Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ketkä valmistuvat/saavat lakin/pääsevät koulusta pois parin viikon sisällä?

Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.05.2010 09:40

Lainaus: Mortale

Eli tänään ne pitäis tulla =)

Juu, näin mullekin sanottiin kun alkuviikosta soitin kansliasta tuloksia.
Vihoviimeinen päivä työharjottelua menossa eli käytännössä valmistun ammattiin tänään vaikka virallisesti se on vasta 28.5. eli viikon päästä. Ja tänään sitten selviää, että pitääkö mennä ostamaan lakkia.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.05.2010 09:43

Lainaus: Roudatar

Ja tänään sitten selviää, että pitääkö mennä ostamaan lakkia.

Jeps =) mun pitää ! Tulokset on yllättävän hyvät huomioon ottaen et en lukenu yhtää =) jeejee. Ihanaa loppu stressi ny =)
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.05.2010 12:48

Lainaus: Mortale

Jeps =) mun pitää !

Jep, varmistui, että hattuahan se tarttee lähteä ostamaan. Ei todellakaan mikään neljän ällän ylioppilas, mutta pääsin läpi ja tutkinto tulee suoritettua, se on pääasia.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.05.2010 18:47
Tästäkin tulee ylioppilas, wihii!
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.05.2010 23:05
Tänään tuli postissa tulokset. Vuoden munkitusennätys aivan varmasti! Pakko laittaa tähän: Bilsa M (raja 31p, sain 31p), Terveystieto M (raja 22p, sain 22p), Pitkä matikka C (raja 23p, sain 23p). Pitää vielä tähän lisätä, että osa matskun kursseista 4 ja keskiarvo 6. Osasta kursseista yli 3 vuotta aikaa... Joten kertaaminen ei onnistunut koska en ymmärtänyt MITÄÄN. Pari tuntia yritin lukea ja totesin ettei onnistu. Eli tuo C aivan mahtava! Ainoastaan äikkä ei mennyt niin putkeen, E:n raja 73, sain 72, nouu. Syksyllä kirjotin jo keskipitkän Ruotsin, B tuli, en osaa yhtään Tyytyväinen olen, läpi pääsin kaikesta. Ainoastaan äikkä vähän harmittaa ku ainut aine mitä osaan :P
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.05.2010 23:52
Tavallaan tiesin että olin valmistumassa jo pari kuukautta sitten, mutta eilen tulleet viimeiset YO-pisteet varmistivat sen nyt vihdoinkin sataprosenttisesti. Ensi viikolla lakki päähän, ja kolmen vuoden raatamisen jälkeen lukiolaisesta tulee ylioppilas
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.05.2010 19:36
Sama juttu kun AlienSexGardenilla, lakki myös päähän ensi viikon lauantaina ja sitte virallisesti ylioppinut
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.05.2010 11:34
Itse saan medianomin (AMK) paperit proosallisesti postissa ensi torstaina, kun koulun valmistumisjuhla on sijoitettu fiksusti arkipäivälle, jolloin olen töissä. Olisin varmasti saanut vapaatakin, mutta boikotoin tuollaista älynväläystä ihan periaatteesta

En muutenkaan halunnut isoja sukulaiset-kahvittelu-no-mitkäs-on-tulevaisuudensu unnitelmat-juhlia, sillä en viihdy huomion keskipisteessä, vaikka pidänkin juhlimisesta. Minulle riittää, että käydään ulkona syömässä ja mennään mökille rentoutumaan
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.05.2010 09:33
Onnittelut Kryonikille!
Itse sain mediatekniikan insinöörin (AMK) paperit käteen perjantaina. Olin vielä positiivisesti yllättynyt, että sain nelosen lopputyöstä! Arvosteluasteikko siis on 0-5. Onpahan ohi tuokin viimein
Kävin siellä koulun kahvittelutilaisuudessa kuuntelemassa klusterijohtajan ja rehtorin ympäripyöreää paskanjauhantaa, kunnes juhla huipentui siihen, kun paikalle hankittu Pop/Jazz -konservatorion kuoro veti Final Countdownin ja koristeeksi laitettu koivu kaatui suomenlippujen päälle, jotka kaatuivat kuoron niskaan Olipahan vähän lisäviihdettä!
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.06.2011 19:50
Kaivelen ketjun naftaliinista, nythän tämä on taas ajankohtainen.. Ylioppilas minusta tänä lauantaina tulee. En ole tuloksiini sataprosenttisen tyytyväinen, mutta E:n papruilta kovasti näyttää. Tyytyväisin olen pitkän matikan E:hen, sillä kyseinen aine ei ollut se kaikista helpoin. Huonoin on enkun M, muut siitä parempia. Yhden E:n korottamisyritystä harkitsen, mutta onneksi sitä ei tarvitse päättää nyt. Tämänhetkinen etappi on selvitä lauantaista hengissä, ei oikein tuo keskipisteily ole luonnollista.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit