Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Elämämme kumppanit ja rakastuminen

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 25.02.2007 13:15
Miten sinä ja rakkaasi tapasitte? Oliko se rakastumista pitkän ystävyyden jälkeen vai mieletöntä intohimoa heti ensisilmäyksellä? Kertokaahan tarinoita missä ja miten tapasitte, ja hyväksyykö kumppanisi sinut sellaisena kuin olet (eli goottina) vai onko hän gootti itsekin?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.02.2007 13:33
En ole ikinä tavannut kumppania ravintolassa, vaan aina jossain muualla. Ja yleensä pitää tuntua kihelmöintiä heti alussa, vaikka tietysti se on aluksi pelkkää ystävyyttä joka sitten syvenee. Mulla on ollut tasan yksi kumppani, joka olisi halunnut minun muuttuvan ( no, ei me sit kauaa oltukaan yhdessä). Koska kyllä se on ihan perusasia että kumppani hyväksyy minut, ja minä hänet sellaisina kuin ollaan. Sen vaan huomaa, että toisen kanssa on helppo jutella, ja niin edespäin
  • Lähetetty: 25.02.2007 13:46
Nykyisen kumppanin, Tarekin tapasin niin, että lähdettiin silloisen kundifrendin Ilen kaa Kruunuhaan Star Cafe':hen bisselle tapaan yhtä Jannee. No Janne sit tuli sinne mukanaan ystävänsä Tarek, joka valloitti oitis mun sydämen! Muistan miten ihailin sen pitkää tukkaa (oli sillon ristiselkään asti), sen hymyä ja kuuntelin miten se jauho musa-ja bändijuttuja ihan pää kallellani siinä. Ajattelin, et mikähän sen oikee nimi on. Sit se kerto, et Tarek on sen oikee nimi, et sen faija on egyptiläinen. En voinu kuvitellakaan, et Tarek oli ihastunu muhun ensisilmäyksellä ja ajatellut et miten noin ihana muija on tollasen rupikonnan kaa! (Ei oo omakehua, vaan siteeraan Tarekia). Mulla oli sillon mustapinkit, paksut rastat ristiselkään asti ja jotku tylsät mustat vaatteet, ei se tajunnu et oon gootti, huomas vaan et suosin vähän erilaista tyyliä.
Sit jatkoin suhdetta Ileen, mut päässä pyöri vaan Tarekin tähtisilmät ja hymy. Mä tavallaan petin Ileä, koska aina sängyssä ollessa tartuin sitä hiuksista ja kuvittelin sen tilalle Tarekin!!!! No, sit ei menny ku jotain pari viikkoo ja oltiin Ilellä bilettämässä. Siel oli paljo jengii, myös Tarek. Sit mä olin vetäny piriä ja lähti niin estot pois et kun se tuli vessasta, mä sanoin, et jos mä en olis Ilen kaa, mä haluisin sen!!! Tarek oli ollu aivan ihmeissään mun sanoista, koska se oli luullu et mä pidän sitä ihan hirveenä! Ja mä luulin, etten kiinnosta Tarekia yhtään. Mut sit meille tulikin Ilen kaa kaikkee riitaa ja se sai tietää mun ja Tarekin tunteista, ja sit sai Ile lähtee (ei kyl asuttu yhdessä) mut Tarek muutti mun silloiseen yksiöön melkein heti ja kosi mua polvillaan siinä sohvan edessä heti samalla viikolla ja mä suostuin! Häät vaan siirty taloudellisen tilanteen takia sit ku muutettiin tänne Pukinmäkeen kolmioon, jossa nyt ollaan asuttu 2 vuotta. Tonne Roihuvuoreen muuton takia on ollu kaikkee stressiä sun muuta et meil oli aika pahat riidat tossa ja päätettiin jo erota pari päivää sitten, mut nyt on kaikki taas hyvin.
Ja ensin Tarek inhos näitä mun goottijuttuja ja tuli valitusta etenkin mustasta huulipunasta jne, mut vähitellen sitä ei enää haitannut, ja onhan se ollu kuudessa miitissäkin mukana, vaikkei varsinaisesti niihin oo osallistunutkaan, niin on ollut paikalla kuitenkin. Et sellasta. Ja hääsuunnitelmat on voimassa edelleen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.02.2007 14:13
Mie ja täälläkin Dragulana tunnettu Jone ollaan tunnettu ihan vauvoista asti, koska molempien vanhemmat ovat perhetuttuja. meistä on esim. 1-vuotiaina otettuja yhteiskuvia ja videoita, joissa halimme jo toisiamme. Lapsina leikimme aina yhdessä kun tapasimme muutaman kerran vuodessa, sukujuhlissa yms. Sitten kun teini-ikä alkoi, perheeni kävi sukujuhlissa yhä harvemmin. Jone oli kuulemma aina kysynyt, tuleeko perheeni, ja saanut pettyä usein. Emme sitten nähneet pariin vuoteen ollenkaan.

Sitten uudenvuodenjuhlissa, kun vuosi 2003 vaihtui 2004, tapasimme jälkeen serkkujeni luona, jossa oli puoli sukua ja monia ystäväperheitä juhlimassa yhdessä. Jone istui tietokoneella samanikäisen serkkuni kanssa ja kun tulin sisään (olin silloin 14), muistan hänen kääntyneen katsomaan minua suu auki. En silloin liiemmin häntä noteerannut, koska en tietenkään enää tunnistanutkaan. Jone oli kysynyt serkultani Timiltä, kuka olin ollut ja hämmästynyt sitten kuulemaansa. Enpä kyllä enää oikein muista, muttei sinä iltana mitään ihmeellistä tapahtunut. Numeroni hän kyllä sai - serkultani. Ja pelailimme yhdessä silloin vielä pystyssä olleessa Jippiin RoPe-huoneessa - roolipelaamme edelleen samoilla hahmoilla kuin silloin, tosin hahmomme ovat nyt naimisissa ja heillä on kolme lasta

Pikkuhiljaa kevään mittaan aloimme tekstailla. Tapasimme yhden toisen serkkuni rippijuhlissa kevättalvella ja juttelimme paljon. Hän tosin alkoi seurustella, mutta tekstailimme silloin tällöin. Yhtena iltapäivänä kun odotin bussia koululla läpeensä tylsistyneenä, sain äkkinäisen idean soittaa hänelle. Jone oli tietenkin hämmästynyt soitostani, mutta pälätimme koko koulumatkani ja vielä höpötin omassa huoneessani. Saldo meni, mutta kyllä se melkein parin tunnin puhelu kannatti.

Myöhemmin sain kuulla, että hänellä oli taas uusi tyttöystävä. Silloin minua sapetti, koska olin jo ihastunut. Ei sitten ollut minulle kertonut mitään. Hänen silloinen tyttöystävänsä kuulemma pelkäsi tekstailumme perusteella, että veisin hänet. Silloin vakuutin jatkuvasti, etten ollut kiinnostunut.

Heti kesäloman ekana päivänä Jone vietti 15-vuotissyntymäpäiviään. Sain kutsun ja isäni suostuikin ajamaan minut niin kauas, 80 km päähän, koska he olivat perhetuttuja ja voisin näin ollen jäädä yöksi. Olin viimeinen tulija ja kaikki muut paitsi Jone ja serkkuni olivat täysin tuntemattomia, muttei se paljoa haitannut. Serkkunikin jäi koko vkolopuksi kylään, joten taas puuhailimme kaikkea "hurjaa" yhdessä, kuten koko lapsuutemme. Mm. räjäyttelimme kaikkea kivaa vanhassa bunkkerissa bensan avulla. Yays. Jone sai minulta silloin synttärilahjaksi röökiaskin ja kilon nallekarkkeja. \,,/

Jonen ripari tuli ja meni, yhä tekstailimme ja soittelimme. Itseasiassa sain hänet pulaan yhdellä yösoitollani, mutta ei se mitään. Kun oma riparini tuli, hän tekstasi minulle, että tyttöystävä oli jättänyt hänet. Silloin surkuttelin olevinaan kovastikin, vaikka teki mieli hyppiä riemusta seinille! Muhah.

En edes muista, mistä sain rohkeutta kutsua hänet minulle kylään pian riparin jälkeen. Olimme jo tekstailleet vähän siihen suuntaan, että molemminpuolista kiinnostusta oli, muttemme kuitenkaan halunneet kysyä toista seurustelusuhteeseen tekstiviestin avulla. Hän sitten tuli, olin vartonut ikkunan edessä. Sydämeni pomppasi kurkkuun, kun auto kaartoi pihallemme. Silloin kyllä myös ajattelin: "voi ei, hänellä on päällään tuo karmea, punainen pelipaita!"

Päivä sitten meni varovaisesti, koska Jone tahtoi miettiä vielä. Pelasimme yhdessä tietokoneella yms, mutta sitten kun ilta tuli ja muut olivat nukkumassa, istuimme kahdestaan sohvalla, miltei pilkkopimeässä. Siinä sitten höpöttelimme, kunnes vaikenimme ja vain tuijotimme toisiamme. Sitten Jone suuteli minua ja muistan sen tunteen edelleen. Olin kuulemma katsonut häneen sillä tavalla, että hänen oli pakko. Hän kysyi minulta: "pitäisiköhän meidän seurustella...?" ja vastasin hätäpäissäni "En tiedä!" Jonea alkoi kuulemma v*ituttaa siinä vaiheessa ja kun hän kysyi uudestaan, sain nyökätyksi ja siitä se sitten lähti.

Ja nyt sitten olemme olleet yhdessä 2 vuotta ja 7 kk, esikihlasormukset ovat koristaneet molempien vasempia nimettömiä melkein kaksi vuotta.

Älkää kysykö, miksi näin tarkka kuvaus

Ja koska hän pyörii täälläkin, voitte miettiä, miten suhtaudumme toisiimme.

Ja sitten kun voisikin jo muuttaa yhteisen katon alle... :/
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.02.2007 14:18

Lainaus: Ninni

mut Tarek muutti mun silloiseen yksiöön melkein heti ja kosi mua polvillaan siinä sohvan edessä heti samalla viikolla ja mä suostuin!

aika ihana juttu

Tapasin oman nykyisen mieheni lukiossa, olin silloin itse varattu. Kiinnostuin hänestä aluksi ihan ystävänä, en halunnu ajatella silloin mitään muuta, mutta ystävyys muuttui, ja olin vaikeassa tilenteessa mitä tekisin, jatkaisinko exäni kanssa, vai olisiko valmis uuteen suhteeseen. Jotenkin aikaa kului, ja kaikki vaan päätyi niin että erosin exästäni (meidän omienkin ongelmien takia)ja tämä nykyinen mieheni on minulle tärkein ihminen, vaikka kaikenlaista kiistelyä milloin mistäkin tuleekin melko usein
Musiikkimaku meillä on samantyylinen joitain poikkeuksia lukuunottamatta ,minun goottibändini yms. sillä hän ei ole varsinaisesti gootti vaan metallisti, jos nyt aletaan luokittelemaan, mutta ajattelee niin monista asioista samalla tavalla kuten minä, ja pidämmen silti paljon samoista asioista, joten se ei haittaa.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.02.2007 15:16
Tavattiin 2004 uutenavuonna ystävän juhlissa. Sinä viikonloppuna tais jäädä muut huomioimatta, kun yötä päivää juteltiin kaikesta maan ja taivaan väliltä.

Noh takasin arkeen ja tais olla kuukausi siitä eteenpäin, kun kummallakin oli rauhottunut omat jutut (minulla armeija, hänellä uusi työpaikka). Soitettiin ja sovittiin että tavataan hänen luona Vantaalla. Asuin silloin imatralla (n350km). Puolivuotta meni, seksisuhteena, kunnes kesällä sitten alko enemmänkin muuttumaan vakavemmaksi. Kesällä sitten pyöräilin imatralta kahdesti, hänen luokse, ja syksyllä sitten muutin itsekin pk-seudulle.

Olemme kummatkin todella itsekkäitä, joten kummatkin on alusta saakka aina sanonut mitä todella haluaa. Tämä on auttanut luomaan avoimen ja suoran suhteen. En itse tykkää varoa sanojani, vaan sanon miltä itsestäni tuntuu ja on soveliasta.
Hän on ehkä hieman narsistinenkin, mutta itse pidän narsistisista ihmisistä, joten kuin nappi otsaan sattuu tämä.
  • Lähetetty: 25.02.2007 15:47
Onkos foorumissa muita pariskuntia kuin Iiriva&Dragula ja Samara&Dante? Ja jälkimmäistenkin tapaaminen olis kiva kuulla Jos jompikumpi lukee tän, niin kertokaa!
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.02.2007 17:06
Tapasin hänet, jota rakastin liikaa,niinkin hauskasti,kuin lavatansseissa Oltiin molemmat kuskin hommissa,tai siis minä olin kuskin lisäsilminä, ja siinä sitten jotain juteltiin jne.. hän oli metallisti. Olin tuolloin sinkku,joten mikäs siinä, kaikki meni niin täydellisesti. Ihastuin,rakastuin... Hänkin sanoi rakastavansa,mutta sitten sattui jotain ja nyt hän on poissa... Rakastan häntä edelleen, myönnän sen. KAipaus on liian suuri.. :/

Nykyisen (ja kohta varmaan entisen) tapasin baarissa. Sellanen tyypillinen "huomenta kuka oot?"-tilanne. Uutena vuotena mentiin kihloihin ja elämä tuntui täydellisesti,mutta eipä tää näytä toimivan.. Se siitä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.02.2007 17:21

Lainaus: raavittu

elämä tuntui täydellisesti,mutta eipä tää näytä toimivan.. Se siitä.

Tuttua tapahtumaa. Pitää vaan yrittää säilyttää rakkaus itseensä
Siis ettei ala pitää itseään huonona
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.02.2007 18:11
Minä en ole koskaan seurustellut. Monet sellaiset miehet, joista en ole ollut lainkaan kiinnostunut ovat kyllä ahkerasti yrittäneet ja muutenkin olen hiukkasen enempi kiinnostunut naissukupuolen edustajista. Naisellisen näköisenä lepakkona on vaikeaa saada naisseuraa, koska lesbouteni ei ole ollenkaan niin näkyvää kuin jonkun sänkitukkaisen yksilön. Kaipa minäkin joskus löydän sen elämäni rakkauden...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit