Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihmisinhoako?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.08.2007 17:37
Ihmisinhoni takia on ollut taas kiva aloittaa koulu... Lukiolaiset ovat jo tottuneet minuun ja moikkaavat, vaikkemme paljoa muuten hengaisikaan, mutta yläastelaiset, voi hemmetti. Minua kiinnostaa aika paljon, miten ensimmäistä päivää 7:nnellä luokalla oleva poika kehtaa aukoa abille? Kyllä, yhteiskoulu on ihana juttu.

Ihmisinhoni ja epäluuloni kaikkia vieraita kohtaan kasvaa päivä päivältä.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.08.2007 17:52

Lainaus: Iiriva

Ihmisinhoni ja epäluuloni kaikkia vieraita kohtaan kasvaa päivä päivältä.

Samoin > Kaikki ihmiset on läpämätiä :<
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.08.2007 18:40

Lainaus: M Chaosbreather

Tuijottaminen silloin kuin mie mm. syön. Ja semmonen jatkuva tillottaminen, niin kuin poikaystävääni tuijotti joku ihan outo tyyppi baarissa, niin sama omalla kohdalla ärsyttää. Sellainen intensiivinen tuijottaminen.

Varmaan vihaisit mua. Mulla on kuulema erittäin ärsyttävä ja intensiivinen katse, enkä voi katsoa kavereitani pitkää aikaa, etteivät ala valittamaan.

Mulla ei muuten mitenkään väkijoukoissa mene huonosti, mutta jos esim. bussi on lähes tyhjä, ja joku tantta tulee istumaan viereen, vaikka tilaa olisi, niin raah.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.08.2007 18:46

Lainaus: Kuunsilta

minä en pidä ihmisistä, jotka raaputtavat aterimilla lautasta syödessään.

luin ton noin 3 kertaa ennen ku tajusin ettei ne syönykkään lautasia
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.08.2007 19:44
ahdistun tuntemattomien seurassa. en kyl aina. mut esim metroasemalla joskus ahdistun niin pahasti et mörähdän kovalla äänellä niin ihmiset ottavat reippaasti musta etäisyyttä. tai no muutenki musta ollaan aika kaukana aina mutta joskus ne tuntuvat olevan liian lähellä. vihaan muutenki ihmisiä. joskus jopa toivon et voisin kivuliaasti ja hitaasti tappaa heidät. ihme kyllä ei musta tunnu niin aina.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.08.2007 20:46
Hehheh, ketäpä täällä ei muut ihmiset ärsyttäisi... eli koskee minuakin. En ole mikään maailman sosiaalisin persoona, eli varsinkin vieras seura, kovaääniset, hitaat ja tyhmät ihmiset (luen tähän myös ne tuijottavat) ja kamala tungos ahdistavat ajoittain. Myös liikaa puhuvat tai ajattelemattomat - tai no, toisin sanoen vain ärsyttävät - ihmiset kieltämättä harmittavat. Mutta useimmiten voin kuitenkin valita yksinolon, jos sitä haluan. Välillä toivon, että olisin seurallisempi/vähemmän varautunut muiden kanssa, mutta kaipa se vain kuuluu luonteeseeni.

Niin, ja kun minulla kaiken lisäksi on aika huono kasvo/nimimuisti tai sitten olen vain omissa maailmoissani ja välinpitämätön muita kohtaan, niin useasti käy niin, etten tunnista edes kohtuu "tuttua" ihmistä, jos sellainen kävelee kadulla vastaan ja moikkaa. Sitten vain ihmettelen, että kuka hemmetti tuokin taas oli. Ja tietysti jos on jo valmiiksi pahalla tuulella, ärsytyskynnys kasvaa.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 15.08.2007 23:10

Lainaus: Felicia

useasti käy niin, etten tunnista edes kohtuu "tuttua" ihmistä, jos sellainen kävelee kadulla vastaan ja moikkaa. Sitten vain ihmettelen, että kuka hemmetti tuokin taas oli.

Sama juttu minullakin.
Ainut hyvä juttu siinä, ettei minulla ole täälläpäin paljon tuttuja onkin juuri se, ettei tuollaisia kömmähdyksiä pääse tapahtumaan kovin usein.

Ja mitä itse aiheeseen tulee, niin en ole kovin ihmisvihainen henkilö - paitsi tietenkin niitä tapauksia kohtaan, jotka ansaitsevat sen.
Enemmänkin pelkään tuntemattomia ihmisiä ja juoksen karkuun kaikkia mahdollisia sosiaalisia tilanteita niin ketterästi, kuin vaan pystyn.

Saattaa olla, että pidemmän päälle tämä minun ihmisfobiani tekee minulle vain hallaa, mutta tähän asti siitä ei ole ollut minulle sen suurempaa haittaa, koska rakastan yksinoloa ja haluan pitää oman tilani muista ihmisistä aina silloin tällöin.

Edit: Korjasin kirjoitushiiwiöitä.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.08.2007 10:34
Kaikki paikat, missä on outoja ihmisiä, ovat mulle kauhistus. Kaupungilla en pidä yhtään siitä, että jotkut tunkee liian lähelle esim. kassajonossa tai bussipysäkillä. Mulla tajuttoman laaja oma reviiri.. Ja mulle on ihan turha tuntemattoman tulla puhuun yhtään mitään (melkein juoksen pakoon), menen ihan lukkoon. Toinen juttu on ns. massatapahtumat. Niissä ihmiset on pakostakin lähellä toisiaan ja mua alkaa heti ahdistaa. Karsii kummasti meikäläisen festareillä käymistä.

Ja koska en pidä vieraista ihmisistä, kuljen kaupungilla ihan zombina. En ikinä huomaa ketään tuttuja, ellei he tule suurinpiirtein lyömään mua olkapäälle.. Onneksi tutut tietää sen jo, eivätkä loukkaannu jos kuljen ohi moikkaamatta.

En yksinkertaisesti voi sietää ketään outoa idioottia 10 metriä lähempänä.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.08.2007 12:19
Inhoan kun joku kassajonossa jää puhumaan puhelimeen vaikka pitäisi hoitaa maksaminen, jotta muutkin asiakkaat saisivat vuoronsa. Ja kun helsingissä kävelee,kauhea ruuhka välillä sitten jonkun pitää jäädä suoraan eteen seisomaan ihmettelemään minne seuraavaksi menisi,sitten jos sille sanoo "anteeksi voisitko väistää" se jää toljottamaan kun idioottia ja siinäkin kestää 10 sekuntia ennenku tajuaa siirtyvänsä. Ja turisteja joiden pitää osotella ja haukkoa henkeään No kylläpä helpotti...
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.08.2007 14:45
Mulla ei oo ongelmia ihmisiä kohtaan, mutta ihmiset inhoavat mua.

Yhyy angst viilz.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit