Gootti.net

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.08.2008 15:27

Lainaus: Sire

Kauppamatkallako sitten...hah

Jep, juoksevat pakoon tai ovat 30 vuotta vanhempia....Kaupassa isketyksi tulemista lähin oli kun limsahyllyn luon (joka sijaitsee kaljahyllyn luona) eräs vahempi herras mies tarrasi ahteerini. Minä sitten iski häntä poskelle avokämmenellä ja poistuin kaupan toiseen päähän (muistin juuri että oli tarkoitus ostaa possun lihaa)
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.08.2008 19:58

Lainaus: snowwiewolf

mies tarrasi ahteerini.

Etsi ilmeisesti kinkkua väärältä osastolta :P

Minä olen monesti jutellut puoleensavetävien henkilöiden kanssa kirjastossa/antikvariaatissa mutta eipä ole tätäkään vähäistä tapahtunut pitkään aikaan...
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.08.2008 00:18
Kysymällä miten menee.. Hauvis ja vatsalihakset jannittyneenä .. tää puree aina.. Ja sellanen kestohymy päällä... No ei tietinkään.. voi ihme.. rohkasemalla mielensä ja tekemällä itsestään idiootin.. meinigillä et rukkaste tulee kuitenkin.. ni mitäänhän ei oo menetettävissä.. Et niinku mitäänhän et saa jos et ees kokeile.. Aina kannattaa ees yrittää.
  • Lähetetty: 24.08.2008 12:12

Lainaus: PolyUnsaturated Doll Blood

Etsi ilmeisesti kinkkua väärältä osastolta :P

Siinäpä se, en ettiny ukkoa vaan limsaa :P mieluiten olvin kokista joka on vähän halvempaa ja paremman makuista kuin coca-cola. Pitää raahata oma ukko mukaan aina kun menee kauppaan tästä lähtien...
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.08.2008 14:17

Lainaus: snowwiewolf

Olen kuullut että koiran avulla voisi iskeä jonkun.

Oma koirani on 11-vuotias, pullea labradorivanhus, joka ei ole vielä toistaiseksi sisäistänyt "arvokkaan vanhuuden" käsitettä. Yleensä saan vain raahata sitä pois ihmisten kauppakasseista, kerrankin se piru hyökkäsi meille kylään tulossa olleen (onneksi) kaverini pussiin kiinni ja imuroi sisäänsä meille tarkoitetun kasvispitsan folioineen kaikkineen. Pitäisi varmaan hankkia joku Lassie, jos sitä alkaisi iskemistarkoitukseen käyttää, tuolla nykyisellä ei meinaan onnistu.

Tulen pyytäminen toimii täällä aika usein avausrepliikkinä. Sekä tyynen kylmästi päälle horjahtaminen baarissa, tuhottoman kännissä. Siitä on kyllä vähän paha jatkaa. Yleensä tyydyn istumaan nurkassa ja hymyilemään viehkeästi.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2008 12:58
Voisin sanoa, että tein ensialoitteeni parina viimekertana kysymällä "seurusteletko" ja vain ja ainoastaan tuijottamalla
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.09.2008 22:13
Mä en tee aloitteita, ujo ja epävarma ihminen kun olen :<
Enkä mä usko, että ihmisiä kiinnostaa. Ketä tällane kotona viihtyvä, kirjoitusta, lukemista ja piirustusta harrastava gootahtava tyttö muka kiinnostais? Kyllä sosiaalisen taidon omaavilla ihmisillä menee hyvin. He juttelevat välitunneilla poikien kanssa ja he tyttöjen kanssa. Minä taas haluaisin keskustella poikien kanssa, mutta kun olen niin pingottunut ja hermostunut, jos näin käy (ja joskus myös tyttöjen seurassa).
Kerran kyllä olin viemässä koiria pihalle ja yksi kundi oli ohittamassa tietä ja monesti vilkuili mun suuntaan. Ja arvatkaa, kuka ei tajunnut tätä mitenkään ajoissa -.-
Eipä siitä varmaan mitään olisi (tietenkään) tullut.
Kyllähän mesessä muutama kundi on sanonut, että oon mukava, mielenkiintoinen ja nätti, mutta on käynyt niin, että he ovat
a. olleet idiootteja
b. superidiootteja (tokalla keskustelukerralla: "voisit lähtee misu deitille viikonloppun =D")
c. lakanneet puhumasta/estäneet ja poistaneet osoitteeni

Anteeksi ystäväiseni tästä vuodatuksesta, mutta kymmeneltä illalla ei enää hirveän positiivisia ajatuksia ole
  • Lähetetty: 19.09.2008 11:13

Lainaus: Not the nicest girl

yksi kundi oli ohittamassa tietä ja monesti vilkuili mun suuntaan. Ja arvatkaa, kuka ei tajunnut tätä mitenkään ajoissa -.-

Minulla oli/on samoin. Ensimmäinen kundin isku yritys meni yli hilseen, olin ala-asteen diskossa ensimmäistä kertaa ja kundi tuli kysymään milloin opit tanssimaan ja vastasin rehellisesti "just äsken". Myöhemmin kun kerroin äidilleni hän totetsi kundin yrittäneen iskeä minut... En tosin siihen aikaan ollut kiinnostunut seurustelusta.
Sama jatkui ja ne kolme poikaa jotka olen itse iskenyt olivat kaikki ääliöitä. Nykyinen kiltti ja ihana poikakaveri löytyi kun äitini pääsi it-kurssille, huomasi kivan pojan kertoi hänestä minulle ja kysyi haluasinko tavata hänet. Äiti sitten kutsui hänet Hevikaraokeen kansamme. Juttelimme tai yrtimme, meteli oli korvia huumaava välillä ja minä lauloin. Ukko piti (örinä)laulustani ja juttelu sujui hyvin, mikä oli yllättävää sillä olemme molemmat ujoja.

Tätä ennen tuli käytyä läpi ne kolme ääliötä, yksi muuten kiva kundi, mutta hän uhkasi juoda itsensä hengiltä ja haukkui musiikki makuani ja pari "misu" tyyppiä, sekä eräs hyypiö joka käy suihkussa vain kerran kahdessa viikossa. Se 'suhde' kesti alle viikon...
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.09.2008 16:19

Lainaus: Not the nicest girl

Ketä tällane kotona viihtyvä, kirjoitusta, lukemista ja piirustusta harrastava gootahtava tyttö muka kiinnostais?

Voisi olla minun kirjoittamaani.
Sosiaaliset tilanteet ovat minulle lähes aina kauhua, saati sitten jos iskemään pitäisi lähteä. Ei ikinä. Enkä kyllä varmaan huomaisi mitään iskuyrityksiä, mikä on tietysti huonompi homma. En nimittäin tykkää mistään liian suorasekaisestakaan tyylistä, sillä jäätyisin varmasti täysin. Hankalaa, ei ihme, että olen erittäin sinkku
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.09.2008 00:19
En yksinkertaisesti osaa tehdä ensi aloitetta. Ja muiden isku yritykset otan vitsinä.
Jos joku tuijottaa minua kohti, päättelen että katselee kaveriani. Ja kun tulee puhumaan minulle olen aivan järkyttynyt.
Näin minun "deitti" elämäni. Täynnä järkytyksiä.
En omista itsearvon tuntoa tällä elämänalueella. Muilla elämänalueilla taas sitten ehkä liikaakin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit