Gootti.net

Ihmisinhoako?

Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Kuutar
  • Lähetetty: 16.03.2007 23:27

Lainaus: mayfair

samaten automaattijonossa pitää seistä toisen selässä kiinni!!

Tuo on niin ärsyttävää! eikö kaikki vaan voi ymmärtää että toiset kaipaavat pientä yksityisyyttä...

Taidan olla vähän ihmiskammoinen kun en tykkää olla isoissa porukoissa joissa on minulle vieraita ihmisiä, en tykkää että joku tuntematon tulee bussissa istumaan viereeni, en tykkää että joku vieras ihminen tulee kommentoimaan minua tai puhumaan jotain joutavaa p***aa ihan mistä tahansa. En pysty keskittymään kaupassa vaatteiden/kenkien/muun tavaran katsomiseen jos myyjät tuijottavat niinkuin pienissä kaupoissa niillä on tapana...
ja kaikki tuijottajat... on kai sanomattakin selvää että niitä minäkään en voi sietää.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.03.2007 00:12

Lainaus: Kuutar

En pysty keskittymään kaupassa vaatteiden/kenkien/muun tavaran katsomiseen jos myyjät tuijottavat niinkuin pienissä kaupoissa niillä on tapana...

Sama homma! Kyllä tämä tyttö yleensä siinä vaiheessa astelee ulos kaupasta Ja aina ne kattoo silleen "tuo aikoo ihan selvästi varastaa" Ja vaikka se on vaan asiakaspalvelua nii minua ärsyttää aina se "tarvitsisitteko apua?"
Kirjoittanut: delete (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.03.2007 19:04

Lainaus: raavittu

sitten inhoan jos jotkut nauravat.. Siis ei naurussa sinänsä ole mtn vikaa, mutta mä kuvittelen aina, että ne nauraa mulle

Minulla on aivan sama juttu! Tosin ei yleisillä paikoilla mutta koulussa tunnilla. Aina kun joku naurahtaakin, alan heti miettiä mitä olen nyt tehnyt..

Itseäni häiritsee myöskin jo se, että koulun ruokalassa on kamala meteli koska se on aina aivan täynnä.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 17.03.2007 21:52

Lainaus: CybellaTraurig

Lainaus: Kuutar

En pysty keskittymään kaupassa vaatteiden/kenkien/muun tavaran katsomiseen jos myyjät tuijottavat niinkuin pienissä kaupoissa niillä on tapana...

Sama homma! Kyllä tämä tyttö yleensä siinä vaiheessa astelee ulos kaupasta Ja aina ne kattoo silleen "tuo aikoo ihan selvästi varastaa" Ja vaikka se on vaan asiakaspalvelua nii minua ärsyttää aina se "tarvitsisitteko apua?"

Minullakin on tuo sama juttu. Sellaiset ihan pienet putiikit, joissa olen ainoa asiakas, eivät yleensä oikein ole mieleeni. Lisäksi pelkään, että minun väitettäisiin varastaneen jotakin, vaikka en todellakaan varasta. Se olisi kamalaa tulla syytetyksi myymälävarkaudesta ilman syytä.
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.03.2007 10:50
ku muut tuijottaa...hyi
Kirjoittanut: Veronica (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2007 14:29
äh, suomalainen perusihminen ei voi sietää tuntemattomia lähellään anyway.
mutta kieeeltämättä tunnen erinäistä terävää ja miltei vastustamatonta halua tunkea polttorauta miltei jokaisen vastaantulijan sisuksiin..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.03.2007 15:02
Aloin juuri taas vihata ihmisiä. Hyvää syntymäpäivää vitutuksen merkeissä! Tälle päivälle ei ollutkaan aihetta vielä löytynyt...
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.03.2007 17:17
Olenkin jo pitkään miettiny, olenko ainoa, jota tosiaankin veettää aivan tajuttomasti se, että automaattijonossa pitää prkl tulla seisomaan siihen muutaman sentin päähän vaikka takana olis tilaa loputtomiin. On ollu jo todella lähellä etten ole ärjässy jollekulle. Saapa nähdä millon se päivä koittaa, ja sillon ei ole kellään hauskaa.
Toinen veemäinen juttu sattui tässä lähikaupassa viime viikolla. Olin kassajonossa oottelemassa, että saisin postiennakkopaketin. Taakseni änkesi vanhempi rouvas henkilö ensinnäkin todella lähellä, (jolloin jo v-käyrä alkoi hipoa miljoonaa), ja sitten samainen henkilö vielä kysy:"ootko jonossa, vai mitä...?" Kyllä piti laskia ensin kymmeneen, ennenkuin tokaisin että: JOO! Vielä tuo tyyppi löi hihnalle pari pussia raakapakasteita oikein nakkasi ne siihen ikäänkuin protestiksi. Täytyy todeta että PANNUUN OTTI!! On näemmä eläkeläisilläkin kiire, ainakin täälä meillä päin.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.03.2007 20:49
Joo! Toi on kanssa.. Muaki ahistaa jos joku tulee liian lähelle, koska pelkään kaikkien saavan mun salasanat ja numerot ja muut tietoonsa ja väärinkäyttämään niitä..
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.03.2007 15:19
Jaa... voi paljonkin mikä ärsyttää...

Ahdistaa väenpaljous, kaupungilla kävellessä niin jotkut ihmiset tuntuu unohtavan miten väistettään tai kävellään. Kirpparin käytävällä on ahdasta muutenkin niin siihen jäädään sitten kuulumiset vaihtamaan. Menisivät vaikka kahvioon. Ehkä minulla sitten on jonkailainen ahtaanpaikan kammo tai en halua joutua ihmisen kanssa, jota en tunne liian lähikontaktiin.

Kuten ihmisillä on yleensä tietty ns. ympyrä, jossa menee ne rajat. Läheiset päästää lähemmäksi kuin tuntemattomat. Jos tätä ympyrää, ihmisen turvaraja rikotaan niin yleensä se saa ihmisen peruuttamaan, että säilyisi se välimatka mikä luodaan, että voi tuntea itsensä mukavaksi. Vihaan täydeksi ahdettuja busseja.

Ahdistaa ruuhka ja kiire, kiire... esim. autoilussa ihmisellä on niin perkeleen kiire kotiin öhmöttämään. Enemmin otetaan ihan typeriä riskejä liikenteessä, että päästään "ajoissa" kotiin.

Tuijottaminen silloin kuin mie mm. syön. Ja semmonen jatkuva tillottaminen, niin kuin poikaystävääni tuijotti joku ihan outo tyyppi baarissa, niin sama omalla kohdalla ärsyttää. Sellainen intensiivinen tuijottaminen. Ei se haittaa jos ohikulkiessa joku tilottaa kun se tilanne menee ohi.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit