Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Vanhusten/Keski-ikäisten käyttäytyminen

Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.07.2007 18:05

Lainaus: Azrael

Kaupan kassalla tietyt keski-ikäiset myyjät eivät vaivaudu edes tervehtimään minua vaan katselevat pitkin nokkaansa kuin jotakin halpaa ****** vaikka edellisen asiakkaan kohdalla sitä oltiin niin iloista ja kohteliasta että..

toi on jotenkin vaa niin tuttua
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.07.2007 20:10

Lainaus: The_Killer_Doll

Sokoksella on kyllä pahimmat mummot.

Kyllä ne on stockmannilla jopa pahempia. Tönivät minkä kerkeävät. Yksi jopa huitaisi kaveriani kävelykepillä!
Mentiin stockmannilta katsomaan kaverille vanhojen pukuun sopivia hanskoja kun ei muualta löytynyt.
Katseltiin ihan rauhassa hanskoja kun kaksi mummoa meni valittamaan meistä vartijoille jotka sitten alkoivat seurata meitä(!!?!?) Seurasivat läpi koko shopin meidän perässä kassalle asti ja tarkistivat vielä kaveriltani kassalla paperit kortilla maksun yhteydessä vaikka tämä maksoi alle 20euron ostoksen.....juuu. Suvaitsevaisia epäelitistejä siellä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.07.2007 20:26
Ah, mikään ei paranna päivää niin paljon kuin mulkaavalle täti-ihmiselle hymyily oikein aurinkoisesti! Suosittelen kokeilemaan, siitä ne sitruunan nielleet akat vasta vimmastuvatkin. Hah!

Kyllä minäkin kallistun siihen, että kolmenkympin ylittäneissä on säälittävän paljon niitä kaikentietäviä, nokkavia ja maailmanomistajia. Taitaa ikäkriisi painaa kun pitää itsetuntoa kohottaa toisia mollaamalla.

Ja kaikille niille lapsosille, joiden vanhemmat eivät pidä pukeutumistyylistänne: kyllä ne siitä taipuu kun tarpeeksi kauan vaatetatte itseänne oman makunne mukaan. Muah!!!
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.07.2007 20:29

Lainaus: Piiskansiima

Ja kaikille niille lapsosille, joiden vanhemmat eivät pidä pukeutumistyylistänne: kyllä ne siitä taipuu kun tarpeeksi kauan vaatetatte itseänne oman makunne mukaan. Muah!!!

ja lisäilette heidän hankkimiinsa vaatteisiin jotain pientä ja mukavaa...
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.07.2007 22:21
Niin, muistan ku tapeltiin parisen vuotta sitten äitini kanssa vaatteista ja vihreästä tukasta niin, että kattilat lensivät, ihan kirjaimellisesti Ja sain hyppynarusta iskuja ja kaikkea..

Nooh, kyllä nytten ovat tottunet jo, vaikka luulevat, että ne ajat on ohi, kun näin kesän kunniaksi olen pukeutunut vähän värikkäämmin

Mummokin ostelee mulle yleensä mustia vaatteita lahjaksi ja ihan päälläpidettäviä ne yleensä on :P
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.07.2007 12:29

Lainaus: Nina

Kyllä ne on stockmannilla jopa pahempia.

Juu, kyllä niissä molemmissa on yhtä pahoja. Mutta minulle ei ole vain mitään stokkalla tapahtunut, kaikille kavereille kyllä on.

Lainaus: Piiskansiima

Ah, mikään ei paranna päivää niin paljon kuin mulkaavalle täti-ihmiselle hymyily oikein aurinkoisesti! Suosittelen kokeilemaan, siitä ne sitruunan nielleet akat vasta vimmastuvatkin. Hah!

Tämä on totta. Olen harrastellut.

Lainaus: FrozenCorpse

Mä en saa näyttäytyy faijalleni vieläkää jos mulla on kaulapanta tai nivelsormus

Mä en saa näyttää äidille, jos mulla on sellainen piikkikaulapanta. Äiti rupeaa aina huutamaan että'Ja tuollaisseiden kanssa ei meillä olla!', eikä siinä muu auta kuin lähteä kotoa ja tulla niin myöhään että äiti kuolee järkytyksestä.
Muuten kerrankin tässä bussissa eräs mummo tuli valittamaan että on niin vaarallista pitää moista hökötystä kaulassa, ja että voi vaikka tappaa jonkun. murs.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.07.2007 13:10

Lainaus: The_Killer_Doll

voi vaikka tappaa jonkun

Haha, pitäs ainaki pitää ihmeiset poissa kaulalta!

Tosin, ei auttanu Tuulentytarta ;D
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Kivesnipsutin
  • Lähetetty: 10.07.2007 18:31
Mulle huomautellaan korvasta. Äiti sanoo vähän väliä kuinka ruma se on vaikka venytys onkin vasta pieni. :P

Naapurin 70-80-vuotias mummeli tosin kehuu aina räväkkää ulkonäköäni.
Kirjoittanut: Shade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.07.2007 18:57
Pah. Ei liity aiheeseen, mutta mua ei taida suvaita ns. "tavallisissa" että "gootti"piireissä, koska en oikein uskalla pukeutua täysin goottityylisesti lähinnä vanhempien ja opettajien takia. Goottimusiikin kuuntelukin oli aikamoinen pala perheelle...
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.07.2007 20:21
Mie voisin kanssa avautua hieman töissä kohtaamistani huonosti käyttäytyvistä aikuisista. Olen siis myymässä marjoja sun muuta erään ison tavaratalon yhteydessä.

Ensinäkin jotkut ihmiset on tosi nirsoja, niille ei kelpaa rasia jossa nyt sattuu olemaan yksi pilaantunut, lyttääntynyt tai vähän huonomman näköinen marja. Sitten joidenkin pitää aivan ehdottomasti käännellä ja väännellä joka ikinen rasia ennen ostopäätöstä, vaikka takana olisi jo paljonkin jonoa.

Sitten on "haluan maistaa ihmiset" useimmiten jotain keski-ikäisiä. Useimmat onneksi kysyvät nätisti luvan, mutta olen tavannut sellaista käytöstä, että joku tulee vaan ja nappaa jotain siitä tiskiltä ja juoksee karkuun samantien. Lapsilta tuon vielä ymmärtäisi, mutta aikuiset ihmiset. Mihin jäivät hyvät käytöstavat? Toinen on se, että maistelun jälkeen saatetaan tosta noin vaan nakata ne roskat lattialle tai siihen tiskille, vaikka parin metrin päässä on parikin roskista ja mullakin on aina muovipussi niitä varten.

Toissapäivä oli sellainen neljän hengen seurue johon kuului 2 miestä ja 2 naista. Tulivat siihen sitten ja totesivat että maistetaas nyt näitä herneitä. Toki, mutta siinä vaiheessa alkoi keittämään kun kaikki neljä nappasivat ison kourallisen herneitä per nenä ja eivät sitten kumminkaan ostaneet mitään ja kehtasivat vielä sanoa että huonoja herneitä, vaikken mitään muuta kun kehuja ollut kuullut koko päivänä niistä. Teki kovin mieli siinä vaiheessa pyytää maksamaan se reilu puoli litraa mitä siinä katosi ahnaiden ihmisten suihin. Useimmat sentään tajuavat, että yksi maistiainen per nenä on sopivaa, eihän sitä muuten jäisi myytävää, jos kaikki vaan tulisivat maistelemaan niin paljon kun lystää.

Sitten on niitä ihmisiä jotka aina vinkuvat, että laita nyt siihen paljon extraa päälle. Helkkari!! Ei mene jakeluun, et en mie saa puolta litraa kaupanpäälisiksi antaa varsinkin kun ne litratkin on jo reilulla kädellä laitettuja.

Sitten on mullekaikkihetinyt pentuja, jotka alkavat kitisemään ja huutamaan palosireenin lailla, jos ne mansikat ei sekunnissa tule naaman eteen. Korvat siinä särkyy ja se ei todellakaan auta mitään.

Onneksi kuitenkin useimmat ihmiset ovat tosi mukavia ja varsinkin lapset osaavat olla mainioita kysymyksineen ja juttuineen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit