Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viikon paras iskurepliikki!

Kirjoittanut: kuollutnukke (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.08.2007 20:49

Lainaus: Vampira_666

joo,eli meidänkin koulussa on niitä. Näyttävät muuten ihan naurettavilta suurissa lökäpöksyissään.

ja näyttävät siltä kun olisivat paskoneet housuihinsa
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.08.2007 20:53

Lainaus: kuollutnukke

ja näyttävät siltä kun olisivat paskoneet housuihinsa

niinpä. oispa joskus kiva tietää että miltä me näytetään hoppareiden milesetä niin että kysytään joltain hopparilta suoraan...
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.08.2007 21:10

Lainaus: darkAngel

niinpä. oispa joskus kiva tietää että miltä me näytetään hoppareiden milesetä niin että kysytään joltain hopparilta suoraan...

heidän mielestä näytän aivan hintiltä
Mut kyl myö tunnen semmosen mukavanki hopparin joka kääntyi nyt punkkariksi.. " thank god "
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.08.2007 11:06

Lainaus: Valkyria

itse asiassa tunnen pari semmosta tyyppiä -.- ne ovat ite vanhoja ukkoja mutta niitä houkuttelee semmoiset 15-17 vuotiaat tytöt kenet he sitten poimivat tien varrella iltasin "vietääkseen heitä kotiin" mutta matkan aikana juottava ja sitten panevat.

lisäys tähän: semmoinen on rakkaani isoveli. nyt ku oon menos rakkaani luokse mut siel on sen isoveli niin kultani lähetti äsken viestin: "varo sit veljeäni oot just semmoisen pikkutytön näköinen mimmoisia se tykkäis panna." no hyi helvetti.
Kirjoittanut: kuollutnukke (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2007 23:40

Lainaus: darkAngel

niinpä. oispa joskus kiva tietää että miltä me näytetään hoppareiden milesetä niin että kysytään joltain hopparilta suoraan

kerran olin kaverini kanssa kävelemäs ja joku hoppari lauma huus että vappu ei oo tänään.
Kirjoittanut: SkyWay (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.08.2007 10:40
Minulle eivät uskalla huutaa varmaan kun kuulemma näytän siltä että ajelen katuun jos tulee kahta metriä lähemmäksi :P kai mulla on joku automaattinen ilme...
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.09.2007 14:13
Tän vuoden Nummiskas oli varmaan "hauskin" iskuyritys. Olin kävelemäs illal kaverin leiriin kun siinä matkan varrella näin kolme tyyppiä istumas nuotion ääres. Yks niistä huomaa pullon mun kädes. Se kysyy mitä siinä on ja vastaan että kotiviiniä. Se pyytää, että sais maistaa ja aattelin et ok ja lähdin kulkemaan niitä kohti. Pääsen niiden luo ja huomaan ettei niil oo housuja jalas! Kattelen siinä sit taivasta ja ojennan pullon. Tyyppi ottaa hörpyn ja kiittää, oli hyvää. Lähden siitä taas jatkamaan matkaani ku yks niistä ponkaisee ylös ja huutaa:"Odota!". Käännyn vilkasemaan taakseni. Se oli lähteny kipittämään mun perään p*rse pitkällä mua kohden ja huutelee: "Kosketa mun p*rsettä, se on hyvä p*rse! Kosketa ny!". Lähdin siitä sit juoksujalkaa kohti kaverien leiriä (Enkä todellakaan koskettanu sen p*rsettä.)
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.09.2007 14:22
Hehee.. festareilla tapahtuneet iskuyritykset ovat yleensä niitä kaikkein parhaimpia muistella jälkeenpäin.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.09.2007 14:25
Koulussa jotain hevipoikia ylemmiltä luokilta ruokalassa aina kattelee silmät pyöreenä mun kenkiä ja ******** jos on joku tiukka ja lyhyt hame Ja sitten ne saattaa ohimennen heittää kun vien tarjotinta pois "kiva hame" tai "kivat kengät"
Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • • Muokkasi: SatanMyMaster
  • Lähetetty: 28.09.2007 17:59
Kuulin kerran koulussa ollessani et joku tyttö tokais jollekki jätkälle et "käytsä usein täällä?"
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!