Gootti.net

Elämämme kumppanit ja rakastuminen

Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.07.2011 16:11
No voi, piti nyt ihan sikapitkästä aikaa tulla päivittämään vähän tuota omaa tilannetta (BTW, aika hävettävää lukea omia 4 vuoden takaisia hyperaktiivisia selontekoja joita löytyy muutama sivu takaperin, eiks niitä vois poistaa?!)

No, se kitinävaihe on ollut jo useamman vuoden ohi, ja se kitinää aiheuttanut mies on yhä kuvioissa, ja kahden viikon päästä meidät vihitään. Ja ei, ei ole lapsia, eikä ole tulossakaan.

Onkonä vähän nuijaa nostaa näin elähtänyt ketju, mutta tulipahan tehtyä.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.07.2011 01:08
Pelottavaa miten aika kuluu. Ollaan ukkoni kanssa oltu yhdessä siitä asti kun hän meni kuudennelle luokkaa ja vuoden päästä onkin hällä lähtö jo armeijaan. Vuosi asuttu kohta yhdessä, kihloissa virallisesti oltu noin. 1,5 vuotta. Häitä odotellessa Joskus ollu ylä- ja joskus alamäkiä, mutta kaikesta selvitty ja onnellisia ollaan molemmat yhä! Hassua miten sitä vuodesta toiseen jaksaa olla saman ihmisen kanssa, vaikka aina ajattelin ennen Villeä, etten ole ihminen joka tulee sitoutumaan ikinä (teiniaivojen villit sinkkuajatukset). Olen kuitenkin onnellinen ja kiitollinen näinkin pitkästä parisuhteesta
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2011 11:28
Tapasimme poikaystäväni kanssa ensimmäistä kertaa ala-asteella kun olin itse ykkös- tai kakkosluokalla. Hän oli/on neljä vuotta vanhempi minua mutta silti jotenkin päädyimme hengailemaan välituntisin. Olin tällöin aivan umpi-ihastunut tähän mieheen. Hänen siirryttyä yläasteelle emme kuitenkaan enää nähneet.

No, 26.6.2010 sitten tapasimme paikallisen muistomerkin luona jossa ihmiset oli juomassa juhannuksen kunniaksi. Eräs tämän miehen kaveri kutsui minut seurueeseensa koska tunsin hänet silloin paremmin. Siihen sitten liityin ja jossain vaiheessa tämä lähti siitä käymään jossain. Jäin siihen sitten lapsuuden ihastukseni kanssa, joka ei kyllä paljon mitään puhunut. Jossain vaiheessa huomasin sivusilmällä hänen vilkuilleen suuntaani. Käänsin pääni hänen suuntaan katsoakseni mistä oli kyse. Tätä vilkuilua jatkui jonkin aikaa kunnes yhdessä vaiheessa hän ei enää kääntänytkään päätään pois minun katsoessani takaisin. Tuijotimme toisiamme suoraan silmiin hetken aikaa ja yhtäkkiä hetken päästä olimmekin jo pussailemassa Tästä se sitten lähti, hän pyysi numeroni ja soitti minulle seuraavana iltana ja sovimme treffit. Siitä asti olemme nähneet joka päivä ja nykyään asumme yhdessä On hassua ajatella että lapsuuden ihastus on nyt suuri rakkauteni

Mieheni ei ole ulkonäöllisesti ainakaan gootti, mutta gootinomaisia luonteenpiirteitä ja kiinnostuksenkohteita on. Hän on sanonut tosi usein että tykkää todella paljon siitä että minä uskallan pukeutua erilailla ja mielestään tyylini on minulle juuri sopiva ja pitää siitä kovasti.
Kirjoittanut: winterheart (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.08.2011 13:54
Minä ja täällä nimimerkillä UnholySacrament pyörivä avomieheni tapasimme noin puolitoista vuotta sitten yhteisen tuttavamme luona pienimuotoisissa kotibileissä. Molempien huomio kiinnittyi toiseen, mutta tuolloin emme jutelleet vielä toisillemme erityisemmin. Hän pyysi mua Facebookissa sitten parin päivän päästä kaveriksi. Noin kuukauden päähän siitä rupesimme tapailemaan kun mies kovin innokkaasti tuli meille jatkuvasti käymään kahvilla, parin viikon ajan suunnilleen joka päivä

Se ei ollut rakkautta ihan ensisilmäyksellä, mutta aika pian sen jälkeen. Viimeinen "tikki" tähän hommaan oli se kun päätimme lähteä kaksin yhden lempibändimme keikalle, jonka jälkeen hän sitten otti kainaloon ja suuteli.

Tuon illan jälkeen olemme olleet lähes 24/7 yhdessä, joten yhteen muuttaminen oli luonnollinen ratkaisu noin vuoden seurustelun jälkeen.

Menee nyt vähän ällösöpöksi, mutta en voisi olla kenenkään muun kanssa yhtä onnellinen. Hän hyväksyy minut sellaisena kuin olen, samoin minä hänet.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit