Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Rasismi ja muu yleinen asenteenne?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.06.2007 18:01

Lainaus: Evil Kitty

Olen tietokonerasisti. Inhoan Fujitsu-Siemens tietokoneita

Voi möhlö, mulla on Fujitsu-Siemens, ja rakkaussuhde siihen
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.06.2007 18:04
Täältä löytyy kans Fujitsu-Siemens ja mulla on tähän viha-rakkaus suhde. Silloin kun toimii niin hyvä, mut välillä taas tekee mieli paiskata koko pönttö parvekkeelta alas
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.07.2007 22:56
En kutsu (tai ainakaan haluaisi) itseäni rasistiksi. Mutta en pidä ulkomaalaisista varsinkaan manneista somaleista kebabeista sitten pätkän vertaa. Manneista minulla on väkivaltaisia kokemuksia,samoin somaleista. Tikkurilan keskustassa joka ikinen kerta kun siitä kävelee läpi on sama manneporukka pummimassa millon mitäkin,kännykkää,rahaa,tupakkaa ja kyselemässä ja huutelemassa kaikkea. Eihän tuo nyt sinänsä minua haittaa,itse ne pellen itsestään tekevät. Täytyy sanoa että ulkomaalaisia on mukaviakin. Toisaalta aika harvassa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.08.2007 13:54
Täällähän tämä aiempikin keskustelu, joka myöskin FrozenCorpsen aloittama. Miksi puhua periaatteessa samasta asiasta moneen kertaan?
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.08.2007 14:37

Lainaus: Iiriva

Täällähän tämä aiempikin keskustelu, joka myöskin FrozenCorpsen aloittama. Miksi puhua periaatteessa samasta asiasta moneen kertaan?

Kun tuo edellinen lukittiin, niin minun täytyy kyllä sanoo sulle yks juttu: Hyvä, että sanoit sille kerrankin suorat sanat. Et todellakaan ole ainoa, joka halvekssi Frozenia... :p
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.08.2007 15:07
Mun mielestä tässä aiheessa on kaksi koulukuntaa, eikä juttu ikinä pääty. Annetaan kummallekin osapuolelle mielipiteenvapaus
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: raavittu
  • Lähetetty: 25.08.2007 15:39
Mikä v i t t u niistä tummaihosista tekee huonompia, kuin meistä valkoisista? Kertokaa mulle, oikeesti! Minä en ymmärrä. Kyllä, tiedän, ne tekee rikoksia ja raiskaa ja hakkaa ja ryöstää, mutta helvetti, niin me v itun suomalaisetkin tehdään niin! Mie oon tullut ihan supisuomalaisen raiskaamaksi ja arvatkaa mitä? Poliisin paikalle soitti _musta_ mies, koska yksikään suomalainen ei uskaltanut tehdä mitään, kun kiljuin ja ryömin tielle pää veressä ja shokissa.

Tietenkin he käyttäytyvät erillä tavalla, kuin me, koska heillä on erilainen kulttuuri. Ei, en hyväksy sitä, että he raiskaavat ja tulevat tänne alistamaan naisia, mutta samanlaisia paskoja sitä löytyy "meistä, ah, niin ihanan täydellisistä suomalaisista". Ja ketkähän ne on tilastojen kärjissä esim. alkoholin kulutuksessa? Emme me ole sen parempia ihmisiä, kuin somalitkaan.

Samalla tavalla me käydään kerjäämässä sossusta rahaa ja ollaan "loisia", kuten nämä somalitkin ja muut "mutiaiset". Ja miten voi kutsua ihmistä "loiseksi", jos esim. EI SAA töitä? Tai EI PÄÄSSYT kouluun? Tai jos on esim. vakavasti masentunut ja on sairaslomalla? Pystyisittekö te tekemään töitä, jos olisitten niin masentuneita, että hädin tuskin pääsisitte sängystä ylös aamulla? Tuskin kukaan itse valitsee sitä tietä, että jää kotiin vaan siksi, ettei jaksaisi tehdä mitään.

Niin ja tuosta käyttäytymisestä... Varmasti aika moni on käynyt Espanjassa joskus? Ajatteletteko te koskaan, miten nolosti Suomalaiset siellä käyttäytyy? Ryyppäävät, oksentelevat minne sattuu, huutavat, tappelevat, ahdistelevat nuoria yms. Onko se sitten jotenkin sallittua? Mua oikeesti hävettää monesti, kun menen ulkomaille ja kun siellä kysytään, mistä ollaan ja kun sanoo, että suomesta, niin aina tulee vastaus: "you have lots of beautiful women and you drink much". Tästäkö suomalaiset tunnetaan? Naisista ja viinasta? Onpa kivaa jee.

Myönnän olevani rasisti. Olen rasisti rasisteja kohtaan.
Kirjoittanut: Unenvarjo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.08.2007 15:47
Joskus rasistiset asenteet kumpuavat omista kokemuksista, joskus ne tulevat ympäristön vaikutuksesta. Ei asiat ole niin yksoikoisia.

Yleistäminen toki on huono juttu ja siitä pitäisi päästä, mutta ihmisiä ennakkoluuloisetkin ovat. Heidän pitäisi saada positiivinen kokemus, jotta ennakkoluulot murtuisivat.
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.08.2007 15:53

Lainaus: raavittu

Mie oon tullut ihan supisuomalaisen raiskaamaksi ja arvatkaa mitä? Poliisin paikalle soitti _musta_ mies, koska yksikään suomalainen ei uskaltanut tehdä mitään, kun kiljuin ja ryömin tielle pää veressä ja shokissa.

Hui hirviä.. o_O Tsemppiä ja jaksamista, hienoa että voit puhua siitä näinkin avoimesti. Ole ylpeä ittestäsi ja jaksele..

Lainaus: raavittu

Myönnän olevani rasisti. Olen rasisti rasisteja kohtaan.

No joo, samoin. Olen rasisti rasisteja ja Fujitsu-Siemensin tietokoneita kohtaan..
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.08.2007 17:34
Muuten olen erittäin rauhallinen ja väkivallaton ihminen, mutta rasistien kanssa tulee kärhämöitä. En vain voi sietää sitä laiskaa ajattelua, mitä rasismi edustaa.

Rasismi ei kumpua kokemuksesta, kuten muutkaan ideologiat. Se on opittua ja sisäistettyä pelkuruutta maailmaa ja ajattelua kohtaan.

Ihmiset ovat ihmisiä ja aina joukkoon mahtuu ääliöitä (William Burroughsin laskelmien mukaan n. 20 prosenttia ihmisistä on totaalisia kuspäitä, taivun komppaamaan tätä ajatusta). En kuitenkaan yleistä esimerkiksi tummahiuksisia naisia yhteen nippuun vain sen takia, että yhden kanssa ei elo sujunut sitä seitsemää vuotta pitempään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit