Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ukkonen ja myrskyt.

Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.06.2009 10:11

Lainaus: Heetteri

Oli kyllä pähee ukkonen tuossa lauantaina! Kunnon kuminat ja jyrähtelyt täällä Järvenpäässä.

Joo, täällä Itä-Vantaalla vettä alkoi tulla siinä puoli kymmenen aikaan kuin suihkusta kääntämällä. Ei siinä muuten mitään, mutta olin juuri festareilla Olin aivan litimärkä kun tulin kotiin, ja lenkkarit eivät ole vieläkään kuivuneet!

Sadetta on kiva kuunnella ja myrskyt sekä ukkoset on ihan jees, mutta noin festareilla ollessa sitä toivoo että ne menisivät vain hissunkissun ohi...

Eilen yölläkin täällä satoi ja tuuli todella myrskyisästi.
Kirjoittanut: AnnaAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.06.2009 12:33
Ukonilmalla on ihanaa istua parvekkeella ja vaan nauttia
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.06.2009 16:30
Minulla on vähän ristiriitaa tuon kanssa,kun rakastan ukkosta ja haluaisin käydä uimassa ellei se ole ihan pään päällä, MUTTA minulle iskee joka ainut kerta älytön migreeni kun alkaa ukkostaa/ukkonen tulossa ja sitä en ole ikinä saanut taltutettua. Joten oksentelen kaikki ukkoset ja lopulta taju menee ku niin vahvat lääkkeet siihe ja nukun migreenin, ja ukkosen pois. raar !
Kirjoittanut: Angel Of Death (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.07.2009 19:43
Ukonilmalla on ihanaa olla ulkona ja haistella ilmaa ja kuunnella ukkosen jyrinää...
Mainio sää.
Kirjoittanut: Jonepeikko (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.07.2009 23:33
Ukkosta ja myrskytuulta. tulta ja tappuraa! KYLLÄ!
Kirjoittanut: Cadiferus (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.12.2009 21:59
Rakastan myrskyä ja ukkosta. Niitä vaan on niin harvon, että se on harvinaista herkkua jos sellanen sattuu ees lähimaille tulemaan >:]
Mökillä ollessa tuolla ulkosaaristossa ukkonen on ihan mahtava (meillä on vuokrasaari,jossa ei ole muuta ku meiän mökki ja pimeetä on) >:}
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.12.2009 16:57
myrskyt tuskin niin kivoja on...paitsi jos ukkostaa samalla! ja tihkusateella tykkään käydä ulkona mutta kaatosadetta on kiva kuunnella vanhassa puutalossa: )
Kirjoittanut: Scarlet Widow (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.12.2009 18:11
Minäkin olen myrskyjen lapsi. Tuulen mukana saan itseluottamukseni oikein rytinällä esiin ja olen vähintään heeros, voimakas ja todellinen.

Elämäni ikimuistettavimmat hetkeni ovat siis pitkälti suurien myrskyjen keskellä. Mitään muuta ikimuistettavaa niissä ei juuri ole, paitsi tuo oma tunnelmani ja olotilani (toki maisemat, jos eteensä on nähnyt... ja ihanat hetket ystävien kanssa ovat ihan eri lukunsa...) Ollessani 08 kesällä Kreikassa vapaaehtoistöissä puhkesi illalla todella kova tuuli ja sitten alkoi sataa. Kaikki muut juoksivat sisälle, mutta tämä pohjoisen tyttö ilmoitti menevänsä merenrantaan. Kaikki muut pitivät minua ihan hulluna, mutta mikäs siinä. Seisoin puolisen tuntia merenrannassa katselemassa niitä pirun korkeita aaltoja, tasapainoilemassa tuulessa, kuuntelemassa jyrinää ja ihailemassa upeita salamoita vastarannalla.

Olen myös pahan masennusahdistuskauden keskellä mennyt kerran uimaan mereen (täällä koti Suomessa, lokakuun aikaan) kun päällä oli ennätyksellinen syysmyrsky. Huom. vihaan kylmää vettä. Fiilis oli upea. Ja sitten olen jälleen kerran mieleltäni aika pohjilla ollessani saanut päähäni lähteä tarpomaan lumimyrskyyn ollessani Muoniossa Lapissa. Piti myös päästä jäälle. Eteensä ei nähnyt ja liikkumaan pääsi vain konttaamalla. Se oli mahtavaa, vaikka taaskin minua pidettiin ihan hulluna. =)
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2010 10:04
Rakastan ukkosta, mutta myrskyt ovat myös kivoja
Harmittaa kun täällä päin ei tänä kesänä ukkostanut kuin korkeintaan kaksi kertaa ja nekin ukkoset olivat aika pieniä. Ei paljoa jyrissyt eikä salamoinut.
Muistan kun pienenä pelkäsin todella paljon ukkosta ja kerran poljin pyörällä täysiä naapuriin kaatosateessa ja kovassa ukkosessa.
Silloin olin tosi nuori enkä uskaltanut jäädä yhtään yksin kotiin kun aina pelkäsin kovia ukkosia.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.10.2010 15:13
rankka sade/myrsky on kiva ukkonenki tuo sitä omaa tunnelmaansa. sit en tykkää ukkosest jos se jyrisee just sillo ku oon koneella. häirittee perhana. kyl siin pientä pelkoakin on ilmassa kun tulee kova ukkos myräkkä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit