Gootti.net

Ketkä valmistuvat/saavat lakin/pääsevät koulusta pois parin viikon sisällä?

Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.05.2007 11:14
Haluaisin vaan uteliaisuuttani tietää, että onkos täällä miten paljon ammattiin valmistuvia, ylioppilaiksi pääseviä tai peruskoulun päättäviä. Omasta puolestani onnittelut kaikille, jotka kuulutte joihinkin yllä mainituista.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.05.2007 15:06
Mä pääsen peruskoulusta 2.6
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.05.2007 16:08
mä pääsin jouluna talouskoulusta... se on nykyään mikkelissä ainakin amiksen suojissa... et sillee
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.05.2007 00:21
Mainitsinkin tämän jo eräässä toisessa ketjussa, mutta tosiaan valkolakki on tulossa lauantaina. Sain onnittelujakin jo, kiitos niistä vielä.
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.05.2007 00:41
Tuore ylioppilas olen
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.05.2007 09:26
pääsen peruskoulusta yritän päästä kultaseppäkouluun mutta enpä usko että pääsen näillä numeroilla
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.05.2007 09:41

Lainaus: Und3ad

yritän päästä kultaseppäkouluun

Mulle sanoivat kun hain peruskoulun jälkeen etteivät ota pk-pohjalla... (otti hiukan päähän, kun sanoivat vasta maksullisten pääsykokeiden jälkeen!)
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.05.2007 10:17

Lainaus: Chrystalis

Mulle sanoivat kun hain peruskoulun jälkeen etteivät ota pk-pohjalla... (otti hiukan päähän, kun sanoivat vasta maksullisten pääsykokeiden jälkeen!)

aika v**tumaista tosiaan, mulla ei ollu maksullinen se pääsykoe, mutta mä asun helsingissä ja se koulu on lahdessa ja kylhän mä toki olisin mieluummin ottanu lähempää kultaseppäkoulun mutta arvatkaapa mitä, se on lähinnä oleva, että sen jälkeiset on tosi kaukana
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.05.2007 10:49
pääsen pois lukion kakkoselta oottamaan abivuotta. hurrjaa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 31.05.2007 11:35

Lainaus: jeeves

pääsen pois lukion kakkoselta oottamaan abivuotta. hurrjaa

sama juttu, joten tuossa ei nyt ole mitään hirveän mainitsevan arvoista. Toisaalta, abi-vuosi onkin kyllä jo aika erilainen kun aiemmat vuodet, joten...

Mutta siitä olen iloinen, että lauantaina moni ystäväni saa lakin ja lakittamisissa soitan heille poikkihuilua.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit