Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihmisinhoako?

Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 02.09.2007 18:52

Lainaus: M Chaosbreather

Lainaus: Nightmare
-r- ja s-vikaiset.

Luettele nyt siihen samaan sitten ihmiset, jotka ei voi jollekin vaivalleen mitään. Liekkö samaa ennakkoluuloisuutta vammaisia ja ulkomaalaisia kohtaan?

(Joo, ei ole tarkoitus haastaa riittaa rupesi vaan ärsyttämään näin kuumeessa)

Ja minua rupesi ärsyttämään vähemmän kuumeessa, itse olen nimittäin puhevikainen ja se ärsyttää ja hävettää itseänikin tarpeeksi, niin ei muiden enää tarvitse huomautella miten typerältä r-vikaiset kuullostavat. (ja minunkaan ei ole tarkoitus haastaa riitaa, sanoin vain mielipiteeni mutta ihan sama...)
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.09.2007 15:53
Inhottaa takanani kulkevat ihmiset. Yleensä siinä vaiheessa hidastan vauhtia, että he voisivat mennä ohitseni. Se vain jotenkin karmii, kun ei tiedä onko ne mummoja potkivia sarjamurhaajia vai kuka kumma siellä seläntakana vaeltaa. Minä tunnen oloni turvallisemmaksi jos minä olen se joka on viimeisenä.... se saattaa tietenkin ahdistaa muita .
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.09.2007 09:54
Jos ei ole liian lähellä takanani niin saa olla ihan rauhassa, mutta kun tulee liian lähelle, minua rupeaa ahdistamaan, on pakko tehdä jotain, esim. kääntyä seuraavan nurkan taakse tai hidastaa vauhtia.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.09.2007 10:20
Tekin, minäkään en voi sietää takanani kulkevia ihmisiä, mitä lähempänä ovat, sitä enemmän ahdistaa, joskus vaan kiristän vauhtia päästäkseni eroon tai pysähdyn että menevät ohi. Tulee sellanen ahdistettu olo ku joku seuraa koko ajan...
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.09.2007 12:45
Tenukepit. Aargh! Miten voi olla niin inhottavia ihmisiä. Ne on huutelemassa joka paikassa. Ja muutenkin sellaiset yli keski-ikäiset miehet, jotka huutelevat hävyttömyyksiä, ovat niin inhottavia ja ärsyttäviä ettei mitään rajaa. Pelkään ihmisiä, pelkään sitä, että he vain tulevat omalle yksityiselle alueelleni. Haluan olla rauhassa.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.09.2007 16:11
Mä inhoan ihmisiä, jotka luulevat olevansa parempia kuin muut ja arvostelevat toisia ihmisiä jatkuvasti. Inhottaa kans, jos joku ei kätelles purista toisen kättä kunnolla. Ja inhoan niitäkin, jotka esittää olevansa jotain, mitä ne ei oo.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: DeadlyNightshade
  • Lähetetty: 23.09.2007 16:21
Inhoan kaikissa ihmisistä joitakin piirteitä, myös itsessäni.
Kirjoittanut: DeadAngel (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.09.2007 16:37
Mua ärsyttää suunnattomasti kun ihmiset kyyylää! siis ihan autostakin kattoo vaikka kuinka pitkään, vaikka en poikkee normaaleista ihmisestä yhtään hyvä kun ei silmät putoo päästä.. murr. sitten ärsyttää mennä kouluun tai yleensäkkin yleisille paikoille, koska munm ielestä kaikki ihmiset rumia ja tyhmiä ja vaikka oliskin kaunis ihminen niin se ärsyttää että se on sitten jo liian kaunis. löydän aina jotain rumaa joka ihmisestä. se vähän rasittaa :<
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.09.2007 16:43

Lainaus: Kuunsilta

itseäni on haukuttu tuijottamisestani, väsyneenä saatan katsoa ihmistä pitkään oikeastaan ajattelematta häntä. nolottaa sitten kun tämä katsoo vihaisesti takaisin.

Minulla ilmenee myös tämä ongelma. Saatan todella ajatella jotain täysin toista henkilöä tai jotain asiaa ylipäätänsä, mutta jään vain tuijottamaan. Sitä saa kuulla perästäpäin, että olen ärsyttävä ja että kiukustutan ihmisiä heitä tuijotellessani.
Kirjoittanut: DeadAngel (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.09.2007 16:45
mulla on muuten kans täysin sama ongelma! siis mä kyttää paljon ihmisiä, enkä millään pahalla siis. sitten puhutaan selän takana pahaa kun mä tuijjottelen koko ajan kaikkia :<
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit