Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viikon paras iskurepliikki!

Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Vulpecula
  • Lähetetty: 13.04.2008 12:42

Lainaus: Pristine

"Saat istua mun naaman päällä"

hah Istuitko?

"Sun silmissä on sitä jotain. se on sitä jotain."

(Mode muokkasi viestit yhteen)
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 13.04.2008 13:39
Turkissa käydessäni yhteen aikaan, siellä koko ajan pyydettiin meneen naimisiin. Siellä äijillä oli tapana heittää kolikoita tielle kun kävelin minihameessa ohi, ja sit konttasivat niiden lanttien perässä saadakseen kurkkia mun hameen alle...
Hauskin juttu oli vuonna 1996 kun olin Turkissa mutsini ja mummoni kaa, niin vastaan tuli 3 äijää, nuorin oli joku 25-vuotias, ja se pyysi mua naimisiin kanssaan. Sen faija, joka oli joku 50-vuotias pyysi mutsia naimisiin, ja se vanhin pystyynkuivanu kääkkä, joka oli taas sen "faijan" isä pyysi mummoa naimisiin!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.04.2008 17:40

Lainaus: Ninni

Turkissa mutsini ja mummoni kaa, niin vastaan tuli 3 äijää, nuorin oli joku 25-vuotias, ja se pyysi mua naimisiin kanssaan. Sen faija, joka oli joku 50-vuotias pyysi mutsia naimisiin, ja se vanhin pystyynkuivanu kääkkä, joka oli taas sen "faijan" isä pyysi mummoa naimisiin!

kerralla koko konkkaronkka rengastukseen
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.04.2008 18:01
Kiva näitä iskurepliikkejä on lukea, harmi vaan ettei itsellä ole aihetta kirjoittaa, koska kukaan ei ole koskaan yrittänyt iskeä xD
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.04.2008 19:00
No tästä on aikaa, mutta kun tutustuin äijääni hän heitti tylysti:
-Moi, ooks gootti? Se naurattaa joskus vieläkin molempia, että kuinka tyhmiin lauseisiin sitä sitten lopulta kiinnittää huomionsa : P

Ja kaverille jotkut äijät kuulemma laivalla tullu syödessä:
-Onks tässä pöydässä tilaa?
-*kaverikattoo isoo tyhjää pöytää* Joo ei taida nyt olla.
-Hehe, että sellasta tänää.
Aamulla samat äijät kuulemma tulleet sanoon kaverille ja sen matkaseuralle: No nyt sulla näkyy olevan oikeesti seuraa.
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.04.2008 20:25
Mua ei olla onneks yritetty iskeä, mutta mesekaverin kanssa keksittiin yks hyvä: "Tuuks metsään seuraamaan kersoja?" Toimii !! Mesekaveri kokeili OT
Kirjoittanut: Pristine (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 18.04.2008 07:49

Lainaus: Vulpecula

Lainaus: Pristine

"Saat istua mun naaman päällä"

hah Istuitko?

Toki~ ...Kieltäydyin kohteliaasti. Meinasi leuka tipahtaa kun tuon kuulin. (Ihan vaikka vaan sen takia että kukaan ei minulle ikinä mitään tuollaista sano)
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Unholysacrament
  • Lähetetty: 18.04.2008 09:58

Lainaus: Swanette

Joitakin naisia tosin on siellä yritetty kai vaihtaa kameleihin. -_-

Minun äitiäni on yritetty vaihtaa kahteen kameliin

Kerran turkisas menin aurinko lassikauppaan ja pitäjä rupesi heti kauppaamaan tytärtän minulle

Lainaus: M Chaosbreather

Todellakin hämmentävää.
Miekkosellani kävi jotain vastaavaa.
Hän oli naispuoleisen kaverinsa kanssa baarissa. Ensin heidän pöytäänsä tuli keski-ikäinen äijä juttelemaan
-"Mitäs tytöt?"
-"Mie oon kyllä äijä"
-"Aijaa, oletteko te sisaruksia?" (heillä oli saman pituiset vaaleat hiukset)
-"No ei olla"

Keski-ikäinen äijä siirtyi juomaan sivummaksi. Mieheni ja kaverinsa kävivät vuorotellen olutta hakemassa. Siinä vaiheessa se mies oli jo ihan änkkyrän kännissä. Sattuipa sitten mieheni vuoro hakea olutta ja keski-ikäinen äijä läpäytti takapuolelle sanoen "Onpa hyvä p e r s e"
Mieheni kääntyi oluen kanssa mulkaisten, oli keski-ikäisen äijän ilme näkemisen arvoinen kun tajusi, että ei ollutkaan se nätimpi osapuoli.

Itse olen säästynyt tuollaiselta vaikkka pitkät hiukset onkin, ruumiinrakenteeni kun on melko miehekkäs

Lainaus: Transylvania

Heh! viime talvena oltiin poikakamun kanssa baarissa, niin joku pikku 18v. hevari yritti iskee. Huvitti tosiaankin ko sillo olin 26v.

Suvussani on yksi nainen jolla on mustat pitkät hiukset ja hän on melko pienikokoinen, ikää on 25v niin kyllähän yksi kaverini luuli häntä 15 vuotiaaksi

Johan tota tekstiä tulikin paljon >.<
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Evelyn
  • Lähetetty: 20.04.2008 11:42
Perjantaina kävin kaverini kanssa paikallisessa. Istuttiin ihan rauhassa kaksistaan kun siihen viereen änkesi sitten jokin ukko. Ainut asia, mitä hän sanoi oli "Huhuu!" Koko illan hän seurasi meitä ja toisteli "Huhuu! Huhuu!" No, olipa edes kerrankin erikoinen iskemisyritys :D
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 20.04.2008 12:15
Minua muuten läpsäisi eilen spuge takamukselle, kun olin kesken työpäivän ulkona tupakalla O___o Tästä lähtien kyllä käyn pelkästään eräällä parvella jonne vain työntekijät pääsevät, enkä jää hihhuloimaan roskiksien luo.

No eihän tämä mikään iskuyritys ollut, mutta silti. O___o
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit