Gootti.net

Abortti

Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.08.2007 20:39
Minä näkisin abortin täysin hyväksyttävänä,enkä kykene ajattelemaan sitä murhana,en varsinkaan kun mietin maailman tilannetta muuten...Eikö sodassa kuitenkin kuole paljon enemmän ihmisiä,ihmisiä joista joku jo välittää ja joiden pois meno tekee muille kipeää. Eihän se "vauva" ole vielä edes kunnolla ihminen pelkkä sikiö.
Ja on kai se mukavampaa kasvaa vanhempien huomassa jotka ovat lapsen halunneet,eivätkä vain joutuneet kasvattamaan kun kumi sattui menemään puhki.
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.08.2007 20:50

Lainaus: Morfinsia

Ja on kai se mukavampaa kasvaa vanhempien huomassa jotka ovat lapsen halunneet,eivätkä vain joutuneet kasvattamaan kun kumi sattui menemään puhki.

Niimpä. On väärin antaa lapsen kasvaa ympäristössä johon ei ole tervetullut. Ja adoptoitavaksi antamisesta sanon, että maailmassa on tarpeeksi orpolapsia muutenkin kuin jos jokainen vahinkolapsi synnytettäisiin ja annettaisiin pois. Kaikkein paras tietysti olisi jos niitä vahinkolapsia ei olisi lainkaan, mutta se nyt on jo aika mahdotonta.
Kirjoittanut: MissSacrifice (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.08.2007 21:55
Olen suunnitellut, että lapsi saa tulla vasta kun olen 30-vuotias ja käynyt kouluni ja elämäntilannekin on sellainen, että lapselle on aikaa ja rakkautta. Sitä ennen päätyisin aborttiin, koska lapsi ei ole mielestäni hyväksi minulle vielä. Koulut kesken ja elämä kesken. Lisäksi en halua luopua kissoistani mahdollisen lapsen takia, joten olen kai todella itsekäs tässä asiassa.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.09.2007 16:39

Lainaus: Morfinsia

Jotkut ihmiset ehkä olisivat tollaisia ja ************* omalle lapselleen, et sinuuu ei es haluttu ym. jaskaa. Mut luulen et kyllä vanhemmat omaa lastaan rakastaisivat ja pitäisivät tervetulleena kunhan hän syntyisi. Kyllähän nyt täysjärkinen omaa lihaa ja vertaan rakastaisi
Kirjoittanut: Gocom (Jäsen)
  • • Muokkasi: Gocom
  • Lähetetty: 16.09.2007 00:06

Lainaus: MissSacrifice

Sitä ennen päätyisin aborttiin, koska lapsi ei ole mielestäni hyväksi minulle vielä. Koulut kesken ja elämä kesken. Lisäksi en halua luopua kissoistani mahdollisen lapsen takia, joten olen kai todella itsekäs tässä asiassa.

On hyvä aina tehdä sen mukaan mikä tuntuu itsestä parhaalta
Kirjoittanut: vaina (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2007 14:15
En IKINÄ tekisi aborttia en ikinä en vaikka kuka sanoisi
koska minulla heräisi heti tunne että olen tappanut jonkun
vieläpä viattoman lapsen......
Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.10.2007 10:13

Lainaus: vaina

En IKINÄ tekisi aborttia en ikinä en vaikka kuka sanoisi
koska minulla heräisi heti tunne että olen tappanut jonkun
vieläpä viattoman lapsen......

Täysin samaa mieltä. Riippuu tietenkin elämäntilanteesta, jos raskaus vaikka haittaisi jotenkin vakavasti elämäntilannetta, niin ehkä sen silloin voisi jotenkin ymmärtää.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.10.2007 11:17
Hyväksyn abortin täysin. Itselläni ei ole koskaan ollut sellaista oloa että joskus lapsen haluan ja toivon ettei sellaista tulisikaan. Jos siis sattuisi niin kamala vahinko, että tulisin raskaaksi niin kyllä se sieltä pois lähtisi tavalla tai toisella. Kamalaa? ehkä, mutta ei ole järkeä päästää lasta ei toivottuna tähän mailmaan. niitä on täällä jo varmasti riittämiin.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.10.2007 13:13
Tekisin abortin jos nyt tulisin raskaaksi. Olisi paljon julmempaa synnyttää lapsi nyt, kun en ehtisi opintojen takia huolehtimaan siitä, kuin tehdä abortti ja synnyttää lapsi sitten myöhemmin kun sille olisi aikaa ja rahat riittäisivät siitä huolehtimiseen. Nyt haluan vielä olla itsekäs teinikakara suhteellisen vastuuvapaasti. Myöhemmin sitten.
Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.10.2007 13:20
Abortti on ihan ookoo, mutta ehkäisy on vielä parempi juttu. Kannattaa koettaa välttää tuohon tilanteeseen joutumista, abortti voi olla hyvinkin traumaattinen.

Mielestäni abortissa ei tapeta ketään. Tilanteita on erilaisia, mutta jos on raskaana ja ei halua lasta, abortti on ihan oikein. Ihmisillä, niin miehillä kuin naisillakin, tulee olla oikeus päättää vapaasti omasta kehostaan.

Vaikka lapsi ei olisi ei-toivottu syntyessään, tilanne voi muuttua. Myöhemmin vanhemmat saattavat katua, mutta se ei oikeuta mihinkään jälki-aborttiin. Lapsen kasvattamiseen liittyy ihan helvetisti vastuuta, eivätkä kaikki ole sopivia siihen, joten abortin pitäisi olla kaikille avoin vaihtoehto. Minulla on tuttuja, joille on kerrottu he olivat vahinkoja, eikä se kuulemma ole ollut kivaa. Toiset taas ovat olleet vahinkoja, mutta silti hyvin rakastettuja.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit