Gootti.net

Ketkä valmistuvat/saavat lakin/pääsevät koulusta pois parin viikon sisällä?

Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.03.2009 16:10
Enää 10 viikkoa pakkopullakoulua! Sitten pääsee jänskäämään toisen asteen opiskelupaikkaa...
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.03.2009 17:51
3 viikkoa ja saan paperit käteen. Ehkä. Baila.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2009 20:01
Lakki olis tulossa itelle tämänhetkisten pisteiden mukaan. Katotaan mitä tulee takas ja ammatti tulee kunhan lopputyö valmistuu.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.03.2009 19:19
Lakki on saatu jo 2002, mutta valmistuminen olisi edessä toukokuun lopulla. Vähän jännittää, kun pitäisi kämppä ja töitäkin saada. Huh huh.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.03.2009 20:19
Joo, lakki on tulossa.

Parhaimmillaan rivi näyttäisi tältä:

LEEEMM

Huonoimmillaan tältä:

EEEMMC

Ei hirmuisen huonosti kumpikaan, tietenkin toivon enkun ällää.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.03.2009 18:19
mulla ei vielä tänävuonna pitäisi lakkia tulla päähän eikä laborantin papereita käteen mutta sitten ens vuonna jo voisi tullakki.

Lainaus: DeadlyNightshade

tietenkin toivon enkun ällää.

sama mulla. tähtään siihen että osaisin kirjottaa enkusta ällän.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.10.2009 17:47
4.12. olisi lakkiaiset, ja kolmannen asteen koulutukseen en vielä jouda, vaan menen aikuispuolelle amiskaan ja valmistun 1,5 vuodessa ravintola-alalta, jonka jälkeen voisi lähteä erikoistumaan AMK:n... tällaiset suunnitelmat tällä hetkellä, ehtiivät kyllä vielä muuttua.
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.03.2010 18:32
Jos jollekulle ei ole OK se, että kaivan tällaisen suht epäaktiivisen aiheen unohduksen kätköistä, niin se, jolla jotakin sitä vastaan on, varmaan tekee asialle jotain? Hienoa.

Lakkiaisiin, kevätjuhliin ynnä muihin vastaaviin toki on vielä enemmän kuin pari viikko aikaa, mutta ajattelin silti tiedustella, kuinka paljon täällä tänä keväänä on näitä tavalla tai toisella valmistuvia? Itse uskallan jo sen valkolakin itselleni tässä vaiheessa luvata, kirjoitukset ovat eilisen jälkeen ohi ja mututuntumalta sanoisin, että varsin mukavasti menivät. Erityisesti äidinkielen (alustavista) tuloksista olen varsin ylpeä, tekstitaidosta tuli 5, 5 ja 6 pistettä ja essee lähti 60 pisteellä. L kyseisestä aineesta ei tekisi pahaa, varsinkin kun suunnitelmissa kaiketi olisi suomen kieltä jossain muodossa opiskella jatkossakin. Toinen kiinnostava ala olisi psykologia, koko touhussa ei oikeastaan töki muu kuin tilastomatematiikkapainotteiset pääsykokeet. Saa nyt nähdä sitten.

Entäs te muut? Löytyykö muita ylioppineita, ammattiin valmistuvia, peruskoulun päättäviä? Millaisia tuloksia odotatte, mitä toivoisitte jatkossa tekevänne? Kertokaas.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.03.2010 19:26
Täälläkin pitäis lakki keväällä päähän läsähtää =) tällä hetkellä olen laskeskellut että pääsen läpi kaikesta. Matikasta en ole ihan varma vielä, mutta kun netistä katoin vastaukset niin kyllä omista löytyi tarpeeksi oikeita vastauksia, että eiköhän =)
Ja tulokset ei ole erityisen hyvät. Syksyllä uskonnosta tuli B ja psykologiasta A. Englannista odotan ehkä C:tä, samoin äidinkielestä. Matikasta luultavasti B, mutta olishan se C ihan kiva =)
Mun tavoite oli päästä läpi =) ja kuten äitini sanoo, mulla oli kolmen ällän tavoite eli lukematta läpi lukion =D
ja mun tulevaisuudessa ei tule näkymään ammattikorkeeta tahi yliopistoa.. Töihin =) ja ehkä oppisopimuksella korkeintaa opiskelen lisää.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.05.2010 08:35
Nyt pitäis parin viikon päästä iskeytyä lakki päähän ja sitä vähän ennen ne kauan kaivatut laborantin paperit. Kesällä tai syksyllä on tarkotus muuttaa pois kotoa ja alottaa työt, eli opinnot jääköön nyt vähäksi aikaa. Tarkoitus toki on jossain vaiheessa jatkaa joko yliopistossa samaa alaa tai sitten kokeilla jotain muuta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit