Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viikon paras iskurepliikki!

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.09.2007 18:58
Ah, kuulin tutulta jokin aika taaksepäin (äm-irkis niiQ) hauskan 'iskuyrityksen' minkä oli saanut vastaan "Tuuks koodaa mun luo javaa"
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.10.2007 22:41
Itävaltalainen Dubh-Linnissa: "Sinä olet kaunis, minä rakastan sinua."
Nimen omaan viel suomeksi.

Kesällä olin odottamassa bussia Valkeakoskella. Pysäkille kurvasi pakettiauto, jonka kyydissä oli kaks hyvin epämääräisen näköistä ukkoa. Keskustelu meni suurin piirtein näin:

Kuski: "Ootko menossa Tampereelle?"
Minä: "Ei ku Ideaparkiin."
K: "No kuules minä ja kaveri ollaan työmatkalla Tampereelle, ja sinä voit tulla meidän kyydissä, kun matka näyttää olevan samansuuntainen. Sinä mahtuisit hyvin istumaan tähän meidän väliin."
M: "Kuules, en taida tulla."
K: "Ok, no eipä siinä mitään. Hyvää päivänjatkoa!"
M: "No kiitos samoin."

Se oli pelottavaa. No, odottelin siinä vielä ja näin vähän ajan päästä saman auton menevän uudestaan ohi, että olivatpas todellakin työmatkalla.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.12.2007 13:44
Eipä ole sinänsä yritetty iskeä, ei..

Mutta silloin harvoin jos/kun yksin satun baarikierrokselle ilman parempaa puoliskoani lähtemään, niin eiköhän olla persiissä kiinni (olen siis mies ja todella helposti erotettavissa kauniimmasta sukupuolesta) tai jotain muuta vastaavaa.. ei siinä sitten auta kuin kohteliaasti herrasmiehenä hymyillä, kiittää kohteliaisuudesta ja näyttää sormusta.

Siitkäin on tosin jokusen kertaa vastapuoli jatkanut sormuksen nähtyään että "ei se mitään, en mä kerro kenellekään" :P

Jotain rajaa silti.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.12.2007 14:04
Joo ei onneksi ole tarttenut niitä iskurepliikejä kuunneella. On mua nuorempana yrittänyt pariin kertaan joku äijä iskeä (HEH) oli sillon pitkä tukka ja olin pienemmän kokoinen. En tiiä miksi luuli mutta ei oikein napannu.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.12.2007 14:07
Tän vois laittaa myös "parhaat sanoitukset" -ketjuun mutta postaanpa dikkamani Au Pair -yhtyeen yhden biisin:

TYTTÖ TULE LASTENI ÄIDIKSI

Tyttö tule lasteni äidiksi
Meillä on hulluutta suvussa
Rakkauden ja väkivallan välimatka
on melko lailla häilyvä käsite

Meillä on juoppoutta suvussa
Meillä riippuvuudet, huono itsetunto
vahvistuvat polvi polvelta

Meille petturuus on elämäntapa
Me tehdään mitä tahansa rahasta
Me hoidetaan hommat sillä lailla
ettei moni vaan jäis kaipaamaan

Me voidaan luvata mitä tahansa
Mutta ei parannuta ikinä
Ihan pinnan alla oottaa pimeet voimat
tekosyytä päästä irti ja tuhota

Juuri sinä pitkäjalka gasellisilmä
Tule lasteni äidiksi

-------------------

Ihme jos ei toimi
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 03.12.2007 15:22

Lainaus: Deadboy

postaanpa dikkamani Au Pair -yhtyeen yhden biisin:

TYTTÖ TULE LASTENI ÄIDIKSI

Oh damn, mä ainakin avaisin jalat heti!
pitääpä heti tsekata tuo Au Pair-bändi, sen verran asenteellinen sanoitus tuossa. (:
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.12.2007 13:57
Puli ukoilta kuulee nykyään kaikenlaista. Syksymmällä keskusteli meni suurinpiirtein näin.

M:miä
P:pultsari

P: mitäs noin kaunis tyttö tekee ulkona tuollaisissa vaatteissa?
M:jaa-a.
P:Olet niin seksikkään näköinen noissa sukkahousuissa ja korkeissa kengissä,että mennäänkö meille?
M:eipä taideta mennä.

Siiryyin kauemmaksi,mutta silloin pultsari tulee perässä ja raahaa muutaman kaverinsakin mukaansa.

Toistamme saman keskustelun,jonka jälkeen lähden kauppaan eivätkä enää tule perässä. Huoh.
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.01.2008 22:24
"Saanks mä haistaa sun hiuksia"
-tee mitä lystäät
*hetki hiljaa*
"hei, sähä voisit jättää sen tyttöystäväs.."
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.01.2008 00:23

Lainaus: Swanette

Joitakin naisia tosin on siellä yritetty kai vaihtaa kameleihin. -_-

Jep, oltiin Marokossa käymässä tuossa pari vuotta sitten ja yriti eräs hassu lääkekauppias ihan tosissaan tarjota minusta kamelia ja jopa aasia. :o

Muuten ei ole tainnut tulla mitään erikoisempia iskuyrityksiä, yleensä sitä vanhaa puliukkojen löpinää ja sitten tietenkin nämä mielikuvitusrikkaat festareilla kuullut jutut, jankkaukset ja vonkumiset. :>

Nykyään en kyllä enää edes uskalla vastailla moisiin heittoihin riippumatta siitä kenen suusta ne tulevat. Meinasi tuossa jokin aikaa sitten käydä todella huonosti kun joku mukava ulkomaalainen, enemmän tai vähemmän päihtynyt setä otti ja nappasi kinni. Ja paikkana oli Helsingin keskusta ja päivä oli kaunis ja aurinkoinen. Hrr..
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 23.01.2008 11:45
Eilen: "Hope I don't get arrested, b'cause I'm thinking criminal." Olin vähän että "Join the club, buddy. I don't think mutilation and murderous arson are in the law's good books either. And if you stand there long enough, I'll commit both."

..Noei, eihän se mitään pahaa tarkoittanut, mutta olihan se vähän juustoinen heitto.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit