Gootti.net

Ihmisinhoako?

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.03.2007 10:42
Tällaista sitten tuli mieleeni,(siirtäkää jos tarve) sillä minä inhoan kun joku kävelee takanani enkä tunne häntä ja liian läheltä kulkevat tai muuten vain ympärilllä touhottavat tuntemattomat saavat ahdistumaan.. Inhottaa myös kaikki kiljuvat penskat ja yleisesti idiotit ihmiset..
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.03.2007 10:49
tässähän hyvä aihe

minä en pidä ihmisistä, jotka raaputtavat aterimilla lautasta syödessään. alkaa selkäpiitä karmimaan ja tekee mieli irvistäen kiljaista

samoin toisten kosketus puheen aikana tuntuu inhalta. afefobiaksikin sitä kutsutaan.
  • Lähetetty: 14.03.2007 10:52
Mua taas kanssa kammottaa syödä silloin kun muita on lhellä, eli en voi esimerkiks syödä ravintolassa, koska ihmiset tuijottaa, ei ole ruokarauhaa ja se meteli >
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.03.2007 11:58
Liika väenpaljous ahdistaa. Jouduin Valtteri-kirpparilta lähteä pois, kun en kestänyt olla siellä. Vastaantulijat ärsyttää hirveesti ja ne, jotka ohittavat takaapäin nopeasti kävellen. Ja tuijottelevat ärsyttää, mutta se nyt on itsestäänselvyys
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.03.2007 12:21
onhan se noinkin, kun on liikaa ihmisiä se ottaa hermoon.
voi tietysti joskus olla hyväksi turvautua "live and let live"-filosofiaan.
mutta entä kun on täysin yksin?
silloinkaan ei nappaa.
vaikee..
  • Lähetetty: 14.03.2007 13:06
Ennen, kun olin ollu vuosia todella YKSIN koulukiusaamiseni takia ja perhekotiin muutettuani olin kirjaimellisesti 24/7 huonessani enkä tullut kuin syömään. Olin yksin, olin yksin vaikka ei olisi tarvinnut, minulla olisi ollut seuraa, eikä kukaa olisi satuttanut, mutta pelkäsin ja olin niin kauan ollut yksin, etten osannut olla muutenkaan..En koulussakaan ollut ihmisten lähelä, en mennyt syömän, en vain osannut enkä uskaltanut. Sitten kun aloin oppia olevani hyväksytty, uskalsin olla poissa turvastani vähitellen vain e´nemmän kunnes olin kasvanut jälleen sosiaaliseksi ja näin maailmaa. Aina mustat vaatteenikin vaihtuivat värillisiin, kuten punaisiin ja keltasiin. Nyt olen normaali ihminen ja omillani maailmassa.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.03.2007 15:09
Minä inhoan ihmisiä, jotka tuijottavat, puhuvat bussissa, vaikkeivat edes tunne, kuka olen, ja sitten inhoan sitä, jos joku huutaa tai on muuten vihainen/aggressiivinen (tai siis pelkään sellaisia ihmisiä), sitten inhoan jos jotkut nauravat.. Siis ei naurussa sinänsä ole mtn vikaa, mutta mä kuvittelen aina, että ne nauraa mulle. Ja sellaiset ihmiset on ärsyttäviä, joiden on pakko sanoa mielipiteensä kaikesta, jopa asioista, jotka ei edes heille kuulu.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.03.2007 12:04
itseäni on haukuttu tuijottamisestani, väsyneenä saatan katsoa ihmistä pitkään oikeastaan ajattelematta häntä. nolottaa sitten kun tämä katsoo vihaisesti takaisin.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.03.2007 17:51
Yleensä en pidä ihmisten liiasta läheisyydestä, se jotenkin ahdistaa. Tosin, suurin osa porukasta ei minua uskallakaan lähestyä Mutta metallikeikoilla se ei haittaa sitten ollenkaan. Lieko syynä se, että ne on samanhenkisiä ihmisiä? Nou tietää.
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.03.2007 14:05
minua inhottaa ne ihmiset jotka kävelee aivan niskassa kiinni, vaikka lääniä ois muille jakaa... samaten automaattijonossa pitää seistä toisen selässä kiinni!!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit