Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Miten teet ensialoitteen?

• Vastaa
Kokemuksella (miespuolisena) voin sanoa että suoraan asiaan ei kannata mennä heittämällä esim. kysymystä: Lähtisitkö syömään? ..tai muuta sellaista. Todennäköisesti kysymys tulee toiselle osapuolelle kuin salama kirkkaalta taivaalta ja vastaavat kieltävästi. Tuossa aikasemmin mainittiinkin jo että kannattaa ensin luoda keskustelu, esim. kehumalla tai kysymyllä tulta tai vastaavaa.

Useimmilla varmasti ensialoitteen tekeminen jännittää liikaa, itse taas pääsin tuosta ongelmasta melkein kokonaan eroon asennoitumalla hiukan eri tavalla. En mittaa onnistumista sen mukaan mitä toinen henkilö vastaa, vaan sen mukaan herättääkö kysymykseni hymyn. Jos herättää, se tarkoittaa että piristin yhden henkilön päivää ja täten vastauksesta riippumatta, onnistuin. Tietenkään tuo ei ole "tehokkain" tapa, mutta riittää minulle ...sanokaa vain, olen outo

We never regret the things in life we do... ...only the things we don't.

• Vastaa

Lainaus: PuzzleMind

En mittaa onnistumista sen mukaan mitä toinen henkilö vastaa, vaan sen mukaan herättääkö kysymykseni hymyn.

Ei, minusta tämä on juuri sitä oikeaa tyyliä. Erittäin, erittäin aurinkoinen asenne, ja vaatii rohkeutta ja vinkeää mielenlaatua. I aplaud thee, Sire.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa

Lainaus: PolyUnsaturated Doll Blood

Mitäs sitten jos sillä ei ole tulta? Mä ainakin meen sellasista "yllättävistä juonenkäänteistä" aina hämilleni..

Mulla kävi näin.. Jälkeenpäin se vaan naurattaa. Menin kysymää yheltä jätkältä provinssis tulta, ja sillä ei ollu. no minä fiksuna tyttönä kaivan oman sytkän taskusta ja sytytän tupakan, hymyyleen kauniisti ja lähren pois.

She's out to look so macabre and alone She's close to hook on her dying

• Vastaa
Voivoi, kuvistunnilla suhersin yhtä piirustusta ja mukavan näköinen jätkä kävi kaapilla hakemassa kyniä ja rupesi juttelemaan, kehui mun työtäni ihan hienoksi ja kyseli jotain ja minä pönttö taisin höpöttää ihan turhaa sontaa siinä -.-'
Näinköhän tuo ihminen enää tulee juttelemaan

Would you take me away from me?

• Vastaa

Lainaus: Heavenly Demise

Menin kysymää yheltä jätkältä provinssis tulta, ja sillä ei ollu. no minä fiksuna tyttönä kaivan oman sytkän taskusta ja sytytän tupakan, hymyyleen kauniisti ja lähren pois.

...Toimiko edes?

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Onnistuin tarkoituksettomasti luomaan yhteyden nykyisen poikaystäväni kanssa meidän molempien ollessa "töissä". Tai no vapaaehtoistyötä se oli, mutta joka tapauksessa. Olimme siis molemmat järjestämässä kyseistä tapahtumaa ja vasta itse tapahtumapäivänä tapasimme. Silloin vielä molemmilla oli entiset suhteensa, mutta ystävyyspohjaltahan parhaimmat rakkaussuhteet saadaan aikaiseksi.
Emme olleet paljon tekemisissä toistemme kannsa kunnes sitten erään musiikkiesityksen aikana huomasin hänen ottavan valokuvia pikkuisella digipokkarillaan niin pakkohan minun oli raahautua mahtavine digitaalijärjestelmäkameroineni (koululta lainassa) hänen lähelleen.
Esittelin siis ensin kamerani ja vasta sitten itseni. *g*
Annoin hänen lainata kameraani ja tapahtuman loputtua vaihdoimme sähköpostiosoitteita, jotta voisin lähettää kuvat hänelle. Kuvien lähettämisen yhteydessä aloimme jutella ja näimme seuraavan kerran vasta myöhemmin kesällä. Molempien entiset suhteet päättyivät ja päädyimme yhteen.

Luck or fortune, who knows?

Heh.. Itse asiassa muistankin että se olinkin sitten minä joka teki seurustelualoitteen, sellainen "kaikki tai ei mitään" -hyökkäys, joka oli varmasti elämäni uskaliain teko, mutta onnistunut sellainen :)

Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur.

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

...Toimiko edes?

kavereita tällä hetkellä ollaha..

She's out to look so macabre and alone She's close to hook on her dying

• Vastaa
Haluaisinpa tietää miten saa käännettyä nämä hurmaukset joksikin pysyvämmäksi. Useasti saan kyllä tytöt kiinnostumaan illaksi, vaan vastaisuudessa asiaan ei enää palata, viesteihin/puheluihin ei vastata ja näin. Enpä tiedä ************** tunnetta kuin odotella viestiä mukavalta tytöltä tunnista toiseen... ja kymmenenteen vain huomatakseen, ettei vastausta todellakaan ole tulossa.

Tule tervehtimään minua www.irc.fi/evilg_rin

• Vastaa

Lainaus: Evilg

Useasti saan kyllä tytöt kiinnostumaan illaksi,

Tapahtuukos tuos jossain baarissa, vai missä tilanteessa?
Koska baari-illan jälkeen saattaa helposti tulla sellanen olo "mihinkäs viinapäissäni meninkään itseni saamaan.."

Ja kannattaa yrittää tehdä lähtemätön vaikutus (Lähtetmätön hyvä vaikutus ei ole kymmenen minuutin juttelu ja yksi "hauska" vitsi, vaan mitä ennemmän posittivista tietoa joku tyttönen saa sinusta ensitapaamisellanne niin sitä suurempi mahdollisuus on että hän vastaa puheluihisi ja viesteihisi.)

Live for riding. Ride for living

• Vastaa
En oo koskaan ennen nykyistä äijääni uskaltanut. Olin saanu vihiä, et hää tykkäis musta, niin testasin asian kattomalla leffan sen kans kun äijä venytteli, niin nojasin sen kylkeen. Siitä kaikki alko

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Pudotus, BlackWidow). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!