Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ketkä valmistuvat/saavat lakin/pääsevät koulusta pois parin viikon sisällä?

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.05.2010 11:51
Mä yritin kovasti nostaa syksyllä psykasta kirjoitettua M:ää Eximiaksi mutta eipä tainnu onnistua, ellei pisteet nouse usealla pisteellä ytl:ssä. Syksyllä nousi kolmella pisteellä, mun psykan maikka on aika tiukka arvostelija. : ) Mutta psykka mua eniten harmittaa, se on ollut mulle tärkein aine ja joku prkleen magna tuntuu aika huonolta arvosanalta, kun psykan 6 kurssista on tullut pelkkää kymppiä.

Mutta muuten on menny ihan kivasti, yo-lottorivi on alustavasti EEMEM. Äikkä nousi C:stä E:hen, kannatti uusia... Eniten kyllä ihmettelen matikan 45 pistettä. Ainoastakaan harjoituskokeesta en saanut tehtyä 10 tehtävää, mutta yo-kokeessa olisin tehnyt vaikka enemmänkin.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.05.2010 12:30
MINÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ valkolakki päähän ja menoks! Toivottavasti, kuka tietää koska nuo yo-tulokset tulevat?
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.05.2010 12:37

Lainaus: SirMarylee

Toivottavasti, kuka tietää koska nuo yo-tulokset tulevat?

Ilmeisesti viimeistään 25.5 mutta mä ainakin toivon et vähä aiemmin =D Ettei turhaan järjestä juhlia ja sit pari päivää ennen niitä juhlia ilmottaa vieraille, että sori ei tuu lakkia eli ei juhlia =D tosin, ei mulla pitäis olla mikään aine vaarassa etteikö menis läpi.. =) mut ei sitä koskaan tiiä..
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.05.2010 12:47
no mie ajattelin lähettää noi kutsut vasta noitten pisteitten jälkeen. Mutta pidetään peukkuja kaikille, ettei tapahdu ikäviä yllätyksiä!
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: raato
  • Lähetetty: 07.05.2010 14:11
Minunkin pitäisi valmistua nyt lukiosta, aika yllärinä tulisi jos en läpi pääsisi Syksyllä kirjoitin ruotsin, B tuli (olen todella huono) ja bilsan joka jäi yhden pisteen päähän M:stä. Ärsyttävää. Keväällä kirjotin äikän, pitkän matikan, terveystiedon ja uusin bilsan... Kursseilla olen viimeksi ollut syksyllä joten kevät on mennyt töitä tehdessä. Lukioon meni 4vuotta, siksi noita kursseja ei ole ollut nyt keväällä kun ne olen saanut suoritettua aikaisemmin. Juhlia en pidä, ei ole ketään kutsuttavaa :/ En tiedä menenkö edes lakkiaisiin kun en koulustakaan tunne ketään.

Jollakin myös sama ongelma ettei tiedä mitä tekee koulun jälkeen (paitsi pakko nyt töissä olla)?
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.05.2010 17:29
peruskoulusta lähtö viimein edessä kauheat yhdeksän vuotta takana....hohoo
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.05.2010 18:41
Täälläkin odotellaan tuloksia ja valkolakin päähän saamista. Alustavia tuloksia en ole käynyt ollenkaan kysymässä, tulee mitä tulee.
Kirjoittanut: Mae Angela (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.05.2010 00:15
Valmistun merkonomiksi tässä 4.6.
Nyt haku taidelinjalle!
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.05.2010 08:42
Tietääkö kukaan milloin kirjoitusten viralliset tulokset tulevat? Eilen tuli yllärinä kutsu Tampereen ammattikorkeakoulun valintakokeisiin... Kai sinne pakko mennä, toivottavasti duunista järjestyy vapaata.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.05.2010 09:32

Lainaus: raato

Tietääkö kukaan milloin kirjoitusten viralliset tulokset tulevat?

Mulla on nyt ilmeastynyt arvosanat wilmaan! Eli tänään ne pitäis tulla =)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit