Gootti.net

Abortti

Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.05.2012 22:34
Olkoon mitä ainetta tahansa, näköjään voi kuitenkin myös tappaa. Jos suolaa haavaan laittaa niin kirvelee kyllä ihan pirusti. Voihan kananmunankin syömiseen kuolla ja myös tietty omega-nappi merkki sisältää joitakin muovia liuottavia aineita. Vasta myös oli uutisissa kun takavarikoitiin potenssi-lääkkeitä jotka sisälsi jauhettua sikiötä (joku firma ainaki hyöty sairaalan abortti-jäänteistä), vaarallisia bakteereita ja muita taudin aiheiuttajia. Tuskin tuoteselosteessa mainittu. Mitä lie ne suola-vedetki sisältää. Never know! Poison! Ei nyt kaikki tietenkkään. Tarkoitus oli vastata "oliko nuo yli ?12viikkosia!" kysymykseen,niin vähän siksi valotin suomen ja kiinan tilanteita. Muuallakin maailmassa on aika kauheaa asian kannalta. USAssa abortti on ollut planned parenthoodin häik äilemätön bisnes. Onneksi kyseisen laitoksen toimien paljastuttua ja uuden elämän tutkimisen tuloksena abortti lakrja on tiukenettu kunnon otteella monessa osavaltiossa! Loistavaa!
  • Lähetetty: 27.10.2012 10:22
Abby Johnson, former Planned Parenthood leader in one of the most active abortion clinics in America, from College Station.
http://www.youtube.com/watch?v=uOcLCvggvtQ
http://www.youtube.com/watch?v=VXa-1KRAOko&feature =relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=HFVt8yLuyUs

Hänen puheet tuossa yllä, voitte katsoa.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.10.2012 11:06
...ollaanhan me nyt varmasti yhdessä maailman koulutetuimmista valtioista ja vuodessa 2012?
  • Lähetetty: 31.10.2012 20:14
Jos USA:ta meinaat,niin ollaan. Vai?
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.11.2012 00:21
Tuossa oli minun mielestäni aika hyvää tekstiä aiheesta:
http://www.patheos.com/blogs/lovejoyfeminism/2012/ 10/how-i-lost-faith-in-the-pro-life-movement.html
Tosin tuo on tuolta rapakon takaa, jossa on tämä vahva Pro-Life vs. Pro-Choice -asetelma.
Aika vahvasti tästä kaikesta paistaa kyllä se, että abortin vastustamisella halutaan enemmänkin rajoittaa naisten vapautta.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2012 10:48

Lainaus: vampirequeen

Jos USA:ta meinaat,niin ollaan. Vai?

Ei. Koko aborttikeskustelu on vähän sama kuin joku Ylen homoilta. Se juna meni jo, ne keskustelut on käyty jo sekä sisäisesti että ulkoisesti aikoja sitten ja osa jengistä on syystä tai toisesta jäänyt laiturille huutamaan. Vaikka oma moraali sotisi kuinka jotakin asiaa vastaan, vaikka pää ei yksinkertaisesti voisi käsittää tai hyväksyä, vaikka jokin olisi jonkun mielestä se viimeinen ilmestyskirjan merkki, se ei sitä todennäköiseseti ole. Kannattaa muistaa, että maailmassa hengaa tälläkin hetkellä miljoonittain jengiä joiden mielestä hiuksensa värjännyt nainen joka vapaasti keskustelee tuntemattomien miesten kanssa netissä on se vihonviimeinen syntinen ja moraalisen rappion airut

Tiivistettynä ja edellistä viestiä selkeyttäen: En näe miksi kenenkään pitäisi vuonna 2012, Suomessa, perustella kenellekään yhtään mitenkään abortin sallimisen hyötyjä. Niistä kun on empiiristä faktaa enemmän kuin kukaan jaksaa lukea. Siis faktaa, ei pahan hullun vauvoja syövän professorin mielipiteitä.
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Trixena
  • Lähetetty: 22.01.2013 15:45
(Viesti poistettu.)
  • Lähetetty: 23.01.2013 09:15
Olen tässä joutunut haastamaan omat kantani, joitakin viikkoja sitten. Edelleen olen elämän puolesta. Niin rakas ystäväni tässä tuli raskaaksi. (sinänsä omaa hölmöyttä,kun ei käyttänyt mitään ehkäisyä) Soitti minulle sitten ihan paniikissa ja itki jne. Menin sitten hänen luokseen ja hän oli jo vähän innoissaan siitä että saisi vauvan. Mies ei vielä tiennyt raskaudesta. Ystäväni hänelle tietenkin kertoi, ja miehensä sanoi että hänen täytyy tehdä abortti. Ei ole työpaikkaa ja muutenkin epävarma elämän tilanne. Ja sanoi että jos hän pitää lapsen,niin ei osallistu tämän elämään tai tue millään tavalla. Ystävälläni on myös sellainen elämän tilanne ettei yksin pystyisi kasvattamaan lastaan. Hän oli sitten aika murheissaan ja koitti vielä puhua miehensä kanssa, kuitenkaan tämä ei taipunut. Ja mitä tätä nuorta miestä tunnen,niin hänkään ei vain ollut valmis. Vaikka vanhemmuuteen yleensä kasvetaan lapsen kanssa. Eihän siihen kauhiasti voi etukäteen valmistautua. Kaverini meni sitten ottamaan sellaisen abortin alotus pillerin sairaalaan, ja kun hän oli siellä niin otettiin myös ensin ultra-ääni. Hoitaja tulosti kuvat ja pyöritteli niitä hänen nenän edessään ja selitti samalle että miten ne pillerit toimivat. Hänellä oli rv 8 ja hän näki pienen lapsensa kädet,pään ja jalat, jotka erottuivat kuvista. Aika huolimattoman oloinen hoitaja..? Tämähän vain järkyttää naista enemmän? Miksi hänelle näytettiin niitä kuvia ja ikäänkuin vahingossa? Hän kuitenkin toivoi että miehensä olisi ollut myös siinä huoneessa ja nähnyt. Hän oli tietty mukana naistenpolilla ja odotti käytävällä. Niin hän sitten meni tän läpi. Ja nyt hän tavallaan tekee surutyötään ja sanoi miule muutaman päivä sitten että koittaa laittaa tämän asian pois mielestään ja vauva olisi syntynyt elokuussa. On kuulemma varmaan silloin todella surullinen ja haikea. Tavallaan kun oon nyt ollu sivusta seuraaja että mitä nainen kokee, ja ettei se ole kaikille mitenkään helppoa. Ja miten voidaan painostaa aborttiin. En ole missään vaiheessa tuominnut tätä rakasta ystävääni, vaikka hän ensin luuli niin. Oon ollu tukena ja korvana koko ajan. Täällä keskustelussa me "pro-life" ja "pro-choice" tyypit vaan vastustetaan ja kannatetaan aborttia. Ihan kun se oisi jotekin helppoa ja mustavalkoista olla jompikumpi? Ja miuta kaduttaa nyt ne jotkin jutut mitä oon tänne aiemmin kirjoittanut, koska en oo kauheesti ajatellu että miten tuomitsevaa osa kirjoituksistani oli. Ja kuitenkaan minulla ei ole oikeutta tuomita ketään heidän teoistaan ja elämänkatsomuksistaan. Tai hylätä rakkaitani siksi että he tekevät jotain mitä itse en tekisi. Ainoa ihminen ketä minulla on oikeus muuttaa paremmaksi ja keneen saan vaikuttaa, olen minä itse. Rakkaus on yhtä kuin antaa anteeksi ja hyväksyä.. Onhan suurin osa ystävistäni ja perheestäni lihansyöjiä,vaikka itse olen täysi kasvis syöjä. Niin kuitenkin he ovat rakkaitani.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 28.01.2013 21:17

Lainaus: vampirequeen

Mies ei vielä tiennyt raskaudesta. Ystäväni hänelle tietenkin kertoi, ja miehensä sanoi että hänen täytyy tehdä abortti. Ei ole työpaikkaa ja muutenkin epävarma elämän tilanne.

Mielestäni tuo mies ajatteli asiaa järjellä ja tuli hyvään tulokseen. Jos ei ole edellytyksiä hoitaa lasta, ei lasta kannata tehdä. Ei ole oikein ajatella "mut kun mä haluun" koska kyse on sellaiseen projektiin ryhtymisestä, jonka päättäminen vie loppuiän.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit