Gootti.net

Ukkonen ja myrskyt.

Kirjoittanut: Yuffie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.03.2009 15:24
Minä vihaan ukkosta!! Se on äänekäs ja hieman pelottava... O_O Aina kun on ukkonen istun hiljaa mahdollisimman kaukana ikkunasta ja luen jotain kirjaa.. En kyllä tiedä mistä ukkosen pelkoni johtuu, mutta minulle tulee aina paha olo jos ukkostaa.
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.03.2009 16:08
Monilla muilla mun sukulaisilla tulee kauhee migreeni ukkosen aikaan, mutta itse nautin parvekkeella/terassilla jyrinästä ja valoshowsta
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.03.2009 16:19
Ukkonen ja myrskyt ovat molemmat ihania ukkonen on todella kaunista katseltavaa. Lähes aina kun ukkostaa menen ikkunan ääreen ihastelemaan. Joskus myös otan kahvia tai teetä ja menen istuskelemaan ikkunan ääreen.
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.03.2009 16:22
^

Minäkin nautin ukkosesta, se on vain niin mahtipontista, jylhää ja kaunista. Ainoa huono puoli on vain se, että jos on paha ukkonen, pitää ottaa laitteita irti seinästä, tietokone : (. Se on vain sääli että täällä on melko paljon korkeita puita tämän kerrostalon läheisyydessä, että sillon harvoin kun ukkonen on, se näkyy heikosti.

Lisäksi pidän paljon myrskyistä, eteenkin hyvin tuulisista. Sade- ja lumimyrskyt ovat parhaimmistoa. Nautin siitä kun tuuli puhaltaa ihoa vasten ja sade soittaa nopeaa melodiaansa maahan osuessaan, lumimyrsky on sitten mahtava näky.

No, pidän vahvoista luonnonilmiöistä, ne ovat niin voimakkaita ja tunnelmallisia. Voi irtautua todellisuudesta ja nauttia siitä esityksestä.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.03.2009 01:21
Vaikka pidän kaikkein eniten hieman utuisesta säästä, kun on sumua, veden esiintymismuoto sekin, sateella, ja varsinkin rankkasateilla ja myrskyillä on oma paikkansa elämysmaailmassani. Myrskysäät ja ukonilmat muistuttavat minua luonnon mahtavista voimista, ja olo tuntuu hyvin nöyrältä kun oikein jytisee kartanolla. Kertakaikkisen upeaa vaikka iho nouseekin joskus kananlihalle. sähköä ilmassa.. Sähkölaitteet kytken kovilla ukkosilla pos päältä, ja kynttilänvalossa istuksin kuuntelemassa sadetta ja katselemessa salamoita. Pallosalamat pelottaa, vaikka harvinaisia ovatkin.
Sateen jälkeen on sitäpaitsi ihanan raikas ilmakin ulkona, ja harmaa betonilähiökin tuntuu uudelta ja virkistyneeltä.
Kirjoittanut: Count Dracul (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.03.2009 10:01
Myrskyt ja ukkonen ovat ihania...varsinkin jos sataa se puhdistaa ilmaa eikä tiet pöllyä. Ukkosta on ihana kuunnella ja katsella ikkunoista. Tosin juuri jos on ulkona kaukaa kotoa on inhaa kun alkaa satamaan ja ukkostamaan ja kun pääsee kotiin on märkä kuin uitettu susi.

Myrskyt harmiksi katkovat sähköt välillä ja hyvät tv ohjelmat menee sivu suun. Tosin pimeä kynttilöillä valaistu talo on tunnelmana ihana...
Kirjoittanut: Sarah (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.03.2009 13:27
Mäkin olen aina pitäny ukkosesta ja kunnon myrskyistä. Harmi vain niitä ei ole täällä Länsi- Suomessa ollut pitkään aikaan, kesällä kai viimeksi.
Se on vain niin ihanaa kuunneltavaa kun yöllä sängyssä kuuntelee sateen ropisemista kattoon ja ukkosen jyrähtelyä.
Salamatkin ovat uskomattoman kauniita, varsinkin jos ne ovat pitkiä ja näkyvät kunnolla
Kirjoittanut: mirror (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.04.2009 19:26
Onhan se jotenkin vitsikästä, kun kunnon ukkosmyrskyn aikaan itse istun hartaana ikkunan äärellä ja pikkusysteri vinkuu jossain sohvan pohjalla Kerrankin urheilukisoissa tuli järkyttävän upea ukkoskuuro, ja kisat keskeytettiin. kaikki muut ryntää suojiin ja minä sitten jään sinne juoksemaan..
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.06.2009 21:05
Inhoan sadetta paitsi jos vettä tulvii kaatamalla ja olen itse sisällä kuivana. Juu, pidän siis myrskyistä ja erityisesti ukkosesta, harmi vain että kunnon matalapaineet tuntuvat kiertävän minut kaukaa, en ole kokenut niitä vuosiin. Tosin nyt kennostoasujana minulla on paremmat mahdollisuudet päästä nauttimaan välähdyksistä, järvenselän ollessa pitkä ja horisontin ollessa kaakana.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.06.2009 21:25
Lämmin kesäsade on aivan ihanaa vaikka sataisi kaatamallakin ja olisin ulkonakin. Tosin pari kertaa on ollu vähemmän kiva olo kotiin tullessa kun on kaatosateessa talsinu kaupungin toiselta puolelta kotiin. Vettä on valunu siihen malliin vaatteista et on käytäville jääny vesivanat perään.

Ukkoset ovat myöskin aivan mahtavia. Harmittaa jos on ollut luvassa ukkosta ja/tai ukkonen on kaukana jyrissyt ja sitä ukkosta ei sitten tulekaan, pettymys! Lumi- yms. myrskyillä on myöskin mukavaa ikkunasta katsella luonnon omia voimia. Joskus saattaa eksyä ns. huonoillakin keleillä ulos ihan vapaaehtoisesti nauttimaan luonnonilmiöistä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit