Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Rasismi ja muu yleinen asenteenne?

Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.08.2007 17:40

Lainaus: Evil Kitty

Hui hirviä.. o_O Tsemppiä ja jaksamista, hienoa että voit puhua siitä näinkin avoimesti. Ole ylpeä ittestäsi ja jaksele..

Tuo siis tapahtui jo 2002 vuonna, yli olen päässyt, vaikka vaikeaa se olikin. Mutta kiitokset ja kyllä minä jaksan.. :>
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.08.2007 17:43

Lainaus: raavittu

Tuo siis tapahtui jo 2002 vuonna, yli olen päässyt, vaikka vaikeaa se olikin. Mutta kiitokset ja kyllä minä jaksan.. :>

Ajattelinkin, että varmasti on mennyt jo vähän pidempi aika, mutta kumminkin kyllä se vieläkin varmasti jaksamista vaatii..
Kirjoittanut: Unenvarjo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.08.2007 18:03
En minäkään kenenkään syrjimistä hyväksy. Toivon, että jokainen hyväksytään sellaisena kuin on. Mutta eihän sitäkään voi hyväksyä, että jotkut mamut elävät täällä kuin mitkään säännöt eivät koskisi heitä? Sama koskee suomalaisia, säännöt ne on heilläkin ja suotavaa olis, että jokainen niitä noudattas.
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.08.2007 15:18
Löydän itsestäni pienen rasistin ja se harmittaa.
Saatan hyvinkin katsoa inhoavasti ohikulkevia romaaneja.
On myös paljon huonoja kokemuksia turkkilaisista tai vastavista miehistä jotka kyyläilevät kaupungilla todella avoimesti nuoria tyttöjä.
Tietty suomalaisistakin löytyy tälläsia, mutta tuntuu että se on yleisempää
ulkomaalaisten keskuudessa. Ja usein kuulee raiskauksista, ja tekijät ovat mamuja. Siiän vain pari esimerkkiä.
jep, olen rasisti ja kamala ihminen.
Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.10.2007 17:30
Pyydän jo näin alkuun anteeksi asenteeni. Olen aivan avoimesti rasisti, mutta ymmärrän kyllä ihmiset jotka eivät siitä perustu.

Lainaus: Nightmare

Ja usein kuulee raiskauksista, ja tekijät ovat mamuja.

Tiedän itse enemmän kuin muutaman tapauksen, joista viisi on sattunut omille tutuille tai itselleni.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.10.2007 21:10
Mua on ihmiset lakanut ällöttämään ihan hirveesti, jopa siinä määrin, että sitä voisi ihmisvihaksi kutsua.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.02.2008 10:10
Kattelin tossa tilastoja, jossa suomessa asuvia ulkomaalaisia on vain 8% väestöstä ja ne silti tekee raiskauksia täällä 41% kaikista raiskauksista, että ei voi hyvällä katsoa. Muutenkin, mua on tullut joku täysin tuntematon ulkomaalainen houkuttelee kadulla autoonsa, luovutti vasta ku uhkasin poliisilla!
Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • • Muokkasi: Lenore
  • Lähetetty: 12.02.2008 17:27
Huh, huh. Aika masentavaa luettavaa löytyy tästä ketjusta.
Itse en ole rasisti. Lähes poikkeuksetta ärähdän kun kuulen jonkun puhuvan "mutiaisista, neekereistä, rättipäistä, ählämeistä" yms. Rasismi kertoo mielestäni vakavasta mielen köyhyydestä. Ymmärtäisin rasistiset ajatukset tynnyreissä kasvatetuilta ja kouluttamattomilta ihmisiltä, mutta että "sivistyneiltä" suomalaisilta.
Asun hyvin lähellä rajaa ja kaupungissamme vierailee hyvin paljon ulkomaalaisia. Täältä löytyy myös pakolaisten vastaanottokeskus. Olen myös matkustellut paljon. Pakko sanoa, että kokemukseni ulkomaalaisista eivät ole olleet sen ikävämpiä kuin suomalaisistakaan. Missä ovat ne rasistit jotka osaavat perustella kantansa järkevästi ja asiallisesti? Ilman sitä "v-tun neekerit" jauhantaa.
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.02.2008 18:18
Myönnän, että minulla on ennakkoluuloja tiettyjä ryhmiä kohtaan, mutta suurin vaikuttaja tässä asiassa on varmasti uutisointi. Itselläni ei ole varsinaisesti huonoja kokemuksia näistä ryhmistä, mutta tiettyjä stereotypioita on pinttynyt kuuleman perusteella.

Pyrin kuitenkin kohtelemaan jokaista tapaamaani ihmistä yksilönä, en ryhmänsä edustajana. Ja olemaan yleistämättä.

Inhoan ihmisiä, jotka kohtelevat muita omien stereotypioidensa pohjalta, vaivautumatta tutustumaan siihen, mitä tämä ihminen oikeasti on ja mitä hän ajattelee.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.02.2008 21:50

Lainaus: FrozenCorpse

suomessa asuvia ulkomaalaisia on vain 8% väestöstä ja ne silti tekee raiskauksia täällä 41% kaikista raiskauksista, että ei voi hyvällä katsoa.

Plaah.
Mä luulen, että suomalaiset raiskaajat ynnä muut harrastaa just näitä tyrmäystippoja ja erinäisillä aineilla huumausta. Sellaisista on vähän vaikeampi jäädä kiinni. Ois kiva saada tilastoa siitä, paljonko vuodessa tapahtuu raiskauksia, jotka tulee poliisin tietoon, ja kuinka monessa tapauksessa tekijä/tekijät saadaan selvitettyä.
Mä veikkaan vaan, että suomalaisia saadaan harvemmin kiinni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit