Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihmisinhoako?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.09.2010 22:47
Nordis: ja miehistä puolet jäisivät asemalle kun istumapaikkoja menisi 1,5 per lärvi!
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.01.2011 19:17

Lainaus: Nordis

Suomalaisen mykkäilykulttuurin vuoksi noille on vaikea mennä sanomaankaan mitään, vaikka kaikkien ympärillä olevien tekisi mieli tehdä niin. Jos ihmiset pelottavat niin paljon että julkisessä liikenteessä ei pystytä käyttäytymään soveliaasti niin menisivät puhumaan asiasta ammattilaisille.

No, itse tein ruuhkabussissa kerran sillein, että pistin tyypin laukun vaan sen syliin ja istuin paikalle. Maksakaa sitten kahdesta paikasta jos haluatte laukullenne paikan. Ja kerran on bussissa nätisti kysyin, että "saako tähän istua" niin sanoi ei. Tosin kyseessä oli idiootti teinipoika.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.01.2011 13:21

Lainaus: FilthyVictorian

pistin tyypin laukun vaan sen syliin ja istuin paikalle.

Mä oon useesti bussissa istunut suoraan vaan laukun päälle. Kyllä ne sitten sitä nykii sieltä alta kun nolostuvat. Joka kerta ollut kyseessä nuori/teini.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.01.2011 10:12
mä taas seison bussissa jos ei oo tyhjää kahden istuttavaa paikkaa. en juuri suostu istumaan kenenkään vieres ellei oo kaveri
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.01.2011 17:41

Lainaus: BluhtEngl

mä taas seison bussissa jos ei oo tyhjää kahden istuttavaa paikkaa. en juuri suostu istumaan kenenkään vieres ellei oo kaveri

Sama. Ellei vieruskaveri ole vähintään tuttu niin mielummin seison. Ahdistaa olla niin lähellä vierasta ihmistä. Ongelmahan syntyy heti kun istut itseksesi ja sitten joku tulee kysymään tai ei edes kysy ja istahtaa muitta mutkitta viereen. Ei oikein kehtaa pyytää päästämään pois eikä kieltää istumastakaan. Onneksi nykyään, kun jokapäiväinen edestakainen bussimatka koulun ja kodin väliä on takana, tulee harvemmin käytettyä bussia. Saa nähdä sitten, kun/jos työpaikan löytää, että mikä tilanne on sitten.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.01.2011 19:54

Lainaus: BluhtEngl

Lainaus: Roudatar

Sama. Ellei vieruskaveri ole vähintään tuttu niin mielummin seison. Ahdistaa olla niin lähellä vierasta ihmistä.

Eihän tuo tietenkään mukavaa ole ahtautua kiinni tuntemattomiin mutta eikö ole ahdistavampaa pyöriä käytävällä ihmisten tiellä, kun istumapaikkojakin olisi?
Minä en ole yleisen liikenteen bussilla kulkenut sen jälkeen kun täytin 18, mutta kyllä silloin kouluaikoina tuli istuttua vaikka koulun öykkäreiden viereen jos ei muita istumapaikkoja ollut, eriasia sitten jos ainoa vapaa istumapaikka on housuunsa p*skoneen juopon vieressä.
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.01.2011 00:38
Minua ei pieni ruuhka haittaa ja pikemminkin ilahdun, jos tuntematon puhuu minulle. Rakastan tuntemattomia. Heidän virheitään ei vielä tiedä ja heistä näkee vain hyvän. Tämä siis koskee yleensä päiväsaikaan selvin päin olevia ihmisiä...

Sen sijaan... En voi sietää, jos joku maiskuttaa syödessään. Mässyttää, myssyttää, mäyskyttää, lätisyttää limaista kieltä ruokaa ja kitalakeaan vasten... Se herättää niin suunnattomia aggressioita, että saa oikeasti käyttää itsehillintää.
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.01.2011 08:55
Ei muakaan niin ryysis häiritse busseissa, mutta yöbussit onkin asia erikseen ja ne meitin ihanat Suomen Nuoret Toivot
Oltiinpas kerran tulossa la-su yönä ravintolasta nauttimasta alkoholijuomia ja yö-bussilla sitten kotiin suuntasimme..Tyhmä-minä suuntasin bussin takaosaan kuten aina ennenkin. Se tupakankäry mikä siellä oli, tuntui silmissä, keuhkoissa ja suussa niin kamalalta että meinas oikeesti tukehtua! Hyi! Takosa oli tietenkin täynnä niitä 16-19 vuotiaita poikia joilla on niin paljon kakkaa housussa että ne roikkuu polvitaipeissa ja sitten niitä tyttöjä jotka yrittää epätoivoisesti polvet koukussa kävellä korkkkareilla ja 5% humalassa vielä. Voi sitä vinkumista ja kiljuvaa nauramista..Ja räkimistä bussin lattialle..
N.30minsaa sitä kestää piti..Kävely ei tullut kyseeseen kun kotiin oli matkaa n. 5km ja pakkasta sen 20 astetta.. Opinpas kerralla että taakse ei mennä istumaan jos bussissa on vähänkin nuorisoa tms. öykkäri-pölhöjä..
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.01.2011 10:54
Itsekään en suoranaisesti tykkää istua bussissa toisten vieressä, mutta en kuulu myöskään niihin ihmisiin, jotka varaavat toisen penkin omalle laukulleen. Mielestäni sellainen käytös on epäkohteliasta ja töykeää muita kanssamatkustajia kohtaan.

Sitäpaitsi ennemmin istun jonkun vieressä kuin seison täpötäydessä ruuhkabussissa. Se on oikeasti ahdistavaa, koska ahtaanpaikankammoisena tarvitsisin edes hieman tilaa itseni ja muiden ihmisten ympärille ja ruuhkabusseissa tuon tilan pitäminen ei ole mahdollista. :/
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.01.2011 12:16

Lainaus: Vaulderie

En voi sietää, jos joku maiskuttaa syödessään.

Todellakin! Mun ex-kämppis+pomo söi suu auki! Se oli ihan järkyttävää, se on nyt siinä...kolmikymppinen eikä vieläkään osaa syödä suu kiinni. Kun siitä yritettiin kohteliaasti toisen kämppiksen kanssa hänelle mainita, hän vaan ihmetteli miten ihmiset voi syödä suu kiinni. Että näin.

Lainaus: Lunatica

Tyhmä-minä suuntasin bussin takaosaan kuten aina ennenkin.

Samantapaisen kammotuksen kokeneena olen oppinut itsekin jäämään bussin etuosaan yöllä. Tämä on välillä hankala muistaa kun menen poikkeuksetta aina päiväsaikaan takaosaan. Toisaalta nykyään käytetään lähes aina taksia öisin, niin ei oikeestaan ole tätä ongelmaa enää...

Lainaus: Azrael

Sitäpaitsi ennemmin istun jonkun vieressä kuin seison täpötäydessä ruuhkabussissa.

Tämän totesin taas tänä aamuna todeksi myös omalla kohdalla kun seisoin täydessä bussissa takaosassa eikä ollut mitään mihin väistää kun joku halusi pois kyydistä. Tosi ahdistavaa...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit