Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

sadismi, masokismi ja sadomasokismi

Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.05.2010 09:43

Lainaus: Miss Angel

Itse odottelen kesäkuun bileitä Hesassa, Turkuun ei ole mahdollisuutta lähteä

Hienoa, näemme siellä sitten! Tai ainakin toivottavasti näemme Jos tunnistaa, niin saa tulla nappaamaan hihasta/jostain mistä kiinni saa.. Koitan saada jotain kuvatuksiakin profiiliin joista ehkä sitten tunnistaa
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.05.2010 21:42

Lainaus: Mina

Tai ainakin toivottavasti näemme

Hih, ehkäpä! Saa minuakin moikata, irc-galleriassa on kuvia nickillä Miss__Angel - voi olla bongaus hitusen helpompaa
Kirjoittanut: Gottero (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.05.2010 12:00

Lainaus: CookieCat

Jep, tykkään olla sidottuna, saada piiskaa, ym., ties vaikka antaakin (ei kokemusta

Samma här - eli jossain kiinni on kiva olla ja saada sitten piiskaa (kaikkea sitä kestääkin) ja eikä haittaa vaikka jos ihmisiä on ympärillä seuraamassa esim. pippaloissa.

Lainaus: BronzeRain

kysynkin teiltä: ovatko kumppaninnekin kinkyilyyn taipuvaisia? Entä miten suhteessa pitäisi joustaa jos toinen on sadomaso ja toinen tykkäisi perus vaniljasta, tai jopa säikkyy ajatustakin S/M-leikeistä?

Joo kyllä täällä päin on jonkin verran kinkyilyyn taipuvainen kumppani (onneksi) - eli kaikki "normi" kinkyilyt ovat ok.
Joustamisesta: olisi tietty tosi kiva, että nämä kaksi ihmistä voisivat lähentyä edes jollain tavalla tässä(kin) asiassa - alkaahan esim. pariskuntien harrastukset lähentyä ajan saatossa, niin miksei myös tämä Eihän se tietty ihan heti käy, mutta hitaasti hyvä tulee Eli aikaa vaan peliin - tietty odottavan aika on aikas pitkä. Toinen apu tähän voisi olla esim. Minan ehdottama bilettäminen "alan" bileissä.
  • Lähetetty: 25.05.2010 12:57
Ehdotinko mie sellastakin? Olenpas ollut aikaansaava.. Anteeksi OT ja taisi tästä onelinerikin tulla.. Eipäs tullutkaan, haa!
  • Lähetetty: 25.05.2010 16:36
Mina: Joo kyllä

Lainaus: Tiragen

Ite kun harrastan kansantanssia ja oon kouluttautumassa ammattitanssijaksi, niin tämä tahti on sellaista rääkkiä ja suorittamista (baletin puolelta kaikki ihanat jutut kuten plièt, relevet...) ja kaikenmaailman tanhut että tanssin aiheuttamasta kivusta ei ehkä voi muuta kuin nauttia sekopäisesti.

Kiitos, nyt mä ymmärrän minkä takia minusta tullut tällainen kuin mä olen - tanssitunnilla kyllä saa tuntea kärsimystä, kipua jne. Mutta mutta sitten tulee lopulta se älyttömän hyvä olo kaiken sen "kidutuksen" jälkeen. Välillä siihen voi mennä puolikin päivää, mutta aina se hyvä olo tulee, aina
Kirjoittanut: Faery (Nimetön)
  • • Muokkasi: Faery
  • Lähetetty: 25.05.2010 17:33
Luulen omaavani sadomasokismisiä piirteitä, mutta vaikea tästä on mitään puhua, kun ei ole kokemusta. Olen täysin tiedostamaton näistä asioista. Muttah, ei se ole silti niin vaikea kuvitella itseäni alistetuksi tai alistajaksi. Näistä piirteistä huolimatta, pelkään kipua ja pyrin monessa suhteessa ihan liioitellusti välttämään sitä. Ristiriitaista, eikö vain. Se riippuu minkälaista kipua.

Mutta kaikille asiaa pohtiville, käykää ihmeessä kinkybileissä! Siellä on älyttömän rento tunnelma ja helppo tutustua uusiin, samanhenkisiin ihmisiin. Ja silmänruokaa löytyy vaikka muille jakaa

Kuulostaa ihan hauskalta, mutta ei taida olla miusta käymään missään bileissä, ainakaan yksin. Kahvilaankin kun on joskus vaikea mennä
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.05.2010 00:21

Lainaus: Faery

Näistä piirteistä huolimatta, pelkään kipua ja pyrin monessa suhteessa ihan liioitellusti välttämään sitä. Ristiriitaista, eikö vain. Se riippuu minkälaista kipua.

Niinpä. kukapa siitä kivusta tykkäisi, jollei siinä olisi jotakin muuta mukana.

Minua ainakin v*ttaa kun ruokaa laittaessa räiskyy kuumaa öljyä käsille, mutta se on toinen asia jos tulee hiukan kynttä kesken rakastelun.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.05.2010 13:11

Lainaus: mlrd

Niinpä. kukapa siitä kivusta tykkäisi, jollei siinä olisi jotakin muuta mukana.

Minua ainakin v*ttaa kun ruokaa laittaessa räiskyy kuumaa öljyä käsille, mutta se on toinen asia jos tulee hiukan kynttä kesken rakastelun.

Ja ei kukaan taida tykätä hammaslääkärillä käynnistä tai grillin jonossa hakatuksi tulemisesta. Tuskin kukaan haluaa myöskään että naapurin vihainen koira puree, tai kiukkuinen pikkulapsi (miksi muuten lapset purevat minua?), vaikka se pureminen petipuuhissa olisikin aivan ihanaa. Tai en ainakaan minä halua.
  • Lähetetty: 26.05.2010 14:27

Lainaus: Faery

Mutta kaikille asiaa pohtiville, käykää ihmeessä kinkybileissä! Siellä on älyttömän rento tunnelma ja helppo tutustua uusiin, samanhenkisiin ihmisiin. Ja silmänruokaa löytyy vaikka muille jakaa

Kuulostaa ihan hauskalta, mutta ei taida olla miusta käymään missään bileissä, ainakaan yksin. Kahvilaankin kun on joskus vaikea mennä

Voi sinua.. Ei hätää, mie olen Helsingissä näillä näkymin aina, saa tulla taputtelemaan olkapäälle jne Ja siis lisäyksenä tuohon aikaisempaan toteamukseeni täsmennyksenä, bileistä kannattaa tuntea joku, muuten voi tosiaan tulla vähän yksinäistä, mutta jos on rohkea, niin sinne juttelemaan vaan, ei ne/me ketään syö :P
  • Lähetetty: 11.06.2010 22:12

Voi sinua.. Ei hätää, mie olen Helsingissä näillä näkymin aina, saa tulla taputtelemaan olkapäälle jne Ja siis lisäyksenä tuohon aikaisempaan toteamukseeni täsmennyksenä, bileistä kannattaa tuntea joku, muuten voi tosiaan tulla vähän yksinäistä, mutta jos on rohkea, niin sinne juttelemaan vaan, ei ne/me ketään syö :P

Samoin - saa tulla taputtelemaan ja tutustumaan ilman muuta - ei se maailma ihan niin ihmeellinen ole kuin useimmat luulevat Aina on kiva mennä joka paikkaan toisen kanssa - mutta jos yksinään uskaltaa mennä hammaslääkäriinkin, niin tuonnekin "uskaltaa" mennä yksinään Jos vähänkin kiinnnostaa, niin kannattaa mennä, suosittelen!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit