Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihmisinhoako?

Kirjoittanut: Wanderer (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.08.2010 21:06
Minulle on tuputettu koko elämäni ajan aatetta: kaikkien kanssa pitää yrittää tulla toimeen. Okein, käyhän se, mutta miksi maailmassa, jossa jotkut vihaavat minua eivätkä halua tulla kanssani toimeen, minun pitäisi sietää heitä kaikkia? En kykene, en siedä.

Lainaus: Neiti Kooma

Vaikeinta on tulla toimeen rasististen tai kiihko-aatteellisuudessaan muuten suvaitsemattomien ihmisten kanssa.

Samaa mieltä. Kiihkoilijoiden kanssa kun ei voi edes keskustella normaalisti. Usein ihmettelen heille entä jos he tapaavat jonkun ja rakastuvat mutta sattuukin olemaan osa jotain ryhmää, jota kiihkoilija vihaa, periaatteen vuoksi? Kapeakatseisuutta. Ihmiset vain rajoittavat itseään.

Mutta niin rajoitan minäkin itseäni, vältän lasten seuraa ja itkevien ihmisten. En vain osaa tulla heidän kanssa toimeen. Mutten kai ole mikään "ihmisvihaaja". Sanoisin sitä vain tunteeksi joka tulee ja menee niin kuin kaikki muutkin tunteet. Ja juuri ihmisinho tulee esiin kun joku tuntematon käy liian tuttavalliseksi haluamattani tai joku tulee juttelee kun en itse sillä hetkellä kykene tai joku tuntematon koskee.
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: CharmedDoll
  • Lähetetty: 05.08.2010 22:09
Inhoan kaikkein eniten valtaväestöä, ihmisiä jotka ovat täysin sokeita ja yhteiskunnan armoilla. Useimmille heistä on turha edes tarjota vaihtoehtoisia ajatusmalleja, koska heidän pieni mielensä ei suostu ottamaan sitä vastaan. Se olisi vielä ihan ok jos saisin katsella ihmisten typeryyttä sivusta, mutta kun yhteiskunta painostaa minuakin tuohon tietämättämyyden ja ahneuden sekamelskaan.
Lapsista en luonnollisestikkaan tykkää koska he edustavat ihmiskunnan tuhoon tuomittua tulevaisuutta. Toisaalta lapset eivät ole vielä turtuneet tämän maailman luutuneisiin käsityksiin, joten heiltä saattaa putkahtaa yllättävän välkkyjä ideoita. Tyhmyys tiivistyy yleensä vasta teini-iässä ja 30-vuotiaana ollaan jo aivan läpimätiä.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.08.2010 22:49

Lainaus: CharmedDoll

Useimmille heistä on turha edes tarjota vaihtoehtoisia ajatusmalleja, koska heidän pieni mielensä ei suostu ottamaan sitä vastaan.

Ehkä sinunkin kannattaisi yrittää ottaa vastaan vaihtoehtoisia ajatusmalleja omaan rajoittuneeseen näkemykseesi valtaväestöstä, mitä ikinä sillä valtaväestöllä tarkoitatkaan.
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.08.2010 23:16

Lainaus: Wanderer

Kiihkoilijoiden kanssa kun ei voi edes keskustella normaalisti. Usein ihmettelen heille entä jos he tapaavat jonkun ja rakastuvat mutta sattuukin olemaan osa jotain ryhmää, jota kiihkoilija vihaa, periaatteen vuoksi?

Helppo vastaus. Jotta vois rakastua, pitää voida kunnioittaa & ihailla toista. Eli kiihkoilijan on mahdotonta rakastua vihaamansa ryhmän edustajaan. Ja joo, uskomatonta miten jotkut rajoittaa omaa maailmaansa, mutta se heille sallittakoon.

En mä itsekään kaikkien kanssa toimeen tule.
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.08.2010 09:49

Lainaus: Natassja

Ehkä sinunkin kannattaisi yrittää ottaa vastaan vaihtoehtoisia ajatusmalleja omaan rajoittuneeseen näkemykseesi valtaväestöstä, mitä ikinä sillä valtaväestöllä tarkoitatkaan.

Hmm...ehkä. Olen miettinyt usein tuota asiaa itsekkin, kuunnellut ja lukenut muiden ajatuksia asiasta sekä yrittänyt tarjota itse itselleni suopeampia ajatuksia, löytäen myös positiivisiä asioita valtaväestöstä. Silti mielipiteeni ei ole muuttunut, mutta sehän ei tarkoita että olisin tätä mieltä koko loppu elämäni.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2010 16:48

Lainaus: Wanderer

miksi maailmassa, jossa jotkut vihaavat minua eivätkä halua tulla kanssani toimeen, minun pitäisi sietää heitä kaikkia? En kykene, en siedä.

Kannattaako vajota samalle tasolle noiden ihmisten kanssa? Itse ennemmin elelen kaikessa rauhassa. On monia ihmisiä, joista en pidä. Tämä ei silti tarkoita, että minun pitäisi tehdä meidän kaikkien elämästä vaikeampaa aloittamalla jotain suunnatonta draamaa aina kun nämä urpot tulevat vastaan. Kaikista ei tarvitse pitää, mutta valitettavasti planeetalla on rajoitettu määrä tilaa, tämän vuoksi on kätevää tulla toimeen.

En minä keljujen tyyppien seuraan hakeudu väkisin, mutta jos nyt päädyn työtehtävissä vaikka hommiin jonkun kanssa joka nakertaa hermojani, niin kyllä se töiden tekeminen sujuu helpommalla kun edes yritetään olla ihmisiksi. Tahallinen ilkeily ja ******** ei auta töiden etenemistä, ei vaikka joskus tuntuisi siltä että kohde on sen ansainnutkin.
Kirjoittanut: Faery (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.08.2010 18:41
En tiedä onko se ihmisinhoa tai -pelkoa. Pikemminkin rasittavia ihmistilanteita.
Minua ahdistaa todella paljon, jos joku kävelee liian lähellä takanani. Se on ärsyttävää. Pyrin silloin joko päästämään henkilön jotenkin ohi tai sitten nopeutan omaa tahtiani joksikin aikaa. Minulla on hirveän nopea kävely tyyli välillä ja se on raivostuttavaa silloin, kun on hitaita ihmisiä edessä. Noh, kaikki ovat hitaita, jos sille päälle satun.
Kosketuskontakti tuntemattomien kanssa on kauheaa. Muutenkin tilanteet, kuten juttelu, tuntemattomien kanssa ovat ahdistavia. Olen vainoharhainen heidän naureskelun suhteen ja liika melu alkaa myös ärsyttämään. Paljon tulee aikaa vietettyä kotona, joten nämä tilanteet ovat myös jokseenkin outoja. En ole tottunut niihin, joten en osaa myöskään suhtautua tai käyttäytyä sopivasti. Käyttäydyn kuitenkin sillä tavalla, ettei kukaan huomaa tunteitani ja yritän olla ystävällinen.

Lyhyesti voisi sanoa, että liika melu ja tungettelu/kosketuskontaktit ovat ärsyttävia, ja muut tilanteet vain ahdistavia ja pelottavia. Lapsetkin ovat käsittämättömän ärsyttäviä ja pelottavia, mutta yritetään olla ymmärtäväinen.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2010 20:06

Lainaus: Faery

liika melu ja tungettelu/kosketuskontaktit ovat ärsyttävia

Tämä on kyllä ihan totta. Mikään ei ole v*ittumaisempaa kuin jonotella kassalla kun takana oleva hönkii niskaan. Sitten kun siirryt vähän eteenpäin jotta saisi vähän väliä, niin tämä talipallo seuraa perässä! Perkule, syliinkö olet tulossa??!!! Joku kerta vielä lipsahtaa.

Oon kaupassa duunissa ja kassallahan tuo kontaktointi on aika väistämätöntä kun otetaan korttia/rahaa vastaan, mutta hyi ristus, onko oksettavampaa kuin ottaa jonkun hikiset kolikot paskaisesta kädestä?! Juu ei ole.

Pari kertaa myös käynyt lähellä paha sana tai huitaisu kun asiakas on ryvennut ilman lupia/kysymättä hiplailemaan hiuksiani! Kamoon, joku raja! En muutenkaan ole mitään halailija-tyyppiä, en halaile ystäviäni saatikka muitakaan. Poikaystävät ovat tietty asia erikseen.

Huoh.
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.08.2010 22:41

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Mikään ei ole v*ittumaisempaa kuin jonotella kassalla kun takana oleva hönkii niskaan

Tai koulun ruokajonossa. Se niskaan hönkiminenkin on siedettävää siihen verrattuna että joku seuraa niin lähellä että koskettaa koko ajan, kerran teki jo mieli kysyä et onko yhdellä tyypillä joku epätoivonen läheisyydenkaipuu päällä jos pitää jonosta hakea kontaktia. Ihan lähiaikoina sain myös kivan kolhun kun jokun mummo tuli raivolla päälle kassajonoon rynniessä. (Otin yhden rauhallisen askeleen ja päädyin alle, kun kassalla oli semmoinen tilanne päällä että piti hetki arvioida uskaltaako siihen jonoon kunnolla mennä.)
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2010 22:52
Myös erittäin ärsyttävää on kun seisoo rullaportaissa jossain ostoskeskuksessa, ja joku ihminen tulee seisoon ihan taakse liian lähelle kyyhöttämään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit