus: Haze

Unet ja todellisuus menevät kyllä välillä sekaisin. En tiedä, onko joku asia tapahtunut oikeasti, vai oliko se vain unta.

Minullekin on käynyt joskus noin. Kerran näin jotakin unta, jossa sanoin aivan kamalia asioita perheelleni. Aamulla kyselin ihan paniikissa äidiltäni, että en kai oikeasti tehnyt niin. En kuulemma, onneksi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit