Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viikon paras iskurepliikki!

Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.01.2008 16:15
Siinä teille. "Jos olisit Pokemon niin valitsisin sinut!" Repikää tosta iloa
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2008 19:17
Ei kuluneelta viikolta, mutta viime alkusyksyltä.

"Tuutko meille pajauttelemaan?"

Olin ihan myyty.
Kirjoittanut: hullogootti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.01.2008 19:33

no hei tää on sit paras et varautukaa nauramaan

Me oltiin mun bestiksen kans raxissa ja meiän viereen tuli istuun joku möhkäle (sori)
oltiin just lähössä ja kannettiin lautasiamme niin mun bestris tuli mun peräs. se sit sähläs siellä jotain ja mä menin edeltä. se kaatoi aluks limsat sen miehen paidansisään ja sit tiputti vielä lusikansa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 23.01.2008 19:51

Lainaus: hullogootti

no hei tää on sit paras et varautukaa nauramaan

Eihän tuossa ollut mitään iskurepliikkeihin liittyvää..?
Kirjoittanut: Rigis (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2008 20:05

Lainaus: Heetteri

Eihän tuossa ollut mitään iskurepliikkeihin liittyvää..?

Joo tais mennä multaki vähä ohi.

Mutta aiheeseen. Kaikkea sitä on kuullut mut ehkä tän hetken hohdokkain: "Sä oot tosi kaunis, onks sulle sattunu liikenneonnettomuus?" Tais mennä ajatus ja sanat sekasin
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.01.2008 20:13
Lähe asumaan mun luo
Kirjoittanut: maammanellielli (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2008 09:41
Kateus ei kaunista ketään, totesin joskus. Tokaisi eräs "setä" vain takaisin että et ole tainnut olla koskaan kade kun noin kaunis olet.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2008 10:32
Minä en ole pitkään aikaan kuullut mitään iskurepliikkejä.

Laskuihin mukaan ei oteta Kampin käsirasvamyyjiä, jotka koettavat saada purnukoitaan kaupaksi huutelemalla perään bjytifuul gööööörrrrllll.
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2008 01:38
"Hei! Haluuksä hyvää seksiä?"
" Ööö, en?"
"No lähe sitte mun mukaan!"
Kirjoittanut: Thrillence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.02.2008 01:59
Öh. Minua yritettiin pari vuotta sitten iskeä paristoilla. Kyllä luit oikein, paristoilla. Eräs paria vuotta minua vanhempi lurkki heitti jalkojeni juureen kaksi sormiparistoa, minähän kumarruin poimimaan ne ja ihmettelin että mistä hemsvetistä ne siihen tuiskahtivat. Sitten tämä tyyppi tuli, ja ylitsevuotavasti paristojensa pelastamisesta kiitellen otti käteni käsiensä väliin, ja hivutti patterit eeerittäin hitaasti kädestäni toistellen että kuinka nättidaa kivadaa yms ihkudaa mä olen kun mää niin urhoollisesti luonnonvoimia uhmaten noukin ne pirun patterit tantereelta lojumasta. I'm afraid. I'm very afraid o_o

Kaveri heitti läpällä mulle notta "Onks sulla karttaa, mä eksyin sun kulmakarvoihin.."
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit