Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viikon paras iskurepliikki!

Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.07.2007 23:32
Usein tulee tyhmiä iskuyrityksiä, melkeen kaikki luultavasti piloillaan. Joskus joku tuli kysymään että lähdetäänkö yhdessä hautausmaalle kaatelemaan kiviä. Vaikka en todellakaan sellaista tekisi. JA tämä huorittelu. Yleensä jos odotan vanhempiani kaupungilla,tulee vanhat känniset miehet suoraan kysymään hintaa. Sanon vaan että olen liian kallis heille. Ja ulkomaalaiset,koko ajan kimpussa! rasittavaa.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.07.2007 21:16

Lainaus: SinofSatan

Ja ulkomaalaiset,koko ajan kimpussa!

Ne todella ovat.
Ehkä heidän kulttuurissaan naiset ovat kirjaimellisesti tarjottimella, jos on esim. vesirajahame + korsetti päällä.
Tervetuloa Suomeen, täällä naisilla on oikeus pukeutua miten tahtoo, totutelkoot siihen.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.07.2007 19:38
No, paras vain kun nauraa räkäisesti aina kun joku tulee huorittelemaan. Jos ei usko niin nostaa metakan. Serkkutytön kanssa ollaan pari kertaa (Kun on ollut tukijoukkoja mukana) sanotta huorittelijoille oikein herttaisesti että ei me maksua peritä. Yleensä ukoilla on mennyt luu kurkkuun.

Lainaus: Devilsbride

Lainaus: SinofSatan

Ja ulkomaalaiset,koko ajan kimpussa!

Ne todella ovat.
Ehkä heidän kulttuurissaan naiset ovat kirjaimellisesti tarjottimella, jos on esim. vesirajahame + korsetti päällä.
Tervetuloa Suomeen, täällä naisilla on oikeus pukeutua miten tahtoo, totutelkoot siihen.

Tässä taas törmää ikivanhaan kulttuuriero juttuun. Olen vaan aina ollut sitä mieltä että toki Suomeen saa ulkomaalaisia tulla, mutta maassa maan tavalla. Samallailla minäkin aion taipua kunkin vierailemani maan normeihin. No en tietenkään aio islamilaisissa maissa kulkea kaapu yms. päällä, mutta muuten.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.07.2007 20:17

Heidän kulttuurissaan ei varmaan moinen pukeutuminen edes ole sallittua, mikäli tarkoitetaan nyt näitä islamilaisia. Koska eikös heillä nimenomaan ole, että naisten pitää peittää hiuksensakin ja paljasta pintaa ei saa näkyä melkeimpä yhtään (silmät nyt sai ainakin näkyä, mutta saiko muu osa kasvoista ollenkaan, en ole perehtynyt asiaan).
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 29.07.2007 23:35

Tietyt Suomalaisetkin miehet voisivat pikkuhiljaa alkaa oppimaan tuon asian.
Jokin on oikeasti vinossa, kun tavallisen arki/koulupäiväkin jälkeen saa olla kuuntelemassa kiimaisten, keski-ikäisten miesten ehdotuksia.

Enkä minä edes pukeudu järin paljastavasti.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 30.07.2007 00:21
Tänään kaupan edessä yks kundi: "Tuutko käväseen meillä, asun ihan tos lähellä?" Kysyin et miks hemmetissä, enhän ollu aiemmin nähny koko tyyppiä! Tää vastas: "Mä osaan tehä tosi hyvin lävistyksiä, ainaki mun frendit sanoo niin"
Et sillee.....
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.07.2007 12:03

Lainaus: Morfinsia

"Jos sä käyttäisit vähemmän meikkiä ja oisit blondi ja pukeutuisit vaikka mun gledjuihin ni mä olisin jo ihan rakastunu suhun."(henkilö oli n. 20w. hoppari)

Eivätkös hopparit ole näitä tyyppejä jotka pukeutuu aina 10 kokoa liian suuriin vaatteisiin?
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 31.07.2007 12:16

Lainaus: Vampira_666

Eivätkös hopparit ole näitä tyyppejä jotka pukeutuu aina 10 kokoa liian suuriin vaatteisiin?

juuri ne
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.07.2007 12:26

Lainaus: Valkyria

juuri ne

joo,eli meidänkin koulussa on niitä. Näyttävät muuten ihan naurettavilta suurissa lökäpöksyissään.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.07.2007 14:58

Lainaus: Vampira_666

joo,eli meidänkin koulussa on niitä. Näyttävät muuten ihan naurettavilta suurissa lökäpöksyissään.

niin näyttävätkin. luultavasti mekin näytetään niiden mielestä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit