Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.07.2008 17:42

Lainaus: Heetteri

Huonot puolet: Jotkut ottavat minut tosissaan, ja ajattelevat että olen uskomattoman narsistinen ku**pää. Herkimmät saattavat jopa säikähtää päällekäyvyyttäni. :/

Mutta toisaalta, haluatko olla edes tekemisissä sellaisen tyypin kanssa joka ottaa kaiken tosissaan?

Hyvä taktiikka, toimii myös täällä usein.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.07.2008 02:54
kököttäisin varmaan paikallaan ja kelaisin että ***** se varmaan kyylää mua :S
tai menisin tervehtimään tyyliin: "Hei anteeks, makeet kengät..."
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.07.2008 03:43

"Sä et vaan pysty vastustamaan mun charmiani, baby. Kyllä mä huomaan sen miten sä kuola poskella tuijotat mua, ja haluaisit mun pöksyihini." (Enter hurrrmaavan ylilyöty hymy)

no tuota... nauraisin varmasti hyvin hersyvästi tuolle. ja siinä vaiheessa käsittäisit väärin.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.07.2008 08:27

Lainaus: mlrd

no tuota... nauraisin varmasti hyvin hersyvästi tuolle. ja siinä vaiheessa käsittäisit väärin.

Päin vastoin! Se on äärimmäisen haluttu reaktio. Se myös meinaa että vastapuoli on leikissä mukana, eli koho katoilee pinnan alle.
  • Lähetetty: 10.07.2008 01:49

Se myös meinaa että vastapuoli on leikissä mukana, eli koho katoilee pinnan alle.

nimenomaan, kun varattu on. väärin ymmärretty.
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: snowwiewolf
  • Lähetetty: 10.07.2008 13:42

Heetteri: "Sä et vaan pysty vastustamaan mun charmiani, baby. Kyllä mä huomaan sen miten sä kuola poskella tuijotat mua, ja haluaisit mun pöksyihini." (Enter hurrrmaavan ylilyöty hymy)

Minä ainakin nauroin

Ensimmäiseen poikaystävääni ihastuin vähän kun hän sanoi ystävättärelleni jolla on a-kuppi "Mullakin on isommat rinnat kuin sulla" mikä oli vielä totta... Jonkin aikaa tämä jälkeen hän ja yksi puolituttuni alkoi kinastelemaan jostain ja minä menin sanomaan jotain ja jouduin huitomis tappeluun molempien kundien kanssa. Jossain vaiheessa tuttu lopetti ja eka poikaystäni jatkoi, kunnes hän nappasi minua takaraivosta ja antoi suukon. Se oli kiva joten jatkettiin ja lopulta sovittiin treffit samaan baariin.

Nykyinen poikaystävä herätti mielenkiintoni kun hän kiusallaan kutitti minua kyljestä ja hän innostui vaan enemmän kun kutsuin häntä jänishousuksi ja pelkuriksi :P
Oltiin kyllä tavattu useamman kerran ihan kavereina. Jos joku tutematon kävisi kylkeeni kiinni hän todennäköisesti saisi avokämmenestä kasvoille.

Itse "isken" sanomalla jotain yleensä karaokessa kehun esitystä ja kysyn aikooko laulaa lisää tai kiroan ettei minun/kohteen lempilaulua ole listalla. Sitten menen istumaan paikalleni ja vessahädän iskiessä kävelen tyypin ohi lanteitani keinutellen ja ujosti kohteelle hymyillen. Yleensä kundi on tullut juttelemaan hetken kuluttua ja pyytänyt puhelin numeroa.
Valitettavasti molemmat tällä tavalla iskemäni kundit olivat....öh ketjupolttaja (minulla on rasitus astma) joka ei pessyt itseään kuin kerran viikossa ja oli täynnä itseään. Toinen oli narsisti joka pahoinpiteli minut suhteen lopuksi ja väitti poliisille että sepitin asian koska hän särki sydämeni O_o
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.07.2008 14:47

Lainaus: snowwiewolf

Itse "isken" sanomalla jotain yleensä karaokessa kehun esitystä ja kysyn aikooko laulaa lisää tai kiroan ettei minun/kohteen lempilaulua ole listalla.

Valitettavasti molemmat tällä tavalla iskemäni kundit olivat....öh ketjupolttaja (minulla on rasitus astma) joka ei pessyt itseään kuin kerran viikossa ja oli täynnä itseään. Toinen oli narsisti joka pahoinpiteli minut suhteen lopuksi ja väitti poliisille että sepitin asian koska hän särki sydämeni O_o

En ole kovin yllättynyt että karaokebaarista löytyy tuollaisia caseja.
  • Lähetetty: 12.07.2008 00:36

tse "isken" sanomalla jotain yleensä karaokessa kehun esitystä

no voi... kun olen ihmetellyt. on käyty lauluesitystä kehumassa useammankin kerran, tosin en ole kertaakaan elämässäni karaokea laulanut. ovat kai olleet kovin ujoja yrittäjät... ja yksi mies.
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2008 11:40

Lainaus: Deadboy

En ole kovin yllättynyt että karaokebaarista löytyy tuollaisia caseja.

En minäkään enää, kaikenlaista porukkaa. Muutama kivakin, mutta vain muutama...

Nykyinen löytyi, kun äitini jäi työttömäksi ja pääsi yhdelle kurssille ja Porsu oli siellä. Äiti sitten vähän toimi parittajana ja kertoi kivasta kundista ja kutsui sitten kylään ja karaokeen useamman kerran. Kunnes Borsu iski minut
Olin juuri hänen luona ensimmäistä kertaa yötä, tosin se yöpyminen jäi lyhyeksi kun molemmat pelattiin pleikkapelejä :P

Olen kuullut että koiran avulla voisi iskeä jonkun. Oma koiruni on pikkuinen puuterihuisku joka pussaa kaikki pöpiksi joten hänen avulla voisi kai onnistua, en ole kokeillut ja usemmiten riehun koirien kanssa omistajan kanssa juttelun sijaan :P
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2008 17:14
Vanha ja hyvä konsti on se.. Kun ja jos tiedät missä tämä unelmien daami asuu.. Hiippailet vain yöllä hänen kerrostaloasunnon alapuolelle.. Nimenomaan parvekkeen alle..( mikäli hän sattuu kerrostalossa asumaan ) Otat kitaran esiin ja lausut senaatin.. Ei mielellään liian aikaisin 00-06.00
Ja erityisen tärkeää on selkeä ja kantava esitys, mikäli parveke sijaitsee kovin korkealla.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit