Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

sadismi, masokismi ja sadomasokismi

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.12.2009 23:35

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Punastellaan sitte myöhemmin

Sehän se hauska osa onkin, jos joku arvaa lähelle.
Kirjoittanut: Raziel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Raziel
  • Lähetetty: 26.12.2009 15:16
sadisti olen
Masokisti todellakin

Kipu on kaikilla tasoilla mahtavaa
Pureminen raapiminen ah kuinka nautittavaa
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2009 01:17
Sadisti en ole, mutta ehkäpä masokisti hieman. Rakastan kun raavitaan, astutaan jaloille ja kiinalinen käsihieronta
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.01.2010 19:56
Myönnän olevani masokisti ja hitusen sadisti. Pidän suunnattomasti puremisesta ja purruksi tulemisesta, raapimisesta ja innostuessa lujista otteista Kanssani saa pitää välillä puoliaan
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.02.2010 22:18

Lainaus: Dragonfly

Myönnän olevani masokisti ja hitusen sadisti. Pidän suunnattomasti puremisesta ja purruksi tulemisesta, raapimisesta ja innostuessa lujista otteista Kanssani saa pitää välillä puoliaan

Mulla on samanlaisia taipumuksia...ja muitakin...
Kirjoittanut: CookieCat (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2010 00:12
Jep, tykkään olla sidottuna, saada piiskaa, ym., ties vaikka antaakin (ei kokemusta), mutta suhde lienee jotakuinkin 80/20 tai 90/10.
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.02.2010 17:11
kyllä myönnän omat "pikkupahani" pureminen kaulaan, raapiminen...
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.03.2010 19:41
Purrhh.. Aihe lähellä sydäntä. Enemmän ehkä masokisti, vaikka alistumiseni onkin enemmän henkistä, kuin fyysistä. Tykkään erittäinkin paljon läpsimisestä, näykkimisestä, puremisesta, kuristamisesta, hiuksista repimisestä.. Piiska sattuu, auau. Tosin sitäkin kuulemma joskus tulossa, ja mitä juttua olen kuullut, niin ei mitenkään hellästi. Noh, sellaista se on. Miun "juttu" on eniten se omistava asenne ja käyttäytyminen, tieto että tottelen kun käsketään. Liian kiltti minä.

Toisaalta, olen huomannut myöskin nauttivani toisten härnäämisestä ja kiusaamisesta. Mikään ole mukavampaa kuin härnätä jollekin miehelle orgastinen olotila Senverran dominaakin löytyy, että miehethän ei minun silmille hypi tai tietävät kyllä mitä sitten seuraa. Jos siis ovat itse alistuvaisia ollenkaan..
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.03.2010 23:12
Minä tykkään erityisesti ku nainen raapii pitkillä kynsillään selän vereslihalle! Veri roiskuu, ja kun ei pysty nukkuun selällään pariin viikkoon niin se on sitä todellista nami-namia, heh! Terveisiä ex-tyttöystävälle!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.03.2010 18:51
Oli tässä taannoin IRL keskustelua perin tutun kanssa S/M-jutuista, ja tuli vastaan ihan mielenkiintoisia näkökulmia. Kun täällä tuntuu olevan kohtuullisen paljon väkeä joka syttyy ainakin kevyelle kinkyilylle, kysynkin teiltä: ovatko kumppaninnekin kinkyilyyn taipuvaisia? Entä miten suhteessa pitäisi joustaa jos toinen on sadomaso ja toinen tykkäisi perus vaniljasta, tai jopa säikkyy ajatustakin S/M-leikeistä?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit