Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihmisinhoako?

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.03.2007 15:41

Lainaus: M Chaosbreather

Kuten ihmisillä on yleensä tietty ns. ympyrä, jossa menee ne rajat. Läheiset päästää lähemmäksi kuin tuntemattomat. Jos tätä ympyrää, ihmisen turvaraja rikotaan niin yleensä se saa ihmisen peruuttamaan, että säilyisi se välimatka mikä luodaan, että voi tuntea itsensä mukavaksi.

Minulle on joskus käynyt niin, että kun joku ei-niin-läheinen tuttava on tullut puhuessaan kovin lähelle minua, olen kirjaimellisesti alkanut kävellä hitaasti taaksepäin. Ei siinä ystävällisessä lähestymisessä sinänsä ole vikaa, mutta jotenkin olen kai vain sen verran ujo perusluonteeltani, että liian lähelle tuleminen alkaa ahdistaa.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 19.03.2007 16:39

Lainaus: Swanette

Ei siinä ystävällisessä lähestymisessä sinänsä ole vikaa, mutta jotenkin olen kai vain sen verran ujo perusluonteeltani, että liian lähelle tuleminen alkaa ahdistaa.

Niin... ja minusta jo halaaminen tuntuu epämukavalta olipa se sitten läheinen.
Mie halaan sitten niin kuin miehet, eli mahdollismman kaukaa.
Ainoastaan poikaystävän halaaminen tuntuu luonnolliselta.
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.03.2007 10:30

Lainaus: rumanaama

Taakseni änkesi vanhempi rouvas henkilö ensinnäkin todella lähellä, (jolloin jo v-käyrä alkoi hipoa miljoonaa), ja sitten samainen henkilö vielä kysy:"ootko jonossa, vai mitä...?" Kyllä piti laskia ensin kymmeneen, ennenkuin tokaisin että: JOO! Vielä tuo tyyppi löi hihnalle pari pussia raakapakasteita oikein nakkasi ne siihen ikäänkuin protestiksi. Täytyy todeta että PANNUUN OTTI!! On näemmä eläkeläisilläkin kiire, ainakin täälä meillä päin.

on jotenkin tutun kuuloista..en nyt tietenkään ryhdy yleistämään!! mutta joskus näitä sattuu kohdalle. yksi mummeli tunki ostoksensa jo liukuhihnalle ennenkuin olin saanut omat ostokseni lapattua kärrystä hihnalle..maksamisen hetkellä mummeli oli tunkenut aivan kylkeen kiinni, teki mieli jo sanoa jotain. ja tietenkin mummelin piti kokoajan tuhista arvostelevasti itsekseen ja pällistellä minua päästä varpaisiin. kyllä pitäis jaksaa itse kunkin olla kohtelias kanssaihmisiä kohtaan...
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.03.2007 14:10
Kaupungilla vastaan tulevat ja ohi menevät tuijottavat ihmiset, sekä bussipysäkillä tunkeilevat ja tuuppivat muorit turkkeineen. Myös kamalan hitaasti kaupanruuhkassa matelevat ihmiset on rasittavia silloin kun on itsellä kiire ja kaupan myyjät jotka kuvittelevat minun pihistävän, tai jopa sopivan tilaisuuden tullen ryöstävän koko kaupan.
Kasverit jotka tunkevat sisään selittämään kuinka elämä on niin *********, juuri silloin kun olen tullut koulusta ja olen äärimmäisen väsynyt ja kiukkuinen. Olen kyllä ilmoittanut näille että voitte tulla kylän kaikkina muina aikoina paitsi silloin kun olen juuri saapunut. Olen eräänlainen kaappipsygologi... :/ (Kuuntelutaito ja elämän kokemus tulkitaan usein niin että minulla ei ole ollenkaan omia ongelmia vaan haluan, suorastaan vaadin että kaikki saavat jonossa tulla itkemään pikkuvanhalle Lilithille ongelmiaan...)
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.03.2007 15:44
Matelevat papat ja mummot kaupassa, kun ei ite jaksais tai muutenkin kun normaali kävelyvauhtini on ihan toista luokkaa niihin verrattuna.. hihi Sitten kaahava nuoriso ja kun täälläpäin on tiellä erotettu tie erikseen pyöräilijöiden ja kävelijöiden puolikkaiks, niin joku aina komentaa "tää on vaa pöyrille, mee toiselle puolelle".. mokomatki tiepoliisit, ku tilaa ois ohittaa mut jossei miellytä, enkä oo ainoa joka kulkee miten sattuu..
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.03.2007 14:21
perkele, eilen kassajonossa taakseni ei kukaan muu sitten uskaltanut, mutta se vanhalle viinalle haiseva läskimahainen vanha ukko,kaljapulloinen, alkoi sitten mulle siitnä jotai mussuttaa ja koskeaki yritti, mutta mä lähin samantien ****** sille haistattaen lujaa karkuun.. hyi helv.. miten ne luulee oikeesti saavansa naista??
Kirjoittanut: Denial (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.03.2007 15:41
Lähinnä inhottaa nuo vanhat puliukot jotka tulee selittämään kaikkea. Ei tietenkään kaikki jotkut harvat tulevat ihan mukavia juttelemaan. Mutta nämä kun tulevat arvostelemaan niin tietäväisinä, ''miksi pukeudut näin tai noin kun voisit...'' tai ''Miks sulla on pitkät hiukset ootko sä joku homo vai?'' ja näin alkavat haastamaan riitaa.
Sitten on kanssa etten siedä isoa porukkaa jossa on paljon ihmisiä joita en tunne. Varsinkin jos ovat jotain hoppareita,räppäreitä tai hedelmiä, jotka katsovat tyyliin; ''mikä toikin tossa oikeen luulee olevansa''.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 26.03.2007 12:47

Lainaus: Denial

Sitten on kanssa etten siedä isoa porukkaa jossa on paljon ihmisiä joita en tunne.

Sama juttu. Iso ongelma minulle oli n. vuosi sitten se, että kun olin esim. Dragulan kanssa Järvenpäässä pyörimässä ja vastaan tuli joku joukkio hänen tuttujaan, vetäydyin yleensä reilusti kauemmas ja olin ihan hiljaa, muualle katsoen. En tykkää siitä, että sitten ole ainoa joka ei tunne ketään ja jota kukaan ei tunne, joten mielummin vain suoraan vetäydyn pois. Monta kertaa olen vain lähtenytkin lätkimään, Dragula ei mm. enää jaksa edes juosta perääni jos vain katoan. Ja minä kun todellakin katoan, ei kukaan yleensä edes huomaa, että lähden, saati minne menen. Minua kun ei edes kuule kevyen askellukseni takia.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.03.2007 14:46

Lainaus: Iiriva

Lainaus: Denial
Sitten on kanssa etten siedä isoa porukkaa jossa on paljon ihmisiä joita en tunne.

Sama juttu.

Kuin myös. Myös sellaiset melkoisen tutut porukat ärsyttävät jos niillä on jokin inside-juttu josta minä en ole kuullutkaan ja jään sillä lailla ulkopuolelle koska en tiedä. Pöh pah.

Tällä hetkellä ärsyttävät myös muutamat onnellisesti seurustelevat pariskunnat. Ei se seurusteleminen mulla ainakaan tarkoita sitä että joka ikinen vapaa-ajan muren käytetään keskenään kuherteluun ja kun vieläpä ovat seurustelleet jo 2 vuotta. Minulla alkaisi vain ahdistaa semmoinen, kaipaan omaakin rauhaa. Ehkä olen vain katkera vanhapiika
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 26.03.2007 22:17

Lainaus: Iiriva

ja vastaan tuli joku joukkio hänen tuttujaan, vetäydyin yleensä reilusti kauemmas ja olin ihan hiljaa, muualle katsoen. En tykkää siitä, että sitten ole ainoa joka ei tunne ketään ja jota kukaan ei tunne, joten mielummin vain suoraan vetäydyn pois.

Samoin. Mulle tulee ahdistunut ja vaivaantunut olo. Tulee tunne, että pakko saada ilmaa ja päästä pois, karkuun. Ja kun yleensä en ole mikään heiminäolenplaajaolenkotoisinplaa-pepsodent-hymyll ä-varustettu-sosiaalinen-bile-eläin niin sitten pakostikin kun on ujonpi tai ei tunne muita nii jää sinne seinäruusuksi. Jos jotain sanot niin kaikki ihmettelee, että seinätkö täällä puhuu.

Minulle aina kehotettaan, että sano jotain, osalllistu keskusteluun mutta voi vattu kun porukka on pyörinyt yli 10 vuotta samassa baarissa samojen ihmisten kanssa ja hirveesti inside-juttua, niin osallistupa siinä. Sitten pilaa jollain typerällä kommentilla koko homman? Ovat toki sanoneet, että kaipaavat uutta verta mutta... noh... en tiedä... Jos et ole lävrvit joka ilta nih... joh... se siitä... Tuntuu vaan joskus etten mie osaa tulkita tai olla ihmisten kanssa... nih ja vielä meinasin psykologiaa opiskella. Ehkäpä mie psykologian kautta oppisin jotain ja asioita avautus.

Lainaus: Sharwynn

Myös sellaiset melkoisen tutut porukat ärsyttävät jos niillä on jokin inside-juttu josta minä en ole kuullutkaan ja jään sillä lailla ulkopuolelle koska en tiedä.

Aivan... kuten jo tuossa äsken manasin. Osallistupa siinä sitten keskusteluun ja tapaa uusia ihmisiä kun niillä on jo vuosia ollu ne omat jutut ja porukat. "Ei me leikitä ton kaa... "
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit