Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.07.2008 19:29

Lainaus: azazel

senaatin.

repslol.
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.07.2008 09:33

lausut senaatin..

Sitäköhän se yksi tyyppi joka huuteli ikkunani (ja 3 muun alla, asun neljännessä kerroksessa) yritti kun huusi jotain Sauli Niininistön paluusta... suloista :P
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.07.2008 20:07
Oop anteeksi kirjoitusvirhe.. Tarkoitin että lausuu sonaatin..
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.07.2008 22:12
No mulla ei kyllä ole pokkaa tehdä yhtään mitään...Joskus se kaduttaa jälkeenpäin, mutta sitten on jo myöhäistä. En vain ikinä uskalla tehdä mitään, enkä keksi mitään sopivaa sanottavaa.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.07.2008 22:42

Lainaus: Tyhjäpää

No mulla ei kyllä ole pokkaa tehdä yhtään mitään...Joskus se kaduttaa jälkeenpäin, mutta sitten on jo myöhäistä. En vain ikinä uskalla tehdä mitään, enkä keksi mitään sopivaa sanottavaa.

Näinpä.. Mutta kun ei pysty, ei pysty.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.07.2008 01:43

Tarkoitin että lausuu sonaatin..

joku vois koittaa serenadia, mutta kukin tavallaan.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.07.2008 22:32
Kuopassa, oikea asenne ! Kerro maailmanvalloitus suunnitelmista tai toinen klassikko; "Hei, minä olen sinun uusi ihana poikaystäväsi ! "

Tai, sitten vain istun hermittinä siellä jossain kulmassa
Kirjoittanut: Ane (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2008 12:30
Sen verran epävakaa ja epävarma yksilö olen että yleensä odotan että muut tulee jutteleen. Ja välillä niin käykin, ja sillon on mukavaa! Vaikka monesti sitä kyllä toivoo että olis sitä "ihmeellistä" rohkeutta mitä muilta löytyy.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2008 13:47
Joskus satun vain *********** jonkun kanssa ja kas kas baari-illan päätteeksi saan kännykkänumeroita :P Kukapa tiesi, että päähän ottava tyttö on muka seksy?
Kirjoittanut: Awargristiel (Jäsen)
  • • Muokkasi: Awargristiel
  • Lähetetty: 19.07.2008 21:51
Ujo kun olen, en yleensä tee aloitetta ellen ole aivan varma onko kohde kiinnostunut. Joskus se lähtee kaveruudesta ihan itsellään..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit