Gootti.net

Rasismi ja muu yleinen asenteenne?

Kirjoittanut: zanna (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: zanna
  • Lähetetty: 28.12.2012 20:58

Lainaus: Nyxeria

Ongelma on siinä, että nämä jälkimmäiset osaavat antaa koko porukalle huonon kuvan, vaikka heitä olisi selvä vähemmistö. Samaa on ollut jopa meidän alakulttuureissa nähtävissä ihan kotopuolella: Se punkkari, joka vetää sen mahtavan keesin ja kaikki muutkin hienosti, on massan mielestä luultavasti ongelmatapaus, kukaan ei ottanut huomioon, että tämä punkkari saattaa ihan hyvin olla lääkäri, kooderi, miksei vaikka seurakuntatyöläinen jne, mutta vain haluaa olla omista syistään tämän näköinen vapaa-ajalla, ja tuomitsee tietämättä.

Koska on itse kokenut tämän nahoissan en lähtisi kaikkia maahanmuuttajia niputtamaan samaan joukkoon.
En jaksanut koko ketjua läpi käydä. En ehkä ymmärrä kaikkia tapoja ja uskontoja, mutta on eri asia suvaita ja jättää ulkonäön perusteella sorsiminen. Olisi paranoidista pitää jokaista maahanmuuttajaa mahdollisena rikollisena.

Näin muinoin speijattuna betoniseinään "Suomi saamelaisille" alunperin siinä oli lukenut suomalaisille, mutta joku oli hieman korjaillut tekstiä. Pisti naurattamaan.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2012 21:37

Lainaus: zanna

Näin muinoin speijattuna betoniseinään "Suomi saamelaisille" alunperin siinä oli lukenut suomalaisille, mutta joku oli hieman korjaillut tekstiä. Pisti naurattamaan.

Turussa oli joskus aikoinaan spreijattu jotain tyyliin "Whait Pover", en muista enää kaikkia kirjoitusvirheitä mutta oli sen verran tökerö tekele että nauratti jo alakoululaistakin
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.12.2012 14:32

Lainaus: ShadowPiratess

Jaa-a, ehkäpä SINÄ sitten oletkin pohjoiskarjalalaisia kohtaan rasisti? Ja veikkaanpa, ettei sinulla olisi moisen kohtaamisen jälkeen silmiä ollenkaan.

Ja toisekseen, en ole sellainen ihminen, joka uhkailee. Minä vain lupaan asioita.

Tiedän olevani foorumin virallinen kukkahattutäti, mutta minusta olisi ehkä aiheellista että foorumin ylläpito puuttuisi asiaan siinä vaiheessa kun täällä aletaan uhkailemaan väkivallalla. Bannia on täällä saanut pienemmästäkin trollaamisesta ja urpoilusta niin en ymmärrä miksi uhkailua katsotaan läpi sormien. Siitäkin huolimatta että kyse lienee tässä tapauksessa lähinnä netissä tapahtuvasta suunsoitosta.

Enkä edes pahoittele offtopiccia, koska jumalauta oikeesti. Ei näin. Ei edes vaikka tässä keskustelussa on ollut oma surkuhupaisa komedia-arvonsa.
Kirjoittanut: ShadowPiratess (Nimetön)
  • • Muokkasi: ShadowPiratess
  • Lähetetty: 29.12.2012 18:27
-------------------
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.12.2012 18:59
Nyt Piratess vittu oikeesti.
  • Lähetetty: 29.12.2012 19:15

Lainaus: Abigor

Nyt Piratess vittu oikeesti.

Wou, nyt tekisi mieli pistää vitsiä kehiin... Mutta eipä oikein kehtaa. Se on mielenkiintoista, että sitä, joka käy pärättämässä jokaiselle, että "siun mielipide on paska, minun oikea" saa olla ja mennä, mutta kun toisella on kirjoitustyyli ns. ääriradikaali, niin fiuuuuuuuuuuuuu.....

Mutta tehdäänpä sit diili, ollaan tällä osastolla hiljaa. Ole sinä, niin ole minäkin. Deal?
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.12.2012 19:52
Munkin mielestä banaanisaaret voisi olla Piraatille ihan oikea kohde tuollaisen lupailun jälkeen. Ei mullakaan riitä huumori siinä vaiheessa kun uhkaillaan sillä, että kohta lähtee näkö. Varsinkin, kun kyseinen keskustelija käyttäytyy muutenkin kuin keskenkasvuinen hormoniapina.

Laitoin viestiä ylläpidolle.
  • • Muokkasi: ShadowPiratess
  • Lähetetty: 29.12.2012 21:28

Lainaus: DeadlyNightshade

keskenkasvuinen hormoniapina

Haha, ei vtu, tuo oli kyllä paras. XD Ja minä kun luonnehtisin itseäni vaan kusipääksi... Oh, how wrong I was... Mutta, paljonkas on ikää itsellä? 20, ehkäpä 15? Meneppä sinä kasvamaan sinne Banaanisaarille ja juurru sinne.

Mnoh, pistetäänpäs sitten plakaattiin, kun foorumilta muutenkin lähdössä, eli: kyllä, olen avoimesti rasisti, ja jos se tekee muiden mielestä minusta huonon ihmisen niin so be it. Olen nykytilanteeseen tyytyväinen ja porskutan eteenpäin vaikka kukkaruukut sanoisivat mitä. Huumori on mustaa ja raakaa, kuin varhaiskeväinen luumu, oijoi...
---------------
Nordis, haista paska, mene vaikka naimisiin neekerin kanssa ja tee itsesi onnelliseksi. Eipähän sitten tarvitse istua pimeässä korpikuusen alla.

Abigor, käyppä tarkistamassa ensin sanakirjasta, mitä se "vittu" tarkoittaa.

Sad Angel, ota itseäsi niskasta kiinni kiusaajien kanssa, ettei sinusta tule samanlaista, kuin minusta tuli.
----------------------

Laitoin viestiä ylläpidolle.

Ei olisi tarvinnut vaivautua, laitoin jo viestiä itse, kun mielenkiinto pumpulipalloihin meni.

P.S. "deletoin" (hopefully) kaikki viestini, oletan, että ylläpito pitää huolen lopusta.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: DeadlyNightshade
  • Lähetetty: 29.12.2012 21:53

Haha, ei vtu, tuo oli kyllä paras. XD Ja minä kun luonnehtisin itseäni vaan kusipääksi... Oh, how wrong I was... Mutta, paljonkas on ikää itsellä? 20, ehkäpä 15? Meneppä sinä kasvamaan sinne Banaanisaarille ja juurru sinne.

Oisko tätä nyt voinut enää paremmin todistaa. Ikää mulla on ihan tarpeeksi.

Herää nyt todellisuuteen, oikeesti. Sun huumoris ei ole hauskaa kenenkään muun kuin sun itsesi ja muiden räkä poskella valkoisen rodun ylemmyydestä vaahtoavien imbesillien mielestä. Tosin niilläkin on ehkä tarpeeksi aivosoluja tajuamaan, miksi tuollaisia ei kirjoitella yleisillä foorumeilla.

Mun mielestäni avoimesti itsensä rasistiksi tunnistava ihminen on jollain tapaa pakostakin vajaaälyinen, eikä tää edes ole mikään vitsi. Rasismia kun on rotuun perustuva syrjintä, ja sellainen yksilö, joka tällaista toimintaa pitää mielekkäänä, taiteilee jo yhteiskuntakelpoisuuden rajalla. Joku pala siellä pään sisällä on löysällä, kun omaa reviiriä pitää sylikoiran elkein hätäkusilla merkata heti, kun ohi kävelee tummaihoinen ihminen. Mikä siinä niin pelottaa, että pitää pullistella ja uhitella?

Jokaisesta ihmisryhmästä löytyy mätäpaiseita, mutta pahimpia on mun mielestä juuri ne sosiaalisesti vammaiset yksilöt, joiden mielestä toisia pitääkin syrjiä jonkin niin pinnallisen asian kuin ihonvärin perusteella. Tosin nää munattomat yksilöt ei useimmiten osaa ottaa vastuuta edes itsestään, kun rahat pitäisi saada sossusta eikä äiti enää jaksa paapoa. Nämä ihmiset onkin usein niitä samoja, joiden mielestä nainen kuuluisi edelleen hellan ja nyrkin väliin ja vaimoa pitääkin saada hakata, mutta paskahattutädit ja läskit telaketju(f)emakot on senkin ilon tästä maailmasta vieneet.

Vitun luuserit.

( )

EDIT: tää sankari päättikin sitten viedä loputkin uskottavuutensa rippeet hautaan poistamalla kaikki viestinsä. Onneksi säilyvät edes osittain noissa lainauksissa, niin voivat tulevatkin lukijat ihmetellä, mistä näitä mussukoita oikeesti sikiää. Damn, olispa pitänyt ottaa talteen se, kun ShadowPiratess uhosi olevansa avoimesti rasisti.
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.12.2012 22:21

EDIT: tää sankari päättikin sitten viedä loputkin uskottavuutensa rippeet hautaan poistamalla kaikki viestinsä.

Ehkä parempi näin? Varoittavana esimerkkinä toimii silti lainauksissa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit