Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

My Little Pony-keräily ja custom

Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.08.2007 13:46
Olen sellaisen käsityksen saanut, että useampikin gootti näitä harrastaa/on kiinnostunut.

Keräilettekö ihan kaiken mallisia poneja vai jotain tiettyä sarjaa?
Onko jokin poni ylitse muiden?
Customoitteko itse poneja?
Miten ihmiset suhtautuvat harrastukseesi?
Oletko muuten vaan kiinnostunut My little ponyista??

Itse keräilen hyvä-ja huonokuntoisia poneja customointiin ja restauroitavaksi. Kokoelmaani kuuluu tällä hetkellä n.30 nelijalkaista ja yksi kahdeksanjalkainen custom.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.08.2007 22:36
*Yksi My Little Pony - keräilijä heiluttelee kavioitaan*
Olen niitä "rumien, laihojen, eiyhtäänmylittleponiennäköisten" G2:sten keräilijä Minusta ne ovat kuitenkin ihania, ja oma lapsuuteni osui G2 kulta-ajalle, eli sinne 1997 vuoteen.
G1:siä en omista kuin yhden ainokaisen (D.J:n) ja en edes yritä alkaa keräämään niitä koska nuo ponit tuntuu olevan tosi kiven alla kun kaikki "tr00-keräilijät" haalii niitä.
Lupasin itselleni että kerään vain G2:sia, vaan kuinkas kävikään, menetin sydämeni G3 ponituksille. Nyt niitä majailee hyllyssäni jo aikamoinen lauma jonka takia piti purkaa tuo itselleni antama lupaus
Lempiponini ylitse kaikkien muiden on tietysti ensimmäinen My Little Ponyni Princess Silver Swirl jonka ostin lapsena koska se oli niin kaunis. Toisena suosikkina tulee ensimmäinen G3 ponini Royal Beauty, jonka takia menetin sydämeni näille kolmannen kauden poneille.
Ponien lisäksi kerään kaikenlaisia mlp-oheistuotteita (pehmolelut, kynät, vihkot, pyyhkeet...) ja joku ulkopuolinen saattaa ajatella että olen ihan kajahtanut ja jäänyt lapsuusvaiheeseen. Haaveeni on löytää My Little Pony-reppu ennenkuin koulu alkaa 15.päivä. Kiire tulee.
Customoinnista olen hyvin kiinnostunut ja olen ostellutkin sitä silmällä pitäen maaleja, poninharjakuituja ja muuta sälää, kunhan vain osuisi kohdalle joku kiva baitti jota alkaa työstämään.
  • Lähetetty: 06.08.2007 17:01
Minulla on yksi G2:nen josta haluaisin eroon. Se ei sovi muiden ponien sekaan ja on muutenkin ihan ernu, kun ei sovi edes customoitavaksi.
Kirjoittanut: Mustasurma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.08.2007 18:05
Tuo olisi kyllä todella mielenkiintoista, itsekkin tässä ajattelin ruveta sellaista harrastamaan. Täytynee vain kaivaa tuolta jostain kaapista pari ponia ja päästää luovuus valloilleen :> Muuten, olisi mukava nähdä teidän customoituja ponejanne, olisi yhtään kuvia sellaisista?
Minullakin on yksi G2, se on oikein rakas minulle, mutta kunhan sitä vähän korjailisi voisi siitä tulla vaikka kuinka hienompi~
  • Lähetetty: 06.08.2007 18:10

Lainaus: Nina

Minulla on yksi G2:nen josta haluaisin eroon. Se ei sovi muiden ponien sekaan ja on muutenkin ihan ernu, kun ei sovi edes customoitavaksi.

G2-poni on tosiaan hieman hankalaa customoida, ne on liian laihoja ja muovi kovaa.
Minkä niminen on tämä G2 jonka omistat? (heti ajattelin että voisit päästä siitä eroon myymällä sen minulle, mikäli en sitä jo omista)
Kirjoittanut: Kryo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.08.2007 20:11
Minultakin löytyy pari My Little Ponya! Lapsena joskus kirpparilta mukaani kinunnut... Muistin, että mulla on myös jokin pieni keltainen pehmokin. Jännää.
Mutta enpäs olekaan keräilijä enkä tee poneilla mitään. En osaa innostua noista, mutta oon nähnyt kuvia, kun jotkut on customoinu ponejaan. Ai että muutamat osaakin olla hienoja.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.08.2007 22:28
Ihana topic! Omistan noin 70 G1:stä. Keräilen siinä mielessä, että ostan poneja vain ja ainoastaan kirpputoreilta (yhtä poikkeusta lukuunottamatta, ostin kaupasta yhden G3:sen, koska se oli vaan niin ihana).

En customoi, koska mulla on kirjaimellisesti peukalo keskellä p.e.r.s.e.t.t.ä niiden hommien kanssa. Jätän customoinnin sen osaaville.
  • • Muokkasi: Nina
  • Lähetetty: 07.08.2007 14:44
Tuolta löytyypi kuvia minun customeista(joista osa on myynnissä, huom! :P) http://irc-galleria.net/archive.php?nick=AuroraBor ealis&album_id=1268544

G2-poni on Princess Crystal elikkä siis tuolta kuvaa ----> http://www.kimsites.net/dreamvalley/graphics/new/n 3-prin2.jpg
Tuo kuvassa oleva ei siis ole minun yksilöni. Poni on melko hyväkuntoinen. Ainoa vika löytyy kuivuneesta hännänpäästä(n.1-2cm)

Voin myydä tai vaihtaa ponin. Custompohjakin käy vaihdokiksi
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.08.2007 14:48
Miulla meni lapsena My Little Ponyt vähän ohi, omistin ehkä yhteensä 5-6 G1:stä, suosikkini olivat balettia tanssivat vauvaponikaksoset Kaipa nuokin vielä jossain kellarin nurkassa lojuvat.
  • Lähetetty: 07.08.2007 17:12

Lainaus: Nina

G2-poni on Princess Crystal

Ah, harmi, omistan jo kaksi Princess Crystalia, en taida haluta enää kolmatta
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!