Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viikon paras iskurepliikki!

Kirjoittanut: drama_queen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.03.2008 16:01
Mulla on toiminu ''Läheks joraa?''
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 20.03.2008 17:31
Helsingissä siinä legendaarisen Kompassisysteemin seudulla joku mimmi tuli juttelemaan. Luulin, että siitä sikiäisi joku iskuyritys, mutta neiti alkoi odottamatta kyselemään kiinnostaako minua osallistua johonkin hyväntekeväisyyteen. Screwed.
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.03.2008 17:47
tänään kaupassa selasin infernoa vähäsen läpitte ja joku n.40-vuotias mies tuli sanoon että mun kuuluis olla siinä kannes
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.03.2008 18:57
Ainiin nyt muistin!! Eräs samalla paikkakunnalla asuva 2 vuotta nuorempi poika tuli kysyyn '' Moi. Lähdetäänkös katselemaan yhdessä helvetin autoja ''

Olin vaa sillee.. '' Joo ei taideta...''
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.03.2008 20:15
"moi. tykkäätkö örinähevibändeistä?"

öö.. Hell yeah!
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.03.2008 20:38
Tänään aamulla, kun olin pihalla, niin joku ihme juoppo tuli siihen pihatielle ja kehui kaunista päivää... Mutisin jtn vastaukseksi ja kohta se äijä huus et: "Lähtishit shä thänään mhun khaa byörräretkhelle?" Ihania nää naapurit täällä maalla
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 23.03.2008 18:28
Olin eilen kaverille kuskina (pelotti niin perkeleesti kun takaliston alla oli 15 tonnin bemari joka on noin puolet isompi kuin se auto jolla olen tottunut ajamaan), ja seisoskeltiin ulkona auton vieressä odottelemassa loppuja kyytiläisiä. Siinä oltiin minä, ukkoni ja auton omistajan tyttöystävä. No, ohi käveli joukko humalaisia nuoria miehiä. Yksi näistä miehistä pysähtyi kohdalla, katsoi ensin minua päästä jalkoihin, ja sitten sitä toista tyttöä. Sitten jätkä tuli lähemmäs ja kuiskasi korvaan: "Toi sun kaveri on melkein yhtä hyvän näköinen ku sä." Sen jälkeen miesporukka jatkoi vähän naureskellen matkaa.
Olihan tuo taas mieltä ylentävää.

edit: Hups, ruma sana...
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.03.2008 12:36
Noniih, eilen oli menossa metrolla itikseen systerilleni ja siinä venasin sitä oikeeta, kun viereeni penkille änkesi joku tosi ruma blondi vanha ukko, joka haisi nii maan ******* viinalle ja röökille. Hetken siinä katteli mua, mä koitin olla vaa ku mitää ei ois ollutkaan, sit se avas suunsa ja alkoi kyselee, että mitä kuuluu, miten meni päääsiäiset ja mä koitin vastailla jotain mahdollisimman epämääräistä takasin saadakseni sen hiljaiseks, ei onnistunut. Se jatkoi utelua, että onks kankkunen ku istuin paniikkia vältelläkseni paikallani ku patsas seinään tuijottaen. Se kävi läpi iän ja mä viisaana heitin, että nuorempi ku 21, mut vanhempi ku 19 ja se varmaa oli luullu mua ehkä 12-15v:ks. Äh, no nuoruus on eduksi Sitte se heitti, että mä voisin varmaa hakea kosmetologiks, koska mulla on niin paljon karismaa ja luonnetta ja mulla oli tippua leuka lattiaan, urheesti sain sen kuitenki pidettyä kii. Vai että karismaa ja luonnetta enkä koskaa ollut sitä enne nähnyt ja toivon, etten ois eilenkään. äh, mä vihaan noita juntteja..
Kirjoittanut: Miro (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Miro
  • Lähetetty: 12.04.2008 17:30

Lainaus: Heetteri

no hei tää on sit paras et varautukaa nauramaan

Me oltiin mun bestiksen kans raxissa ja meiän viereen tuli istuun joku möhkäle (sori)
oltiin just lähössä ja kannettiin lautasiamme niin mun bestris tuli mun peräs. se sit sähläs siellä jotain ja mä menin edeltä. se kaatoi aluks limsat sen miehen paidansisään ja sit tiputti vielä lusikansa.

tuossa ei kyllä mitään iskurepliikkiä ollu, ja pakko kysyä, bestis? nahkasaapas? hahahaha.
parhaat (kaverit on heittäny suurimman osan vitsillä, ja jotkut näistä pari tyyppiä on tullu sanomaan mulle tms.)
sun vanhempien täytyy olla aika helmiä kun oot noin simpukka ; )
niin ja yks kemppanenyritti iskeä yhtä sannaa . Tiputti "vahingossa" kynän sannan jalkojen väliin, sanna koukistui nostamaan sitä kynää niin kemppanen kattoo kuola tippuen sannan jokasta liikettä :S sanan aivan nolona jalat nopiasti kiinni toisiinsa. Ja se jätkä tuijottaa sannan... rintoja ja kuola tippuu, ällöttävä tyyppi.
"Meille vai teille?"
"Oot aika hottishhh"
"mhä koshin shua khun oot nhiin hottishhh.."
Ja joku vanha juappo paappa tuli kaupas mun lähelel kun olin ostamas popcorneja(leffailta)ja sanoi että katos, minulla on tämmöisiä herkkuja ja iski silmää :S sama juoppo on puristanu siskoani takapuolesta.
niin ja ööö.. Ite kiusaan vuoden nuorempaa arkkolaa, ah, se on niiiin hauska.
"Arkkola hei, oon rrrrrrrakastanu sua siitä lähtien kun tulit tänne kouluun.Mennäänkö rolssiin keskiviikkona?"
ystävänpäivänä"Arkkola, tein sulle sydämen. oon ihan löööv suhun. *heitän lumisydämen maahan ja hyppään sen päälle*mutta en enää. buahah."
"Mikä on englanniksi tykkään sinusta ;D?"
nuo arkkola jutut ei oo kyllä iskurepliikkejä mutta.. : )
kiusaaminen on kivaa. Menin mun ihastuksen luo ja sanoin "Tykkään susta **********"ja juoksin "kaverreiteni" luokse ja sanon kymppi tänne. hauskaaa
Kirjoittanut: Pristine (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 12.04.2008 23:32
"Saat istua mun naaman päällä"
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit