Gootti.net

My Little Pony-keräily ja custom

Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.04.2009 00:18
Ohho kun nuo Morugannan linkittämät ponit onkin aivan ihania, eihän noista edes osaisi valita minkä haluaisi omaksi. Tosi hienoja ja ihania! Milläköhän noin pikkutarkkaa jälkeä btw on saatukin tehtyä kun katsoo niitä poneissa olevia kuvioita?
Voi kun sitä oppisikin jotain noin häikäisevän hienoa tekemään itsekin!
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.04.2009 02:03
Tässä juuri sai Pony Bride hopean maalin pintaansa. Alunperin oli tarkoituksenani pitää Bride ihan Bridena, vain vaihtaa sille uudet karvat, mutta koska jouduin leikkaamaan sen pään irti, tuli sen verran rumaa jälkeä, että pakko tuo on customoida. Ja oli se muutenkin parista paikkaa pienten tussinjälkien tahrima, joten ei sinänsä haittaa. Varmasti vastaan tulee parempikuntoisempi Pony Bride.
Kirjoittanut: Develina (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.02.2010 23:31
Miten mlp customoidaan ja mistä löytäisin tarvikkeet siihen
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 28.02.2010 03:08
Develina
Kustomointiin on niin monta erilaista tapaa, sillä jokainen haluaa varmasti kustomoidusta ponistaan erilaisen kuin muut, joten tähän ei voi sanoa yhtä tarkkaa ohjetta. Materiaaleja ponin kustomointiin voi löytää ihan mistä tahansa, riippuen minkälaisen on päättänyt ponistaan tehdä; Tiimarista, Sinooperista, kangaskaupasta, luonnosta, mummolan vintiltä ihan mistä vain, sillä ponin kustomoinnissa vain mielikuvitus on rajana.
Plus jos olisit viitsinyt selata ketjua edes yhden sivun taaksepäin, olisit huomannut, että joku on jo kysynyt samaa asiaa ja saanut siihen vastauksenkin:

Lainaus: Faith Black

Tiragen
Tarkistathan vain, ettet mene customoimaan arvokkaita/harvinaisia poneja!
Riippuen mitä kaikkea haluat ponille tehdä, re-roottaus välineet on hyvä olla karvojen vaihtoon, sekä tietysti uutta karvaa. Maaleja, esim. Citadel ja Gamecolor on hyväksi havaittuja (myös esim. automaali käy, jos on mahdollisuus maalauttaa poni niillä). Cernit-massaa tarvitset mikäli haluat tehdä ponille esim. siivet ja/tai sarven. Poneja voit customoida oikeastaan miten vain haluat; lankoja, nauhoja, strasseja, helmiä - vain mielikuvitus on rajana!

Suosittelen selailemaan Paratiisikartanon foorumia.

Ellet sitten tarkoittanut ponin kunnostamista?
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.06.2010 03:18
Kiva että täältä löytyy muitakin My Little Pony- keräilijöitä.

Itse keräilen G3-poneja, tosin minulla on niitä vain n. parikymmentä kappaletta. Pitäisi taas tilata netistä lisää poneja kun viimekerrasta on about 4 kk aikaa. Aloitin MLP-keräilyn vasta vajaa vuosi sitten.. Customointia en harrasta, mutta monesti olen ihastellut muitten tekeleitä netissä.
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.06.2010 10:46
Itselläni on vintillä lojumassa kasa G2-poneja ja vähän muitakin. Harmittaa kyllä nyt lapsuuden jälkeen; vasta nyt tajuaa, millaisia kuvotuksia nuo omat ponit ovat .
Leikkivaiheen jälkeen kyllästyin niihin mutta nyt heräsi kiinnostus alkaa tuota customointia harjoittamaan. Kunhan vain saisi jonkun kaverin kiinnostumaan myös, olisi kiva väkerrellä kahdestaan.

Tai sitten säästän ponit seuraavalle sukupolvelle. Tai myyn, katsotaan mitä tämä hätiköitsijä sitten päättää.
Kirjoittanut: Marionette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.06.2010 11:09
Miulta löytyy kans kasa noita G2-poneja, lista taitaa näyttää tällä hetkellä tältä;
Ivy (I)
Princess Twinkle Star (I)
Prince Clever Clover and Princess Morning Glory
Queen Sun Sparkle (III)
Princess Crystal
Princess Silver Swirl (I)
Jewel and Sparkle
Nuo ainakin näyttäisi olevan, voi olla että löytyy enemmänkin mutta nyh ei kyllä jaksa lähteä tarkastamaan asiaa. Näin siis tuon URL mukaan.

En mie noita varsinaisesti ole koskaan kerännyt, niitä on vaan nurkkiin kantautunut. Ihte mie tykkäsin G1-poneistä paljon enemmän ko nuista laiheliineista, mutta minkäs teet kun lapsuus osuu väärälle ajanjaksolle.
Kirjoittanut: Faery (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.06.2010 21:59
G2-poneja on minulta enimmikseen löytynyt, mutta on tainnut olla pari G1-ponejakin. Valitettavasti ne on siirtynyt eteenpäin toisille leikittäviksi. Säästin sentään yhden itselleni. Tuota customtointia olisi kiva kokeilla, mutta ainokaista poniani en rupea sorkkimaan. Ehkä sitten jostain kirpparilta hommaan ponin muokattavaksi.

Ja minä kuulun G2-ponien puolustajiin! Ne ovat kauniita poneja, kuten myös muut ponit.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.06.2010 16:36
Mun piti käydä katsomassa mikä poni mulla on ja löytyi... Sugar Sweet. Muuten hyvä kuntoinen mutta harja ja häntä on aika takkuuntuneet.. Musta tulee pian ponifriikki.
Kirjoittanut: -rikkumaton- (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2011 12:52
Myydäänkö noita re-root työkaluja jossain, vai oletteko tehneet sellaisen itse?
Tarkoituksena olisi vaihtaa eräälle tuunaamalleni nukelle hiukset.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit