Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihmisinhoako?

Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.08.2007 14:54
Hmm, mua ärsyttää kans se jos mua tuijotetaan liikaa. En myöskään voi syödä julkisilla paikoilla, tai en ainakaan mielelläni syö, kun vihaan sitä kun toiset katsoo ja näkee kun mätän jotain suuhuni. :/ Vihaan myöskin sitä jos joku matkii mielipiteitäni. Vihaan sitä jos tuntemattomat kävelevät takanani liian lähellä, melkeen aina pakko pysähtyä ja odottaa että ne menee ohi. Vihaan kaupassa käyntiä kun muut näkee mitä ostan, vihaan kassaneitejä ja ärrinmurrin ärsyän tässä maailmassa melkeen kaikkea.. Mut sen kanssa on vaan elettävä. :P
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • • Muokkasi: liothe
  • Lähetetty: 17.08.2007 11:14

Lainaus: M Chaosbreather

Mulle tulee ahdistunut ja vaivaantunut olo. Tulee tunne, että pakko saada ilmaa ja päästä pois, karkuun.

Niin... ja minusta jo halaaminen tuntuu epämukavalta olipa se sitten läheinen.
Mie halaan sitten niin kuin miehet, eli mahdollismman kaukaa.
Ainoastaan poikaystävän halaaminen tuntuu luonnolliselta.

Lainaus: Raivonkyynel

Yleensä en pidä ihmisten liiasta läheisyydestä, se jotenkin ahdistaa.

Ehkä minulla sitten on jonkailainen ahtaanpaikan kammo tai en halua joutua ihmisen kanssa, jota en tunne liian lähikontaktiin.

Nuo kaikki yllälainatut kommentit pitävät myös itselläni paikkansa. Jos on isompi porukka, jossa pitäisi yrittää olla, minuu alkaa ahdistaa. Sama juttu oli juhannuksena ku mentiin "viettää kivaa aikaa ja grillailemaan" poikaystävän kavereiden kanssa. Mun kiva aika oli se, että vetäydyin kun en tuntenut ketään ja lopulta ilta meni siihen, että lähdin pois kun ei enää pystynyt olemaan siellä.

Lähempi kontakti vieraisiin ihmisiin ahdistaa. Esimerkiksi juuri tuo halailu tai se, että joku tulee yksinkertaisesti liian lähelle. Haluan säilyttää tietyn etäisyyden varsinkin vieraampiin ihmisiin, inhoan sydämeni pohjasta ahtaita hissejä, kauppoja, dösiä tai muita julkisia, joissa ihmiset seisovat vierivieressä tuntien suunnilleen toisen hengityksen niskassaan.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 17.08.2007 13:27
Vaikken polta niin ahdistipa käydä koulusta tutun kanssa tupakkapaikalla, koska suurinpiirtein kaikki ovat siellä ja etenkin niin intensiivistä tuijottamista. Jokaista liikettä, vaatekappaletta tuijotettaan ja kuiskaillaan. Kuin olisi jonkun juorulehden mikroskoopin alla.
Naiset ovat toisiaan kohtaan pahempia.
Itse mulkoilen pahasti ihmisiä jos alkaa olla liian pitkää tuijottamista, joten senkään takia varmaan kukaan ei halua tutustua... toisaalta eipähän tutustu niihin ärsyttäviin mutta kun harmittaa kun ei tutustu niihin mukaviinkaan.

Meidänkin luokalla on muuten ihan asiallinen porukka ja suurinosa on tulleet peruskoulusta mutta ainahan sinne yksin kypsymätön löytyy, joka tekee sitten typeryyksiä ja jutut sen mukaisia. Noh, eipä sitä niin kiinnosta se koulukaan, olisi halunnut jumputtamaan autopuolelle. Jättäisi vaan ne ihmiset rauhaan, joita oikeasti voisi kiinnostaakin tuo ala. Kypsymättömät, ärsyttävät, liian huomion hakuiset ihmiset inhottaa. Kaipa minussakin kytee viha ja ihmisinho. Huomasin sen viimeksi eilen kun olin ampumaradalla.
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.09.2007 01:10

Lainaus: delete

mutta koulussa tunnilla. Aina kun joku naurahtaakin, alan heti miettiä mitä olen nyt tehnyt..

Sama täällä. Kesti vuosia ennen kuin uskalsin edes viitata tunnilla! Ja yleisestikkin jos vaikkapa kävelen jonkin nauravan ihmisporukan ohi, olen varma että he nauravat minulle. Huihai, tekee kyllä hyvää itsetunnolle moinen epäily. Samaan piikkiin menee sitten vieraiden tilanteiden pelot. Olen aina vakuuttunut, että teen jotakin sellaista mitä ei pitäisi tehdä ja teen itseni naurunalaiseksi. Jossain vaiheessa piti läpikäydä kaikki uudet tilanteet ensin päässä läpi, ennen kuin kykenin menemään niihin mukaan. Nyttemmin alkaa jo hieman helpottaa.

Ja sitten tietenkin nämä kaveriporukat, joilla on omia sisäpiirin juttujaan ja jotka puhuvat omista kavereistaan. Yrittää siinä sitten mennä mukaan porukkaan kun muutenkin tuntuu olevan niin kamalan vaikeaa. Hrr.

Lainaus: Iiriva

Minua kiinnostaa aika paljon, miten ensimmäistä päivää 7:nnellä luokalla oleva poika kehtaa aukoa abille?

Samoin kiinnostaa minua. Onnekseni itse en joudu enää kovinkaan usein olemaan tekemisissä näiden yläastelaisten kanssa, vaikka samassa rakennuksessa ollaankin. Lukiolaisten keskuudessa (ainakin omalla kohdallani) sitten taas ********* vaihtuvat tottumukseen ja muodolliseen kohteliaisuuteen, mistä oikeastaan olen ihan tyytyväinen. On jopa perin kummallista ja hassua, että minulle tätä nykyä jo voidaan ihan moikkaillakkin. :>
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 02.09.2007 01:41
Vihaan kitiseviä lapsia, hitaasti käveleviä ihmisiä (silloin kun pitäisi itse päästä ohi), kaupan käytävät tukkivia mummoja kärryineen...noita on paljon! En jaksa edes luetella kaikkia Ja etenkin lähikirpparin naismyyjä saa vereni kiehumaan käytöksellään! Tyyppi kailottaa koko ajan suureen ääneen kuinka ihmiset ei osaa viikata vaatteita, kun hän joutuu aina siistimään pöytiä ja hän on jo 20 vuotta siivonnut ihmisten jälkiä! Mun mielestä tuo ei oo oikeen hyvää mainosta kyseiselle paikalle...siellä on kuitenkin hyvää tavaraa myytävänä! Jotenkin aina hävettää muiden puolesta kuunnella sitä ainaista kitinää...lopettais duunin jos ei tykkää!...ärrrh!
  • Lähetetty: 02.09.2007 09:20
Vihaan kun ihmiset tungeksivat samasta oviaukosta ja sitten vielä matelevat, että olen kompastua niihin ameeboihin!
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.09.2007 14:39
nojjooo... kaikki nyt jotain vihaa. minäkin. etenkin sitä kun joku tuijottaa tai jos on ainut asiakas pikkupuodissa ja myjä päättää vahdata koko ajan. mutta tunnetusti mukavuusalueelta poistuminen kasvattaa luonnetta. kaikkeen tottuu. aina joutuu kestämään sellaista mistä ei pidä. no can do.
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.09.2007 17:02
Ärsyttää
-Lapset
-r- ja s-vikaiset.
-väenpaljous
-meteli esim. ruokapaikoissa. etenkin jos on lapsia joilla on korkea kimeä ääni

ja loput listasta ovatkin niin rankkaa tekstiä että saisin ikävän leiman otsaani niiden luettelemisesta.
en pidä ihmisistä. vain harvoista. ihmiset ovat planeetan syöpä
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.09.2007 17:43
Vihaan ihmisiä kaupoissa ketkä köröttelevät hitaasti ja itsellä olisi kova kiire.Kaupoissa on muutenkin niin ahistava olla jos se on täynnä ihmisiä..Ja ystäväni joka on kokoajan poikaystävänsä kanssa.On vituttavaa olla silloin heidan kanssa kun lääppivät toisiaan.Ja tuo samainen ystävä aina alkaa arvostella minua ja vertailemaan itseään minuun poikaystävänsä paikalla *******************/
  • Lähetetty: 02.09.2007 18:28

Lainaus: Nightmare

-r- ja s-vikaiset.

Luettele nyt siihen samaan sitten ihmiset, jotka ei voi jollekin vaivalleen mitään. Liekkö samaa ennakkoluuloisuutta vammaisia ja ulkomaalaisia kohtaan?

(Joo, ei ole tarkoitus haastaa riittaa rupesi vaan ärsyttämään näin kuumeessa)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit