Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

sadismi, masokismi ja sadomasokismi

Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.03.2010 21:25

Lainaus: BronzeRain

kysynkin teiltä: ovatko kumppaninnekin kinkyilyyn taipuvaisia? Entä miten suhteessa pitäisi joustaa jos toinen on sadomaso ja toinen tykkäisi perus vaniljasta, tai jopa säikkyy ajatustakin S/M-leikeistä?

Täällä ukko täysin vanilja, enkä osaisi sitä silleen kunnioittaakaan kuin jotain muuta henkilöä tässä alistuneisuudessani pitäisi.. Menis turhaks tahtojen taisteluks vaan. Tuosta joustamisesta en tiedä, ehkä sitten pitäisi antaa sen toisen edes netissä jutella samanhenkisten ihmisten kanssa, käydä kinkybileissä jne..? Itse haluaisin hyvinkin vapaan suhteen, mutta näillä mennään mitä tarjotaan
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.03.2010 00:47

Lainaus: BronzeRain

ovatko kumppaninnekin kinkyilyyn taipuvaisia? Entä miten suhteessa pitäisi joustaa jos toinen on sadomaso ja toinen tykkäisi perus vaniljasta, tai jopa säikkyy ajatustakin S/M-leikeistä?

Ite tykkään olla sekä alistajana että alistettu, mutta onnistun syttymään myös ihan perusmenostakin. Siitä ei siis ole epäilystäkään ettenkö osais joustaa, mikäli kumppani ei kestä rajumpaa. Mutta sinänsä paha sanoa kun ei ole kumppania niin ei voi varmaksi sanoa. Ja varsinkin kun yhtälöön lisätään varsin outo fetissi (en tiedä varmaksi mutta luulisin ainakin sen olevan suht harvinainen) niin voi olla vähän funtsailua edessä sitten kun se oma kulta löytyy.
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.04.2010 20:32
Mä oon todistetusti masokisti, ja sadistiakin löytyy. Sen verran vähän oon kuitenkin aluetta päässyt tutkimaan, etten voi vetää lopullisia johtopäätöksiä vielä mistään, mutta arvailuja kyllä on Alistujaa musta ei saa tekemälläkään, tai no, ehkä saattaisin ihan pikkusen voidakin jollekin ihanalle ihmiselle... Alistajana taas (näin mielikuvituksen perusteella) saattaisin ollakin ihan hyvin. Piiskaamista on tullut kokeiltua puolin ja toisin, enkä siitä kyllä halua luopua Sidonta samaten, siinä pääsee käyttämään omaa luovuuttaan ja luomaan taidetta ihmisvartalolle, samalla rajoittaen liikuntakykyä ja aiheuttaen aistielämyksiä... Ah, estetiikkaa.

Sinänsä mua ei häiritsis laisinkaan, jos kumppani olis vanilja, kokeilunhalua kyllä pitää löytyä. BDSM ei oo mulle mikään välttämättömyys, lähinnä vaan mukava mauste

Mutta kaikille asiaa pohtiville, käykää ihmeessä kinkybileissä! Siellä on älyttömän rento tunnelma ja helppo tutustua uusiin, samanhenkisiin ihmisiin. Ja silmänruokaa löytyy vaikka muille jakaa
  • Lähetetty: 09.04.2010 12:16

Lainaus: Dineara

Mutta kaikille asiaa pohtiville, käykää ihmeessä kinkybileissä! Siellä on älyttömän rento tunnelma ja helppo tutustua uusiin, samanhenkisiin ihmisiin.

Menis tuosta vannomaan, mutta kaippa se jos on ulospäinsuuntautunut toisin ko mie..
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.04.2010 13:36
No en mäkään mikään ulospäinsuuntautunut ole, ja istun siellä tasan sen näkösenä ettei kenenkään luulis tulevan lähellekään, mut siltipä vaan on muakin pari kertaa lähestytty mitä mielenkiintoisimmissa merkeissä. Ei tietenkään tarkoita sitä, että mistään voisi edes löytää ketään, ellei itse siihen panosta, se nyt on ihan varma. Varsinkin, jos ei edes raahaudu paikalle Mutta siellä ei oo kyllä pelkoa siitä, että pitävät perverssinä ja epänormaalina, jos yrität ajatuksia vaihtaa jonkun kanssa, joten sinänsä on helpompi ilmapiiri lähestyä ihmisiä.
  • Lähetetty: 15.04.2010 08:53
Dineara : Itteasiassa yhden näiden bileiden järjestäjän (tai jotain sinnepäin, tunnettu piireissä kuitenkii) kanssa juttelin tästä että tutustuu uusiin ihmisiin, se oli miun kanssa suht samaa mieltä tuosta ettei siellä oikein ihmisiin tutustu, ellei niitä tunne/tiedä jotain muuta kautta, ovat ainakin Helsingissä niin omia kuppikuntiaan Toki jos sinulle näin hyvä tuuri käynyt että on tultu juttelemaan, niin hienoahienoa Se on kyllä kivaa että ei pidetä mitenkään epänormaalina, tekipä melkein mitä vaan.. Oottelen nyt itse vielä tietoa että nähäänkö miut seuraavissa Hesan bileissä vaiko eikö..
  • Lähetetty: 04.05.2010 09:57
Kivat bileet oli, seuraavaksi Turkuun!!
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.05.2010 10:51
Itse odottelen kesäkuun bileitä Hesassa, Turkuun ei ole mahdollisuutta lähteä
Kirjoittanut: CookieCat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2010 13:50
Ujosti kyselen että pidetäänkö Suomenmaassa missään ihan kahvilatapaamisia tms. tällaisille epäbilehileille? Ulkomailla kutsutaan muncheiksi.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.05.2010 19:23
On kahvilamiittejäkin Itse en ole käynyt, mutta bileitä ennen on ollut ja sitten ihan "normi" kahvila/baarimiittejä. Kannattaa rekisteröityä Tuntemattomaan maahan tai Leikkikehään, niissä tiedotetaan hyvin
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit