Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ukkonen ja myrskyt.

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 24.01.2008 17:22
Kaupassa pitäisi käydä kun salmiakkikarkilla en pitkälle pötki. Taitaa tuo lumisade täällä jo päättyä, mutta lämpötila tuntuu nousevan samalla. Ettei vaan ripottelisi vesisadetta tuohon päälle. Japadapaduu.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.01.2008 17:31
Niin, kurjaa tollanen kova lumimyrsky, varsinki se tuuli, joka piiskaa ja pistelevä sade, sattuu naamaan ja etees et nää mitää ja vaara kävellä jotain päin. Ei kiva sää.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.01.2008 18:00

Lainaus: kuopassa

Kaupassa pitäisi käydä kun salmiakkikarkilla en pitkälle pötki

Mulla oli sama tilanne. Pakko oli lähteä, ja viiden minuutin ulkonakävelyn jälkeen, olin kuin lumiukko. Tämmöisinä päivinä pitäisi olla netti ruokakauppa, kotiintoimituksella
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.01.2008 18:44

Lainaus: poison

Tämmöisinä päivinä pitäisi olla netti ruokakauppa, kotiintoimituksella

Ihan kuin The Simsseissa! Kantavat jopa 400:n simeleonin ostokset kotiovelle asti. On se perkuleen kätevää tuo simulaationelämä.
Kirjoittanut: laramar (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.01.2008 18:55

Lainaus: poison

Tämmöisinä päivinä pitäisi olla netti ruokakauppa, kotiintoimituksella

http://www.ruoka.net

Tilaan usein viikonlopun ostokset kotiin. Ostoskassien raahaaminen lumisohjossa perjantai-iltana ei houkuttele...
Kirjoittanut: Vampira80 (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2008 20:27
Lähdettiin hakemaan hevosia pois laitumelta ukkosmyrskyn alta ja jäin keskelle pelto-aukeata hevosen kanssa. Viereiseen metsään iski salama ja kaato todella ison kuusen. Hetken päästä salama iski pellon reunaan ja hevonen jolla oli kavioissa kengät sain osansa ja tietenkin minä myös! Tajusin tapahtuneen vasta puolen tunnin päästä kun tallifrendit tuli etsimään mihin olimme jääneet. Hevonen löytyi jonkin matkan päästä onneksi ehjänä!
Kirjoittanut: maammanellielli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.01.2008 11:50

Lainaus: Vampira80

Lähdettiin hakemaan hevosia pois laitumelta ukkosmyrskyn alta ja jäin keskelle pelto-aukeata hevosen kanssa. Viereiseen metsään iski salama ja kaato todella ison kuusen. Hetken päästä salama iski pellon reunaan ja hevonen jolla oli kavioissa kengät sain osansa ja tietenkin minä myös! Tajusin tapahtuneen vasta puolen tunnin päästä kun tallifrendit tuli etsimään mihin olimme jääneet. Hevonen löytyi jonkin matkan päästä onneksi ehjänä!

Auh...Itselläni melkein sama tilanne elukan kanssa mutta onneksi päästiin juuri ajoissa pois ulkoa. ihan mielenkiinnosta, hevoselle ei siis sattunut mitään? ollaan tätä kerran ystävän kanssa pohdittu mitä tykkäisi.
Kirjoittanut: Zeitgeist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.01.2008 12:22
Rakastan ukonilmaa, ja kaatosadetta yli kaiken. Voisin melkeinpä sanoa, että ne ovat parasta kesässä. Menen aina ulos hyppimään ja tanssimaan, kun sataa rankasti. Jyrinöihin ja salamoihin ei edes tule kiinnitettyä huomiota, kun tulee niin euforinen olo siitä sateesta.
Kirjoittanut: Vampira80 (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.01.2008 13:21

Lainaus: maammanellielli

Auh...Itselläni melkein sama tilanne elukan kanssa mutta onneksi päästiin juuri ajoissa pois ulkoa. ihan mielenkiinnosta, hevoselle ei siis sattunut mitään? ollaan tätä kerran ystävän kanssa pohdittu mitä tykkäisi.

ONNEKSI hevonen pääsi säikäsduksellä ja pienillä naarmuilla jaloilla.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.03.2008 23:28
Nyt kun haluan seuraavasta kesästä oikein lämpimän ja aurinkoisen, tulee tietenkin hirveän sateinen ja myrskyinen suvi. Minun tuuriani, sanoo pessimisti Koska olen kuitenkin löytämässä optimistisia puolia itsestäni, niin ajattelen, että kyllä siitäkin pystyy saamaan jotain iloa irti. Yay ^-^
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit