Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: kuollutnukke (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.07.2008 12:54
Selitän kaikkea maan ja taivaan väliltä... Vaikka teen tätä aina muutenkin. Olen mutenkin yli sosiaalinen ihminen, enkä nää puhumisessa mitään ongelmaa.. mutta se että tuleeko mitään on sitten toinen kysymys :'D
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2008 12:58
Ite en ole kait tehnyt koskaan ensialoitetta tyyliä pskan jauhamisesta alkanut suhteet xD Ensimmäinen asia mitä nykyisen kihlattuni kanssa puhuttiin oli "kalja, juominen ja krapula"-aiheinen
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Dragonfly
  • Lähetetty: 24.07.2008 18:17
Riippuu aivan missä sitä itse ollaan. Kerran sain pojan kiinnostumaan ihan vaan kylmästi kamppaamalla !
Yleensä, siis sitten kun oikeasti jostakin kiinnostun, menen aika ujoksi. Hymyilen siinä sitten idiootin näköisenä, ja yleensä sitten hymyni kohde saapuu juttelemaan... idiootilta näyttäminen siis varmaan kannattaa !!!
  • Lähetetty: 25.07.2008 12:12
itsekkin olen ollut kaapattavana 2005 kesällä. Kaveri humalaspäissään kaappas, kanteli sinne tänne ja lopuksi tasapaino petti - seurauksena löysin itseni ja hänet ruusupensaasta
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.08.2008 00:06

Lainaus: Jasmine

lopuksi tasapaino petti - seurauksena löysin itseni ja hänet ruusupensaasta

Auts, minuakin on kaveri onneksi vain vähän kännipäissään kannellut. Lopuksi tosin en päätynyt ruusupuskaan vaan mustasukkaisen silloisen poikaystävän käsivarsille joka halusi näyttää että hänkin on tarpeeksi vahva...
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.08.2008 13:30
Mulla toimii parhaiten alkoholi :O (Ei ois uskonut!) En tiedä miksi heti kun on vähän nauttinut, keksii ihan kauheesti juteltavaa tuntemattomien kanssa ja tuntuu siltä, että on vielä paljon kiinnostavaakin sanottavaa. Tämä toimii kuitenkin vaan kun on kunnon sosiaalisella tuulella. Selvinpäin harvoin saan sanaa suustani ja vaikka saisinkin niin se jää siihen yhteen sanaan helposti...
Kirjoittanut: Cursarion (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.08.2008 13:01
En tee aloitteita oikein mitenkään. :/
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.08.2008 13:11
nti. ann thrope tekee aloitteen näin: saattaa katsoa päin, mutta jos toinen sattuu katsomaan samaan aikaan, siirtää äkkiä silmänsä muualle .Ei muuten toimi .. (Tosin välillä voi vahingossa joutua lyhyeeseen katsekontaktiin jonkun ihan randomin kanssa ). Humalassa olen sosiaalisempi, mutten silloinkaan hakeudu puheisiin niiden "kiinnostavien ihmisten" kanssa.
Kirjoittanut: HerGhost (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.08.2008 20:26
Aloitteen teen yleensä kysymällä tulta... pääsee ainakin suht helpolla paitsi jos paikka on sellainen jossa ei saa polttaa tai kyseinen henkilö on nähnyt että sytytän ihan itse tupakkini. Siihen sitten vaan selittelemään että "Öh, sytkärini taisi juuri mennä rikki..." :´D
  • Lähetetty: 07.08.2008 02:44

Lainaus: snowwiewolf

Auts, minuakin on kaveri onneksi vain vähän kännipäissään kannellut.

Tuossakin pystyi laittamaan humalan piikkiin :d kavereiden kanssa vaan naureskeltiin asiaa... muutamaan otteeseen immeinen oli kyl vihjaillut eleillään yms. olevan ihastunut mutta en antanut vastakaikua ;( (ei mun mieleen)... Jälkiseurauksena oli pensaan ansiosta koko säären kokoinen mustelma xD
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!