Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ukkonen ja myrskyt.

Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 09.05.2007 17:19
Ukkosta inhoon, mutta sitä rakastan kun sillon voi sitten mennä viltin alle rakkaan kanssa ja olla turvassa Eli lopulta sitten toivonkin että tulisi hirmu myrskyt x) Kerran kun olin kummin luona helsingissä, niin menimme jonnekin lentoasemalle katselemaan salamoita ja lentokoneet lensivät yli Se oli kivaa.. Kun jännitti sopivasti mutta oli myös hauskaa.
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: FilthyMannequin
  • Lähetetty: 09.05.2007 23:43
Mä tykkään ukkosesta. Mun kaveri pelkää iha hirveesti ukkosta ja en voi tajuta et miten joku voi pelätä ukkosta??? Mut samalla tavalla se varmaa ihmettelee mua ku tykkään ukkosesta. Jyrinästä silleen en tykkää mut salamoista kyllä.
Ja myrskytki on iha kivoja varsinki jos sataa. Ja sateet muutenki on tosi ihania ja sillon on ihana mennä kaverin kanssa ulos sateeseen.
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.05.2007 12:56
Ovat upeita ja valvottavat
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.05.2007 22:02
Tykkään aivan hirveesti, paitsi silloin jos ne hajottavat omia tavaroita. Harmi vaan et meidän koirat on ihan paniikissa jokaisen ukkosen aikana, ja niit saa sit rauhotella.
Hämärinä loppu kesän öinä ukkonen on aivan älyttömän kaunis varsinkin merellä, mutta on se myös maallakin kaunista katseltavaa.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 11.05.2007 01:01

Lainaus: FilthyMannequin

Mun kaveri pelkää iha hirveesti ukkosta ja en voi tajuta et miten joku voi pelätä ukkosta???

No sehän voi periaatteessa olla vaarallinen luonnonilmiö. Ehkä esimerkiksi sen takia.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.05.2007 15:10
Myrskyt ovat ihania kesällä. minä juoksentelen pihalla kun myskyää,vaikka pienenä pelkäsin ihan kamalasti.
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.05.2007 15:19

Lainaus: Swanette

No sehän voi periaatteessa olla vaarallinen luonnonilmiö. Ehkä esimerkiksi sen takia.

Niin no se. Mut ei itelle ainakaa oo koskaa mitää sattunu.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.05.2007 22:17
Ne osaa myös masentaa..
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.05.2007 22:40
Oi, rakastan ukkosia ja rajuilmoja.. Pienenä aina odotettiin sisaren kanssa ukonilmoja, koska silloin pääsi juoksemaan (silloin niin suuressa) puutarhassa. Kostea ruoho oli jotain niin hauskaa, kun sai lätsytellä siellä nurmilätäköissä. Nykyään ei enää tuollasta samaa tunnetta ole.. Nykyään tykkään ukkosesta, koska silloin ei kukaan ihmettele miksi polttelen kynttilöitä koko ajan. Ja sateen ropina..aa.
Kirjoittanut: yzf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.05.2007 14:46
No mutta kunnon ukkosmyrskyhän on kesän kohokohtia! ei mitään armoa oli vuorokauden aika mikä vaan kamerä käteen ja ulos, ja sitten viisaana huomaakin että eihän tätä kestä käyttää jos sataa ihan reilummin. Mutta hienoja on kuvat jos onnistuu elokuun kohtuu pimeässä nappaamaan salaman värittämistä pivimassoista...no ei siitä tasaisen harmaasta vaan hivenen vierestä jossa koko komeus paljastuu.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit