Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ukkonen ja myrskyt.

Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.06.2007 17:18

Lainaus: Iiriva

Viime yönä jyrisi ja kunnolla

Niin teki Sänkyki täris ku yritin nukkua Ja sit verhojen välistä välähteli pari kertaa.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.06.2007 18:14
Minun piti keskellä yötä mennä pelastaa kaatosateeseen meiä kissaa kun naapurin kissa tappo sitä Oli ihan jees xD
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.06.2007 18:15

Lainaus: CybellaTraurig

Minun piti keskellä yötä mennä pelastaa kaatosateeseen meiä kissaa kun naapurin kissa tappo sitä

Sepäs kivaa Mä en edes viitsinyt katsoa ulos kun kuulin että satoi. Olis vaan masentunu. :P
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.11.2007 04:26
Mikäs sen mukavempaa kuin yöllinen kunnon ukkosmyrsky. Voi mennä ikkunaan tuijottamaan lumoutuneena salamointia. Talvella on kivaa jos tulee lumimyrsky. Yleensä laitan verhot kiinni ja kynttilöitä palamaan. Sen jälkeen voi käpertyä sohvalle peiton alle ja juoda lämmintä kaakaota. Siinä se aika kuluu mukavasti tuulen ujellusta kuunnellessa ja herkutellessa.
Kirjoittanut: maammanellielli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.01.2008 18:01
onhan se ihan jännä. mukava kuunnella ja katsella. viime kesänä tosin sain kunnon sätkyt kun satuin kotiin olemaan menossa ja iski salama noin 3 metrin päähän. ja ihan hieno elämys kun testasin pelkääkö hoitohevoseni ukkosta. seisoimme metsänreunassa laajalle pellolle katsellen kaatosateessa. hevonen seisoi ihan tyynenä ja nyt voi todeta että on melko täysin ukkosen varma ratsu
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.01.2008 19:33
Ukkonen on kyllä ihan hieno "tapahtuma"
Nyt kun ihmiset tosta sateesta puhu, niin tuli oikeen ikävä kesäsateita... Huoh. Olisipa jo kesä.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 13.01.2008 19:39
Kerran pienenä saanut salamasta niin, että se jotenki kimpos järven pimnnasta minuun mökillä ja se teki semmosen, että pelkäsin myrskyjä etenkin ukkosta tosi pitkään. En mä siitä nykyäänkään pidä (märkää/tuulista->hiukset menee pilalle), mutta en pelkää pahemmin.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.01.2008 15:30
Ihan törkeä lumimyräkkä. Ja mun ei tartte eikä ole tarvinnut lähteä tänään YHTÄÄN minnekään... Joskus on kiva olla saamaton laiskuri joka voi vaan kuunnella levyjä himassa, pelata tietsikalla ja kirjoitella tänne kaikkeä hölmöä
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.01.2008 15:56

Lainaus: Deadboy

Ihan törkeä lumimyräkkä. Ja mun ei tartte eikä ole tarvinnut lähteä tänään YHTÄÄN minnekään... Joskus on kiva olla saamaton laiskuri joka voi vaan kuunnella levyjä himassa, pelata tietsikalla ja kirjoitella tänne kaikkeä hölmöä

Sama vika, hirveä myräkkä tuolla ulkona, mutta onneksi ei tarvitse lähteä minnekään. Minä vain olen kyllä kotona siksi, että olen kipeänä, joten eipä tämä möllöttäminen kivoimmasta päästä ole...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.01.2008 17:14

Lainaus: Deadboy

Ihan törkeä lumimyräkkä. Ja mun ei tartte eikä ole tarvinnut lähteä tänään YHTÄÄN minnekään...

Niin on! Mutta olkaa onnellisia, te, jotka saatte olla sisällä. Mä ensin kävelin töihin ja sit täältä vielä takaisin. Kipeenä olen. Ja sitten pääsee vielä koiria illalla ulkoiluttamaan. Wuuhuu
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit