Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Mitä yöllä oikeasti tapahtuukaan?

• Muokkasi: diamond_385
  • Vastaa

Lainaus: jeeves

yöllä mä kuuntelen the arkkia.

Kyllä sitä päivänvalossakin kehtaa kuunnella

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
Tapahtuipa muutama yö sitten riparilla sekin ihme, että mä puhuin unissani Huonekaverit hihitteli kuulemma keskenään, kun yritin kovasti selittää etten ole saatananpalvoja (unessani siis yksi isosista sanoi minua sellaiseksi).

Tapahtunut ei unohdu, vaikkei sitä muistaisikaan.

• Vastaa
miun unissa oli jotain dinosaurusten luita ja rapuja, sekä pillerinpyörittäjiä, sitten jouduin jonnekin saharan autionmaalle ja johonkin isoon kuoppaan missä minut sitten syötiin elävältä

"ainakin oli perekeleen iso pihvi"

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vastaa
No mulla on paha tapa "tuhista" unissani.
Ja kerran kävi sillain et ku asuin vielä Kypäräkadulla
niin mulla oli mun huoneessa joku hitsin ilmapallo!!
Sitte ku menin illalla nukkumaan ja olin jo parikymmentä
minsaa jo nukkunu niin mun sisko tuli sinne huoneeseen.
Aamulla se sitte kerto että olin siellä PUSSAAMASSA ilmapalloo
ja sanoin vähäväliä jonku hitsin Jere nimee, ja sillon ainut
Jere jonka tunsin kuolas mun siskon perään ja oli mua 2vuotta vanhempi!

Niin olin typerä enkä tee niin enää koskaan,
ja tiedän että "olen" homo ja olen myös
ylpeä siitä joten ei tarvitse/saa muistuttaa!!

Vaikka horoskooppini on Neitsyt, se ei tarkoita että olisin yhä fyysisesti koskematon!!

• Vastaa
Minä en touhua yöllä enää mitään kun saan unenpäästä kiinni. Olenkin huomannut että herään aamulla täsmälleen samasta asennosta kuin mihin yöllä olen asettunut nukkumaan.
Että se siitä pyörimisestä ja varpaiden survomisesta toisen suuhun.

Jotkut putoavat niin nopeasti että kuvittelevat lentävänsä

• Vastaa

Lainaus: TheSecret

minä puren ja syön unissani kaikennäköstä. Omat hampaat ja posket ovat usein puremisen kohteena, samoin kuin tyynyt ja peitto, sormet..

Juu en pahemmin haluaisi sinun viereen nukkumaan jos puret..kaikella kunnioituksella mutt olisi pelottavaa herätä yöllä kun joku jäystää minun sormia.......

live as if you would die tomorrow,dream as if you would live for ever....

• Vastaa

Lainaus: nocturnal_chimaira

"ainakin oli perekeleen iso pihvi"

hahaa... ei pitäisi väsyneenä lukea näitä viestejä... huah

"When the dark does what the dark does best - it's darkness! Let the dark do what the dark does best - let it be darkness!"

• Vastaa
Minä puhun joskus unissani. Mahtaa muilla olla mukavaa kun kuuntelevat puheitani.

A boring word like woman takes all the fun out of being a girl

• Vastaa
Minä heräilen nykyään ihan liian usein öisin.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Menin eilen illalla nukkumaan, enkä meinannut millään saada unta. Sitten lopulta nukahdin, näin kauheaa ja aivan liian todentuntuista painajaista ja heräsin aamuyöllä. Nukahdin uudestaan ja heräsin aamupäivällä, väsyneenä. -_- Hohhoijaa.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (BlackBird). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!