Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.08.2008 14:57

Lainaus: HerGhost

Aloitteen teen yleensä kysymällä tulta

Mitäs sitten jos sillä ei ole tulta? Mä ainakin meen sellasista "yllättävistä juonenkäänteistä" aina hämilleni..
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.08.2008 17:41
Silleen monimuotoinen asia.. Vaikuttavia asioita ovat mm.. Kiinnostuksen kohteen mielentila, ympäristö, Kysyjä itse, tilanne.. moni asia vaikuttaa ..öö siis. Varmaan 100% iskurepliikkiä kukaan osaa sanoo.. mutta jos ei koita tai yritä mitäänhän ei saa. ja jos tulee rukkaset niin ei missään nimessä kannata uskotella itselleen että musta ei oo mihinkään.. Kaikki ihmiset ei ajattele samalla tavalla... Ja ehkä joku toinen pitää siitä mikä tai kuka olet.. Sillä kaikkia ei voi miellyttää.. Joten päät pystyyn ja lihatiskille mars..
Kirjoittanut: Inceptum (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.08.2008 19:54
Eniten tuossa aloitteen tekemisessä pelottaa se, että henkilö jota siinä yrittää iskeä, sanookin olevansa varattu... Hieman alkaisi nolottamaan (itseäni ainakin). Mitään erityisiä alotteen tekemis tekniitoita itselläni ei ole, ehkä pienen hymyn voin luoda kohteeseeni päin..
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.08.2008 19:58

Lainaus: Inceptum

Eniten tuossa aloitteen tekemisessä pelottaa se, että henkilö jota siinä yrittää iskeä, sanookin olevansa varattu...

Niin käynee joskus. Siitä ei kannata ottaa turhia paineita! Sehän on vain hidaste, ei este ;)
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.08.2008 22:20
näin lyhyesti: En tee aloitteita. Enkä myöskään odota toisen tekevän aloitetta.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.08.2008 00:17

Eniten tuossa aloitteen tekemisessä pelottaa se, että henkilö jota siinä yrittää iskeä, sanookin olevansa varattu...

ja eihän sitä aloitteentekemistä aina tarvitse aloittaa niin tosissaan että heti päätettäis tulevan yhteisen kämpän verhojen värit. <: Ainakin ite kelaisin että jos joku tulee juttelemaan niin voihan sen kanssa kaverimielessä numerot vaihtaa, jos sillä on aivot päässä & vaatteet päällä.
Niin ettei siitä mitään kissa-/kapakkatappelua kuitenkaan tulis sen pahemman puoliskon kans.
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.08.2008 00:34
Cata
Puhut totta!

Jos toinen onkin varattu, no voi ei, jos hän on jo naimississa niin sitten ehkä hän haluaa perustaa perheen sen toisen kanssa (tai on jo kenties perustanut, oletko ottanut selvää?).
Jos hän "vain seurustelee", silloin se voi olla vaan hidaste mutta toisille seurustelu on askel avioon, joten tämä kannattaa selvittää aloitteen tehtyään. (Ei kannata olla tekemättä aloitetta sen takia että pelkää että toinen seurustelee, koska se ei kaikille merkitse yhtä paljon.)
Jos toinen ei ole varattu, on hyvinkin mahdollista että hän silti sanoo ei JUURI SINULLE. Miksi pitäisi siis olettaa että vaikka toinen olisi sinkku, tämä heti haluaisi juuri sinut? Eikö pahempaa ole se, että henkilö on sinkku ja sanoo "Et kiinnosta mua mitenkään." Kuin se että "Seurustelen, mutta muuten kyllä lähtisin heti mukaasi."
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.08.2008 21:51

Lainaus: PolyUnsaturated Doll Blood

Miksi pitäisi siis olettaa että vaikka toinen olisi sinkku, tämä heti haluaisi juuri sinut?

totta.
Ja no, ite oon sitä mieltä että se seurustelukin on parasta aloittaa kaveruuden pohjilta.
..oon varmaan ihan hiton hyvä puhumaan tästä, kun ite en ikinä edes tajua jos joku yrittää iskeä tai vaikka vain tutustua. Kerran repesin aivan sairaan pahasti, kun mulle tultiin juttelemaan aloituksella "käytsä usein täällä?" Mä luulin että sitä tapahtuu vain niissä kalja-mainoksissa : D
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.08.2008 23:00
Aloitteet hajottaa. Ensinnäkin, minun itsetunto ja -varmuus on vuosien aikana poljettu niin pohjalle, että ei yksinkertaisesti onnistu. Toiseksi, en ole niin puoleensavetävä yksilö, että kukaan tekis aloitetta minua kohtaan. Ja jos tekisikin, sen pitää olla aika selkeä etten ala epäillä tarkoitusperiä. Vilkuilu + hymyily saa minut vain luulemaan, että olen taas pilkan kohteena. Kolmanneksi, en viihdy baareissa yms, jo senkin takia, että sinne joutuisi menemään lähes aina yksin. Ei mulla oo sellasia harrastuksia, missä tapais ketään, jne. Kauppamatkallako sitten...hah. Nuo kun yhdistää siihen faktaan, että olen mies... yksinhän tässä on saanut olla, aina vaan. Tuntuu nimittäin joskus aika pahalta.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 19.08.2008 23:14

Hieman alkaisi nolottamaan (itseäni ainakin).

Tai sitten kiusalliseksi syntyvän tilanteen voisi abortoida (vai onko se aborteerata, abortteeratitutituttaa? En osaa.) sanomalla henkilölle vaikkapa, että "Okei" ja sitten poistumalla paikalta.

Lainaus: Cata

Kerran repesin aivan sairaan pahasti, kun mulle tultiin juttelemaan aloituksella "käytsä usein täällä?"

Ihan normaali kysymys. Minä en jummarra mitä hauskaa tuon kysymyksen esittämisessä on. Jos eksyisin jonnekin joskus ja joutuisin juttelemaan jonkun naisihmisen kanssa, johon ehkä saattaisin haluta tutustua paremmin, kysyisin varmasti hyvissä ajoin käykö hän siellä usein. Jos käy usein, siitä voi päätellä Asioita. Jos nauraa naamalle, siitäkin voi päätellä asioita.

Lainaus: Sire

Kauppamatkallako sitten...hah.

Joo, olen huomannut minäkin tämän. Nekin harvat, jotka eivät juokse rääkyen pakoon kävellessäni heidän ohitseen, ovat pukeutuneet leggingseihin ja pahimmassa tapauksessa samanaikaisesti myös jumppatossuihin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit